Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en dame på 39 år som har noe press ( ikke sterk smerte) bak det ene skulderbladet på høyre side. I perioder er det bedre,men stort sett er smertene der. Jeg har hatt smerter i området ( bak på ryggen, høyre side)i fire år. Jeg har gått ut inn til fastlegen min. Har vært på røntgen av lungene flere ganger. Synes å merke at smertene har spredd seg under armen og ut i armen i løpet av de siste årene, men understreker at utviklingen har gått veldig sent. Sluttet å røyke da jeg var 30 år, prøver å holde meg i form med trening 2 ganger pr uke. Ellers plages jeg med slim i halsen og det hender at jeg våkner av nattesvette. Når jeg presser under armen kjenner jeg smerte. Jeg har også vært på mamografi. Jeg går i angst-føler at det er noe som ikke stemmer.Kan du hjelpe meg??

Hilsen fortvilet!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228842-redd-for-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Det er neppe kreft siden du har hatt det i 4 år, og både røntgen og sikkert blodprøver har vært fine. mest sannsynlig sitter "problemet" i brystkassen eller noen av alle muskel/sene-fester i området. Dersom du ikke har vært hos fysioterapeut eller kiropraktor, synes jeg du skal forsøke dette. Be om en undersøkelse, og om at de kommer med en formening om hva det er. Dersom du ikke slår deg til ro, kan du snakke med fastlegen din. Et CT-bilde vil vise mer enn et røntgen-bilde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228842-redd-for-kreft/#findComment-1730960
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...