Gå til innhold

Hun flytter...og jeg vil ikke overta

Anbefalte innlegg

Gjest sofaen
Skrevet

Hun jeg deler leilighet med flytter sammen med kjæresten i en annen by snart. Den nye leiligheten deres er møblert, og derfor vil hun at jeg skal kjøpe av henne sofaen hennes, en som står i stua vår. Jeg har aldri likt denne sofaen (Men da hun spurte, etter å ha kjøpt den, sa jeg selvfølgelig at den var KJEMPEfiiin), men hun tror jo at jeg synes den er fin, men jeg vil altså ha en ny en. Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier at du har sett en du liker bedre og som du synes passer bedre inn i leiligheta?

Skrevet

Du sier "jeg har ikke lyst til å kjøpe sofaen din, har nemlig lyst på en annen".

Mrs. Wallace
Skrevet

Du sier at du har lyst til å kjøpe din egen sofa når leiligheten blir bare din.

Enkelt og greit.

Skrevet

Du sier du ikke vil ha den. Hvis hun hinter til at du sa du syntes den var fin, så sier du du har skiftet mening eller er lei den.

Angelica :o)
Skrevet

Du får bare si fra at du ikke vil ha den stygge sofaen hennes =)

Skrevet

Da sier du ganske enkelt at du ikke er interessert i å kjøpe den.

Skrevet

Sier at du har sett en du liker bedre og som du synes passer bedre inn i leiligheta?

Si at du har gått lei den.....

Skrevet

Forteller at du så en fin en på Skeidar før helga?

Gjest sandex
Skrevet

Kan du ikke bare si at du ikke vil ha den?! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...