Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et litt merkelig problem... Jeg har en tendens til å bli deppa når det er finevær! Det kan nok ha en sammenheng med at jeg får dårlig samvittighet for at jeg ikke er flink nok til å utnytte det fine været, og så blir det meg så tydelig at jeg alltid mangler mannen jeg ønsker å utnytte det sammen med...

Noen andre som får denne "motsatte" sinnsstemningen av sol og finevær..?

Hilsen meg som skulle ønske jeg var våryr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det snødd i dag! (Oppland)

Så jeg har ikke dårlig samvittighet for bare å ha vært inne i dag.

Skrevet

Her har det snødd i dag! (Oppland)

Så jeg har ikke dårlig samvittighet for bare å ha vært inne i dag.

Oj, da er det vel tross alt bedre med sol og finevær, ja...

Skrevet

Oj, da er det vel tross alt bedre med sol og finevær, ja...

Ja, det er nok det *s*

Gjest Calóni
Skrevet

"Vårdepresjon" er faktisk mer vanlig enn folk tror. De fleste forbinder depresjoner med høst, vinter og mørke.

Men det er også noen som blir deppa nettopp fordi været blir fint, og alle andre rundt en er så glade, og er ute og blir i så godt humør, mens en selv ikke klarer å dele den gleden.

Gjest Thekla84
Skrevet

Kanskje du er gother? ;) *spøker med* hihi, neida :)

Skrevet

Jeg har det ikke slik, men fenomenet er velkjent. Du har det ikke slik du synes det virker som alle har det (og som det er forventet å ha det når været er slik). Til det er det en ting å si. De fleste har det ikke så bra som man får følelsen av.. God vår til deg også!

Skrevet

Jeg blir også deppa i finvær hvis jeg ikke kommer meg ut og kjenner flere som har det samme problemet.

Men jeg blir deppa av regnet nå også for da kommer jeg meg heller ikke ut.

Så jeg tror løsningen er å prøve å benytte anledningen og kommme seg ut når finværet kommer.

Skrevet

Jeg er skikkelig våryr og glad når det blir varmt og sol!

Men får en dårlig følelse inni meg for jeg er så forbanna elendig til å utnytte det gode været. Enten sover jeg dagen bort eller så er jeg for opptatt til å nyte været. Og når jeg endelig har fri og greier å karre meg opp for å være ute så har jeg ingenting å gjøre ute så jeg ender med å ikke gidde å være ute. Eller så har det allerede blitt dårlig vær igjen...

Gjest kirsebær
Skrevet

Jeg har det slik hver vår sommer nå, jeg også. Mye av grunnen er at jeg er så allergisk, så jeg kan ikke nyte sol og varme, samme hvor mye jeg vil. Jeg blir glad når det er gråvær om sommeren jeg! Da kan jeg utfolde meg litt mer.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg hadde det sånn da jeg var singel. Så jeg kan kjenne igjen det du beskriver.

Nå kan det dukke opp når jeg ikke får benyttet meg av det fine været. Kjenner meg igjen hos flere her, mao...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...