Gå til innhold

Melotonin

Anbefalte innlegg

Gjest melatonin
Skrevet

Kan noen forklare for meg hva dette er for noe? Sovemedisin eller noe annet? En venninne sier at dette er noe for tidsforvirring når du reiser mellom tidssoner, og at det kan kjøpes i alle butikker i USA.

Videoannonse
Annonse
Gjest knarp
Skrevet

Prøv et søk på melatonin. Det er skrevet mye om det, bla her på dol.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det blir blant annet brukt til å snu døgnet.

Du får kjøpt det uten respekt i de fleste land (men naturligvis ikke i Norge...).

Jeg snur døgnet en del og har lyst til å prøve det selv, så hvis noen vet om et rimelig sted hvor jeg kan foreta en nettbestilling - gi meg et hint.

jubalong70
Skrevet

Vi kjøpte Melatonin da vi var i USA for 2 år siden. Brukte det når vi kom hjem for raskere å komme i rytme igjen.

Barna hadde 0 problemer, vi voksne var nok trøtte, men definitivt mindre enn jeg hadde vært de gangene jeg reiste uten å bruke MElatonin.

En legevenn av meg anbefaler 3 mg til barn under 12. 15 mg til voksne. Tas 1/2 time før leggetid.

Skrevet

Du får kjøpt det uten respekt i de fleste land (men naturligvis ikke i Norge...).

Jeg snur døgnet en del og har lyst til å prøve det selv, så hvis noen vet om et rimelig sted hvor jeg kan foreta en nettbestilling - gi meg et hint.

...uten respekt - - hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

...uten respekt - - hehe

Hehe, det var en litt artig skrivefeil. :)

Skrevet

Hehe, det var en litt artig skrivefeil. :)

Jeg så for meg at du bare dengte nevan i disken og skrek; "FAAN, få hit no' Melatonin'a!"

... sånn helt uten respekt! hehe

Gjest klonda
Skrevet

lillepille.com, men tror de er dyre der. Ta heller en tur til Sverige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...