new_babe Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har en venninne (24 år) som skal gifte seg neste måned. Hun bor i utlandet, så jeg må sende gaven. Jeg kjenner ikke ektemannen, men jeg vil gjerne sende noe som begge to kan ha glede av. Noen ideer? På forhånd takk 0 Siter
carma Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Har de ingen registret ønskeliste noen plass? Det er jo ikke så lett å vite hva de begge vil få glede av uten å kjenne dem ;-) Du kjenner i alle fall henne. 0 Siter
new_babe Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Har de ingen registret ønskeliste noen plass? Det er jo ikke så lett å vite hva de begge vil få glede av uten å kjenne dem ;-) Du kjenner i alle fall henne. Jeg tror ikke det... uansett så ville nok den ønskelisten stå på et språk jeg ikke skjønner;) Men jeg vil også overraske henne med gaven. Tror nok hun regner med å bare få kort - så jeg vil evt ikke spørre om ønskeliste 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.