Gjest melatonin Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Kan noen forklare for meg hva dette er for noe? Sovemedisin eller noe annet? En venninne sier at dette er noe for tidsforvirring når du reiser mellom tidssoner, og at det kan kjøpes i alle butikker i USA. 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Prøv et søk på melatonin. Det er skrevet mye om det, bla her på dol. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ja, det blir blant annet brukt til å snu døgnet. Du får kjøpt det uten respekt i de fleste land (men naturligvis ikke i Norge...). Jeg snur døgnet en del og har lyst til å prøve det selv, så hvis noen vet om et rimelig sted hvor jeg kan foreta en nettbestilling - gi meg et hint. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Vi kjøpte Melatonin da vi var i USA for 2 år siden. Brukte det når vi kom hjem for raskere å komme i rytme igjen. Barna hadde 0 problemer, vi voksne var nok trøtte, men definitivt mindre enn jeg hadde vært de gangene jeg reiste uten å bruke MElatonin. En legevenn av meg anbefaler 3 mg til barn under 12. 15 mg til voksne. Tas 1/2 time før leggetid. 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ja, det blir blant annet brukt til å snu døgnet. Du får kjøpt det uten respekt i de fleste land (men naturligvis ikke i Norge...). Jeg snur døgnet en del og har lyst til å prøve det selv, så hvis noen vet om et rimelig sted hvor jeg kan foreta en nettbestilling - gi meg et hint. ...uten respekt - - hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 ...uten respekt - - hehe Hehe, det var en litt artig skrivefeil. 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hehe, det var en litt artig skrivefeil. Jeg så for meg at du bare dengte nevan i disken og skrek; "FAAN, få hit no' Melatonin'a!" ... sånn helt uten respekt! hehe 0 Siter
Gjest klonda Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ja, det blir blant annet brukt til å snu døgnet. Du får kjøpt det uten respekt i de fleste land (men naturligvis ikke i Norge...). Jeg snur døgnet en del og har lyst til å prøve det selv, så hvis noen vet om et rimelig sted hvor jeg kan foreta en nettbestilling - gi meg et hint. lillepille.com, men tror de er dyre der. Ta heller en tur til Sverige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.