Gå til innhold

Da er sydenturen bestilt

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Syns det er halve moroa å planlegge og finne ut jeg ;)

Ja, jeg liker sånt jeg også, men det nytter naturligvis ikke å planlegge hva vi skal gjøre der, det tar vi nok på sparket, men det er greit å vite hvilke alternativer vi har.

Vet du om noe annet morsomt også? Jeg synes løver er litt skumle. Men så lenge de ikke går løs på øya er det greit. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

31

• flisa

8

• Gemini

6

• Gyda

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det var kun hvis jeg fikk toppløsbilde av dere. :)"

Det var ikke toppløsbilder jeg (Angelica ble vel ikke rådspurt en gang, stakkar) lovte deg, snarere tvert i mot ;-)

Du skulle få stringtrusebilde av henne og bikinibuksebilde av meg.

At du kunne glemme det?

Jeg er mer imponert over at du husker mine lovnader.

Har du markert på kalenderen, eller? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er mer imponert over at du husker mine lovnader.

Har du markert på kalenderen, eller? :)

Enkelte ting er bare helt uforglemmelige ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg drar til Kreta på omtrent samme tid, så jeg lover å tenke på deg når jeg ligger frisk, solbrun og uthvilt på hvite strender, mens du rølper rundt i prepubertal fylleørske:-)

Urutinert av deg. Du burde naturligvis tatt turen innom Mallorca du også, så skulle jeg spandert en øl! :)

Skrevet

Ja, jeg liker sånt jeg også, men det nytter naturligvis ikke å planlegge hva vi skal gjøre der, det tar vi nok på sparket, men det er greit å vite hvilke alternativer vi har.

Vet du om noe annet morsomt også? Jeg synes løver er litt skumle. Men så lenge de ikke går løs på øya er det greit. :)

Morsomt og morsomt, fru Blom -jeg dro jo med meg mellomste jenta for å finne den romerske byen der nede - den boken min handler jo om den byen - og jeg FANT DEN IKKE!! Vi lette og lette. Byen skal hete Pollensa -og vi bodde i Puerto de Pollensa -og tok bussen inn til Pollensa og gikk og gikk en hel dag i steikvarmen - fant det ikke, enda folk viste veien og all ting. Plutselig sto vi foran en gammel 2CV hvor det stod; "don't be sad, we are lost too" - hehe.

Det var sabla ergelig. Gubben ahr lovet meg å være med å lete en gang - kanskje....

Skrevet

Skal se om vi får gjort det. Må i hvert fall ta en tur til hovedstaden.

Men øya er liten, ikke sant? Får i hvert fall inntrykk av det når jeg ser på kartet.

Den er slett ikke SÅ liten. Man kan sikkert kjøre rundt den relativt raskt, dersom det er poenget, men det er det vel ikke.

http://www.vg.no/vg/96/reise/0519mallorca.html

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enkelte ting er bare helt uforglemmelige ;-)

Jeg får jogge litt oftere, og få skikk på driteapparatet.

Det var forresten utrolig deilig Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke jogger oftere. Det er jo så enkelt. Det er bare å dra på seg joggesko, joggebukse og superundertøysoverdel, og lage en spilleliste på mp3-spilleren.

Når man er ferdig føler man seg så utrolig bra.

Dessuten er jeg litt imponert over egen form. Det var min andre joggetur i år, og jeg jogget glatt 45 minutter uten å bli veldig sliten. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Morsomt og morsomt, fru Blom -jeg dro jo med meg mellomste jenta for å finne den romerske byen der nede - den boken min handler jo om den byen - og jeg FANT DEN IKKE!! Vi lette og lette. Byen skal hete Pollensa -og vi bodde i Puerto de Pollensa -og tok bussen inn til Pollensa og gikk og gikk en hel dag i steikvarmen - fant det ikke, enda folk viste veien og all ting. Plutselig sto vi foran en gammel 2CV hvor det stod; "don't be sad, we are lost too" - hehe.

Det var sabla ergelig. Gubben ahr lovet meg å være med å lete en gang - kanskje....

Neste gang tar du en taxi. :)

Skrevet

Neste gang tar du en taxi. :)

Ja, og det skal hovedpersonen også gjøre! hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den er slett ikke SÅ liten. Man kan sikkert kjøre rundt den relativt raskt, dersom det er poenget, men det er det vel ikke.

http://www.vg.no/vg/96/reise/0519mallorca.html

Åh, takk.

Er Claudia Schiffer singel? Kanskje jeg burde slå to fluer i en smekk og ta meg ei kone når jeg først er der nede.

