Gå til innhold

Sende klær

Anbefalte innlegg

Gjest 16 plagg.
Skrevet

Jeg har ryddet opp en del i skapet mitt og har kvittet meg med en del klær. Jeg tenkte å sende disse klærne til kusinen min som ikke har så god råd og tar derfor gjerne imot litt klær. Det dreier seg om 2 bukser, 2 jakker, og 12 topper. Hva koster det å sende noe slikt? Hun bor nemlig på den andre siden av landet så jeg har ikke noe valg enn å sende det.

Takker for evnt svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det veier under 10 kilo, koster det 112 kroner.

Skrevet

120 kr hvis det ikke er over 2 kg.

Egenemballert Norgespakke koster 112 kroner for 1-10 kilo.

Skrevet

Vei det, også går du innpå posten sine sider, kansje du slipper billig unna, husker da jeg var student, og ikke fikk med meg alt på flyet, da sendte mamma resten til meg pr post, og den svææære pakken kosta ikke mere enn litt over 50 kr å sende, pga det bare var klær og det er iogforseg ikke så veldig tungt:=)

Gjest kirsebær
Skrevet

Hvis du ikke har råd til å betale portoen, så vil sikkert kusina di betale den tilbake til deg mot å få så mye klær, ville jeg tro.

Men ellers skulle det ikke bli så tungt det der. Tenker på alt jeg pakket ned i kofferten for litt siden, for to personer, det veide bare 12 kg, og kofferten er tung i seg selv. Så det veier nok ikke mer enn 5 kg i allefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...