Gå til innhold

Da er sydenturen bestilt

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk for råd og tips i den forbindelse.

Det ble Palma Nova/Magaluf på Mallorca, og vi valgte et av de bedre hotellene, med to rom per leilighet, bar, restaurant, diverse bassenger, osv. Det er kort vei til stranda og et par fotballbaners avstand til sentrum, og sannsynligvis er hotellet for fint til at de verste fyllikene holder oss våkne de nettene vi vil sove.

Det føles bare så utrolig lenge til august, spesielt nå som været ute ikke henger på greip, men det skal skal bli godt med litt varme på kroppen når den norske sommeren flyter over i høst.

En uke med øl og sol og tapas og litt pubertal rølping, skal i hvert fall bli utrolig deilig. Det har vært for lite rølping de siste årene. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

31

• flisa

8

• Gemini

6

• Gyda

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var et godt valg.

Lykke til med rølping i august :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var et godt valg.

Lykke til med rølping i august :-)

Nå gjelder det bare å holde seg frisk. Jeg er alltid livredd for å bli forkjøla like før jeg skal på sånne turer. Helt seriøst. Går og tenker så mye på det at jeg blir psykisk forkjøla.

Og nå har jeg ikke vært forkjøla siden jeg kom hjem fra syden i fjor, altså i august, og det er urovekkende. Jeg pleier tross alt alltid å bli forkjøla 2 ganger i året.

Jeg får satse på at jeg blir forkjøla snart. :)

Nei; nå skal jeg jogge meg en tur. Må finne formen!

Skrevet

Dette virker da som et meget bra valg! Det er godt å kunne unne seg deg lille ekstra når man skal på slike turer - uten å bare måtte tenke økonomi og enkle løsninger.

Mallorca er en fin øy, det er bare å glede seg. Men - husk å nyte sommeren i Norge før du drar. Det er dumt å bruke den til bare å telle dager til du skal dra i august (jeg snakker litt av erfaring - har selv vært avgårde helt i slutten av august to ganger).

Men gevinsten er jo optimal - du drar akkurat når sommeren her er på hell - og slik får du forlenget den!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå gjelder det bare å holde seg frisk. Jeg er alltid livredd for å bli forkjøla like før jeg skal på sånne turer. Helt seriøst. Går og tenker så mye på det at jeg blir psykisk forkjøla.

Og nå har jeg ikke vært forkjøla siden jeg kom hjem fra syden i fjor, altså i august, og det er urovekkende. Jeg pleier tross alt alltid å bli forkjøla 2 ganger i året.

Jeg får satse på at jeg blir forkjøla snart. :)

Nei; nå skal jeg jogge meg en tur. Må finne formen!

"Nei; nå skal jeg jogge meg en tur. Må finne formen!"

Det må du absolutt!

Husk at du har lovet Angelica og meg rompebilde etter 17.mai ;-)

Skrevet

Husk å lei dere bil og kjør litt rundt på den flotte øya - opp i fjellene og ned i små gjemte landsbyer - jeg kan anbefale Puerto de Sollér :)

Ellers er det masse å se og oppleve på Mallorca.

Lykke til - jeg skal reise i november - men da blir det nok Kanariøyene.

jubalong70
Skrevet

At det er lenge til gjør jo bare at dere kan glede dere lenge!!!

Var i Palma Nova for mange herrens år siden. Det var et fint sted med fine strender.

Kos dere!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Husk å lei dere bil og kjør litt rundt på den flotte øya - opp i fjellene og ned i små gjemte landsbyer - jeg kan anbefale Puerto de Sollér :)

Ellers er det masse å se og oppleve på Mallorca.

Lykke til - jeg skal reise i november - men da blir det nok Kanariøyene.

Skal se om vi får gjort det. Må i hvert fall ta en tur til hovedstaden.

Men øya er liten, ikke sant? Får i hvert fall inntrykk av det når jeg ser på kartet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Nei; nå skal jeg jogge meg en tur. Må finne formen!"

Det må du absolutt!

Husk at du har lovet Angelica og meg rompebilde etter 17.mai ;-)

Det var kun hvis jeg fikk toppløsbilde av dere. :)

Men det er fryktelig kort tid til syttendemai, så det spørs for min del. Jeg får sikkert tatt noen bilder i syden.

Det er faktisk fryktelig kort tid til syttendemai. Kult. Sekstende skal jeg på Raga Rockers-konsert. :)

Skrevet

Men øya er liten, ikke sant? Får i hvert fall inntrykk av det når jeg ser på kartet.

Ja- vi krysset øya på en times tid :-) den er oversiktelig og likevel er det så mye å se på. Det er ganske spesielt å plukke appelsiner fra trærne..

