Gå til innhold

mellomblødning og p piller..

Anbefalte innlegg

Gjest barelurerlittjegd
Skrevet

har utsatt mensen en stund nå, sist gang jeg hadde var vel i januar-februar... har ikke hatt særlig med mellomblødninger frem til nå, men nå er det nesten som om jeg har fått mensen...kjenner litt menssmerter og blør litt...ikke så mye som vanlig men... vet det er vanlig med mellomblødninger, men hvor lenge pleier disse å vare?vil dette vare kanskje ca. en uke, siden det er såpass "mensenlignende"?eller vil de komme plutseli og uregelmessig hele tiden...har hørt at det kan bli vanlig å oppleve dette hvis man utsetter mensen for lenge...

jeg har ikke hoppet over noen tabletter eller noe..har tatt sammenhengende hver dag, og har 21 dagers brett med yasmin...

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellomblødninger er visst nok vanlig. Slikt pleier å sto beskrevet i bruksanvisningen.

Kanskje det er på tide å la kroppen 'blø ut'? Legen min ble ikke akkurat blid da jeg sa jeg hadde hoppet over noen mensner, og hun anbefalte det på det sterkeste å ha mensen når den skal komme.

Gjest mis naja
Skrevet

du kan hoppe over mensen ved å hoppe over placebo uka en stund, men når du får mellomblødninger så skal du ta en ukes pause og la blødningen komme.

Jeg opplevde også ekstremt sterk vond lukt da mellomblødningen kom, den satte seg i dongribuksa også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...