Gå til innhold

Skitne fantasier...

Gjest iallefall ikke nick nå

Anbefalte innlegg

Gjest iallefall ikke nick nå

Jeg føler jeg har bært på en grusom hemlighet. Jeg kan fantasere om å bli voldtatt, selv om jeg har opplevd det i det virkelige liv og det var absolutt en grusom opplevelse. I går leste jeg tilfeldigvis om sado-sex, og ble litt lettet. Er det noen som tror disse fantasiene mine kan handle om ikke å ta ansvar for sine egne seksuelle nytelser? Jeg hater meg selv etter at jeg har hatt sex med noen. Føler meg ekkel, skitten og stygg.

Har også hatet meg selv for disse skittene fantasiene, men nå tenker jeg at kanskje det er fordi jeg ved å være et "hjelpesløst offer" offer, ikke trenger å skamme meg for å nyte sexen. Da er det liksom den andre parten som bestemmer fullstendig.

Noen som forsto hva jeg mente?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228875-skitne-fantasier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Hei du !

Jeg tror du absolutt har forstått deg selv. Og det er ikke merkelig eller uvanlig. Svært lite er det egentlig og hvis en bare begynner å fortelle, kan andre kjenne seg raskt igjen.

Så den lange veien er å få hjelp i årene fremover til å kunne godta at du har rett til å nyte sex, at du har rett til å ha kontroll om du vil det. Få skammen vekk.

Men det tar tid, og straff deg ikke ytterligere med å tenke at jeg skulle ikke reagert slik og slik. Følt slik og slik. Fantasert slik og slik.

Godta at den følelsen og de tankene du har her og nå, er normal for deg på dette tidspunktet.

Jeg vet det er vanskelig, men skammen tilhører en annen. Ikke deg. Likevel må vi bære den så lenge, for den er så vanskelig å bli kvitt. Du er ikke skitten. Jeg skriver det, ikke fordi jeg tror det gir deg en åpenbaring, men fordi du trenger som meg å høre det en million ganger kanskje.

Du er ikke skitten.

Du har ikke skyld.

Skammen tilhører ikke deg.

Du har lov til å kjenne på seksualitet.

Du har lov til å ha fantasier.

Du er vakker.

Du er verdifull.

Alt dette vet jeg om nickløse deg. Klem til du ukjente som likevel deler mye kjent med meg og andre, fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228875-skitne-fantasier/#findComment-1731472
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...