Skrevet

Og så er det ikke dumt å bestille tidlig, sånn i forhold til Penger. Turen blir dyrere enn om vi hadde gått for restplasser, men det er litt tryggere på denne måten. Nå er også alt betalt, og det eneste vi trenger å konsentrere oss om er lommepenger. Men de får nok bein å gå på de også, for man drar naturligvis ikke til syden for å snu på kronene. :)

Man snur ikke på kronene i syden, nei. :)

Og når bestiller tidlig, så har man også den deilige muligheten til å kunne velge hotell på "øverste hylle".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, og det skal hovedpersonen også gjøre! hehe

Mistenker at vi også kommer til å gjøre det. Tror f.eks. en dag i Palma kan bli litt trist hvis en må kjøre. :)

Skrevet

Mistenker at vi også kommer til å gjøre det. Tror f.eks. en dag i Palma kan bli litt trist hvis en må kjøre. :)

Det er litt ok å ta buss også -det koster 1Euro uansett hvor du skal :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg får jogge litt oftere, og få skikk på driteapparatet.

Det var forresten utrolig deilig Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke jogger oftere. Det er jo så enkelt. Det er bare å dra på seg joggesko, joggebukse og superundertøysoverdel, og lage en spilleliste på mp3-spilleren.

Når man er ferdig føler man seg så utrolig bra.

Dessuten er jeg litt imponert over egen form. Det var min andre joggetur i år, og jeg jogget glatt 45 minutter uten å bli veldig sliten. :)

Enig, det er imponerende at du klarte 45 min når du har trent så lite før i år.

Men dette høres lovende ut! Du vil helt sikkert være vel verdt å få bilde av etter nasjonaldagen, bare du står på litt nå.

Jeg skal ta tipset ditt om å markere på kalenderen, så jeg husker å etterlyse bildet i slutten av mai en gang :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er litt ok å ta buss også -det koster 1Euro uansett hvor du skal :)

Ja. Det har jeg faktisk lest. Bussforbindelsene der nede er visst veldig gode.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har en kolega som reiser dit hvert år, og det helt store for henne er visst et sted utested som heter Gjøkredet:)

Skrevet

Etter hva jeg har forstått har Palma Nova og Magaluf blitt mer eller mindre slått i sammen, og langs stranda som skiller byene har det visst dukket opp diverse tapasbarer og restauranter. :)

Vi skal bo helt i enden av Magaluf-delen, mot Palma Nova.

Noen venner var i Palma-Nova i fjor (eller var det forfjor), men da i den enden av Palma Nova-stranden som er lengst unna Magaluf. Her er et kart jeg fant til dem da, hvor det er en del "things to do" med AquaPark, Karting, bowling mm.

http://www.majorcabound.co.uk/assetts/magallufmap.jpg

serendipity
Skrevet

Etter hva jeg har forstått har Palma Nova og Magaluf blitt mer eller mindre slått i sammen, og langs stranda som skiller byene har det visst dukket opp diverse tapasbarer og restauranter. :)

Vi skal bo helt i enden av Magaluf-delen, mot Palma Nova.

Det er som sagt noen år siden jeg var der ;-) men da var også byene delvis vokst sammen. Men det fantes ikke tapasbarer omtrent (kun de tradisjonelle kjedelig tavernaene). Vi bodde i Palma Nova, og gikk til stranden i Magaluf, det tok vel omtrent 10 min. (gikk da gjennom sentrum).

Men det har nok skjedd MYE på "omtrent hundre år". :-)

Et skikkelig party sted med østrogen og testosteron smørt oppover veggene omtrent overalt.. God tur :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en kolega som reiser dit hvert år, og det helt store for henne er visst et sted utested som heter Gjøkredet:)

Det hørtes norsk ut, så det utestedet finner vi helt sikkert. :)

Utestedene har jeg naturligvis sjekket ut allerede, og det finnes også et sted som heter Daquari, som visstnok kun selger det som er av Daquari (hvis det skreives sånn?)-drinker.

Og alle som jobber der er visst unge og vakre jenter i minimale klær. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen venner var i Palma-Nova i fjor (eller var det forfjor), men da i den enden av Palma Nova-stranden som er lengst unna Magaluf. Her er et kart jeg fant til dem da, hvor det er en del "things to do" med AquaPark, Karting, bowling mm.

http://www.majorcabound.co.uk/assetts/magallufmap.jpg

Oi. Thanks. Det var et langt bedre kart enn jeg har sett til nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...