Gjest sofaen Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Hun jeg deler leilighet med flytter sammen med kjæresten i en annen by snart. Den nye leiligheten deres er møblert, og derfor vil hun at jeg skal kjøpe av henne sofaen hennes, en som står i stua vår. Jeg har aldri likt denne sofaen (Men da hun spurte, etter å ha kjøpt den, sa jeg selvfølgelig at den var KJEMPEfiiin), men hun tror jo at jeg synes den er fin, men jeg vil altså ha en ny en. Hva gjør jeg? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Sier at du har sett en du liker bedre og som du synes passer bedre inn i leiligheta? 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Du sier "jeg har ikke lyst til å kjøpe sofaen din, har nemlig lyst på en annen". 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Du sier at du har lyst til å kjøpe din egen sofa når leiligheten blir bare din. Enkelt og greit. 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Du sier du ikke vil ha den. Hvis hun hinter til at du sa du syntes den var fin, så sier du du har skiftet mening eller er lei den. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Du får bare si fra at du ikke vil ha den stygge sofaen hennes =) 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Da sier du ganske enkelt at du ikke er interessert i å kjøpe den. 0 Siter
pirko Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Sier at du har sett en du liker bedre og som du synes passer bedre inn i leiligheta? Si at du har gått lei den..... 0 Siter
org Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Forteller at du så en fin en på Skeidar før helga? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Kan du ikke bare si at du ikke vil ha den?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.