Gå til innhold

Hvem har ansvaret for min navle?

Anbefalte innlegg

Gjest er lei meg
Skrevet

Etter en kikkhullsoperasjon for et par måneder siden ble min navle helt ødelagt. Operasjonslegen "lovte" meg før operasjonen at navlen ville bli like fin som før, - men den er blitt så stygg at jeg ikke vil tørre vise meg på stranden noe mer, annet enn med hel badedrakt.

Hvem har ansvaret? Det er et lokalt sykehus uten egen plastisk-kirurgisk avdeling. Hvem kontakter jeg, og hvem kan jeg evt. skrive en klage til?

Det hører med til historien at det gikk infeksjon i såret, ville ikke sykehuset la meg komme til kontroll der, men sa at jeg måtte gå til fastlegen min.

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Pasientskadeerstatningen?

Gjest Shira12
Skrevet

Du kan jo spørre fastlegen din om hvor du skal henvende deg?

Er det infeksjonen som har gjort navlen stygg?

Gjest amparro
Skrevet

Nå ønsker jeg ikke å være stygg med deg - men er du klar over hvilken bagatalle en navle er??? Hvis du ikke har annet å bekymre deg for så burde du jammen være fornøyd med livet ditt....

Jeg er muligens ganske så preget av en bok jeg leste ferdig i dag; Idas dans. Den handler om ei jente på 18 år som dør av kreft. Hun gjennomlever et helvete og da ble ditt innlegg bare litt for "dumt"...

Sorry, jeg er ganske opptatt av utseende mitt selv - men nå må vi alle prøve å ha hue på rett plass!!!

Skrevet

Kontakt fastlegen din, og legg frem problemet ditt for ham. Han vil henvise deg videre til rette instans, og der får du den hjelpa, rådene og veiledningen du trenger.

Skrevet

Ta tida til hjelp. Min så helt grusom ut i hvert fall to år men så ble den normal igjen og det synes ikke lenger.

Skrevet

Nå ønsker jeg ikke å være stygg med deg - men er du klar over hvilken bagatalle en navle er??? Hvis du ikke har annet å bekymre deg for så burde du jammen være fornøyd med livet ditt....

Jeg er muligens ganske så preget av en bok jeg leste ferdig i dag; Idas dans. Den handler om ei jente på 18 år som dør av kreft. Hun gjennomlever et helvete og da ble ditt innlegg bare litt for "dumt"...

Sorry, jeg er ganske opptatt av utseende mitt selv - men nå må vi alle prøve å ha hue på rett plass!!!

"Sorry, jeg er ganske opptatt av utseende mitt selv - men nå må vi alle prøve å ha hue på rett plass!!! "

Tror kanskje en ommøblering hos deg selv er å anbefale.

Gjest amparro
Skrevet

"Sorry, jeg er ganske opptatt av utseende mitt selv - men nå må vi alle prøve å ha hue på rett plass!!! "

Tror kanskje en ommøblering hos deg selv er å anbefale.

Jeg jobber med saken hele tiden :-)

Ugga Bugga
Skrevet

Hallo?

På grunn av denne boka du har lest, så får vi ikke lov til å diskutere noen andre problemer enn kreft her på DOL?

Vi kan ikke diskutere sydenturer, kjærlighetsproblemer, irriterende sjefer, silikonpupper, analsex, navler eller alt det andre vi diskuterer, fordi alt dette er bagateller i forhold til kreft?

Gjest amparro
Skrevet

Hallo?

På grunn av denne boka du har lest, så får vi ikke lov til å diskutere noen andre problemer enn kreft her på DOL?

Vi kan ikke diskutere sydenturer, kjærlighetsproblemer, irriterende sjefer, silikonpupper, analsex, navler eller alt det andre vi diskuterer, fordi alt dette er bagateller i forhold til kreft?

Neida, det skal ikke være sånn på grunn av den boka... Jeg har tatt meg selv i det - for å si det sånn :-) Klart hun skal få lov til å spørre om det og diskurere det.

Jeg var sinnsykt uttafor i går og det tok litt av...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...