Dryppsteinsgrotter var viogså inne i. Ja, også safaripark - man kjørte bil blant løver og orangutanger - litt skummelet. - Men det er kanskje artigst med familien -og ikke på rølpetur med gutta? ;)

Jeg skal reise med 15-åringen, 23-åringen og stesøstra deres på 20....jeg blir vel et vedheng jeg da - hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette virker da som et meget bra valg! Det er godt å kunne unne seg deg lille ekstra når man skal på slike turer - uten å bare måtte tenke økonomi og enkle løsninger.

Mallorca er en fin øy, det er bare å glede seg. Men - husk å nyte sommeren i Norge før du drar. Det er dumt å bruke den til bare å telle dager til du skal dra i august (jeg snakker litt av erfaring - har selv vært avgårde helt i slutten av august to ganger).

Men gevinsten er jo optimal - du drar akkurat når sommeren her er på hell - og slik får du forlenget den!

Og så er det ikke dumt å bestille tidlig, sånn i forhold til Penger. Turen blir dyrere enn om vi hadde gått for restplasser, men det er litt tryggere på denne måten. Nå er også alt betalt, og det eneste vi trenger å konsentrere oss om er lommepenger. Men de får nok bein å gå på de også, for man drar naturligvis ikke til syden for å snu på kronene. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*misunnelig*

Høres herlig ut!

Skal bli fint, ja. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja- vi krysset øya på en times tid :-) den er oversiktelig og likevel er det så mye å se på. Det er ganske spesielt å plukke appelsiner fra trærne..

Dryppsteinsgrotter var viogså inne i. Ja, også safaripark - man kjørte bil blant løver og orangutanger - litt skummelet. - Men det er kanskje artigst med familien -og ikke på rølpetur med gutta? ;)

Jeg skal reise med 15-åringen, 23-åringen og stesøstra deres på 20....jeg blir vel et vedheng jeg da - hehe

Såpass. Safaripark, ja, og appelsiner fra trærne. Er det Jaffa? :)

Jeg har åpenbart litt å sette meg inn i før vi drar.

ShitDiddelyDo
Skrevet

At det er lenge til gjør jo bare at dere kan glede dere lenge!!!

Var i Palma Nova for mange herrens år siden. Det var et fint sted med fine strender.

Kos dere!

Jo, du har rett i det. Det er alltid deilig å ha noe å glede seg til. :)

Skrevet

Såpass. Safaripark, ja, og appelsiner fra trærne. Er det Jaffa? :)

Jeg har åpenbart litt å sette meg inn i før vi drar.

Syns det er halve moroa å planlegge og finne ut jeg ;)

Skrevet

Jeg drar til Kreta på omtrent samme tid, så jeg lover å tenke på deg når jeg ligger frisk, solbrun og uthvilt på hvite strender, mens du rølper rundt i prepubertal fylleørske:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var kun hvis jeg fikk toppløsbilde av dere. :)

Men det er fryktelig kort tid til syttendemai, så det spørs for min del. Jeg får sikkert tatt noen bilder i syden.

Det er faktisk fryktelig kort tid til syttendemai. Kult. Sekstende skal jeg på Raga Rockers-konsert. :)

"Det var kun hvis jeg fikk toppløsbilde av dere. :)"

Det var ikke toppløsbilder jeg (Angelica ble vel ikke rådspurt en gang, stakkar) lovte deg, snarere tvert i mot ;-)

Du skulle få stringtrusebilde av henne og bikinibuksebilde av meg.

At du kunne glemme det?

serendipity
Skrevet

JA, Plama MÅÅÅÅ dere få med dere. Masse bra shopping, og ikke minst deilige Tapas barer og andre artige barer (Når jeg var i Magaluf/Palma Nova var det ikke for mange av de der.)

Dessuten har Palma det blitt en ganske pen by.

Palma Nova/Magaluf er er bra party sted, og med stort utvalg av barer osv. og fine strender (best strender i Magaluf)

ShitDiddelyDo
Skrevet

JA, Plama MÅÅÅÅ dere få med dere. Masse bra shopping, og ikke minst deilige Tapas barer og andre artige barer (Når jeg var i Magaluf/Palma Nova var det ikke for mange av de der.)

Dessuten har Palma det blitt en ganske pen by.

Palma Nova/Magaluf er er bra party sted, og med stort utvalg av barer osv. og fine strender (best strender i Magaluf)

Etter hva jeg har forstått har Palma Nova og Magaluf blitt mer eller mindre slått i sammen, og langs stranda som skiller byene har det visst dukket opp diverse tapasbarer og restauranter. :)

Vi skal bo helt i enden av Magaluf-delen, mot Palma Nova.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...