Gå til innhold

Helt tom


anom83

Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke hvem jeg er lengere. Føler meg helt tom. Har de siste årene isolert meg fullstendig, og har nå ikke lenger kontakt med mine gamle venner.. Er kun på jobb og hjemme. Har samboer. Har lenge vært deprimert og lei. Humøret går opp og ned, men er aldri på topp, jeg er enten langt nede eller sånn midt imellom. Bekymrer meg for mye. Hater jobben min, og det gjør ikke ting bedre. Har jobbet her i over 3 år, men føler at jeg ikke fungerer mer.. Gruer meg hver dag for å dra på jobb, og håper det skal skje noe med meg så jeg skal slippe. Har ingen å snakke med. Tør ikke oppsøke lege, er redd for å bli avvist. Tenkte en periode på selvmord, men ikke i det siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Forstår du har det vanskelig.

Har selv isolert meg i flere år

og husk at jo lenger tid det går jo vanskeligere blir det og komme ut.

Er det fordi du misliker jobben du gruer deg hver dag eller er det fordi du er deprimert?

Trist når man føler man ikke har noen og snakke med om problemene men du burde ta mot til deg og oppsøke lege for så lenge du holder dette for deg selv får du jo ingen hjelp.

Synes du det er vanskelig og snakke kan du prøve å skrive ned det som er viktig og få sagt.

Stå på og ikke gi opp.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...