bors Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 hey, lurer på hva som annbefales når det gjelder å ta selikon. Hvor gammel må du være for å ta det,? er det lurest å ta saltvann eller selikon? jeg har så små bryst at jeg er nødt for å ta noe i dem! så nå trenger jeg din hjelp.. håper på gode svar . Og hva koster det? er det mange risikoer med å fylle brystene??? hilsen en fortvilet jente 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har en følelse av at du er ganske ung? Mange leger tar ikke silikon (som forøvrig skrives med i og ikke e), på jenter under 20 år. Det koster mellom 25000kr og 30000kr 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Hvor gammel er du? Man er ikke utvokst før man er kanskje 20 år, og forøvrig heter det "silikon".. :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Hvor gammel er du? Man er ikke utvokst før man er kanskje 20 år, og forøvrig heter det "silikon".. :-) Hehe der tenkte vi likt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.