Gå til innhold

Dilemma på dilemma


Gjest jajatrøttsann

Anbefalte innlegg

Gjest jajatrøttsann

Blir dette nok en natt uten søvn? Slutt på sovemeds. Lyst til å be legen om nye..Men jeg er litt redd for meg selv også. For jeg har mange ganger hatt lyst til å sovne inn for godt..og nå tenker jeg at hvis jeg får sovemedisin så kan jeg kanskje ta alle på en gang...Det frister..Iallfall hadde det vært bra å samle opp et medisinlager..for å ha i tilfelle-tilfelle...Om livet blir for uutholdelig rett og slett. Det er en trygghet i det..men samtidig litt nifst. Nei, jeg surrer visst fælt nå. Skjønner meg ikke på megselv en gang. For ei vingleguri. hva vil jeg egentlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har tolmodighet til å samle opp 500 tabeletter så kan du muligens klare å ta livet av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest masse piller her ja

Hvis du har tolmodighet til å samle opp 500 tabeletter så kan du muligens klare å ta livet av deg.

Apropo tabletter. Synes legene i mange tilfeller skriver ut en hel masse piller jeg. Har skiftet endel medisiner pga bivirkninger, men får utskrevet 100 tabletter hver gang jeg starter med noe nytt. Har også 50 paralgin forte liggende pga smerter som ga seg i løpet av kort tid. Så vil man samle piller så er ikke det noe problem, ihvertfall ikke for meg. Men jeg passer på selv og leverer inn de medisinene jeg ikke bruker, stoler ikke nok på meg selv på dårlige dager og hva jeg kan finne på å gjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...