Gå til innhold

Hjelp..anyone


Gjest Veronika27

Anbefalte innlegg

Gjest Veronika27

En som ringte i dag for å høre om jeg ville komme på jobb intervju på fredag. De hadde flere stillinger ledige som spesial pedagoger fra august av.

Problemet er jo at jeg er sykemeldt der jeg jobber nå pga depresjon og panikk angst. Våger ikke kjøre bil uten at noen er med eller å gå noen steder for den saks skyld uten at noen er med. Uæhhh....

Hva om jeg går og får ett anfall. FLAUT!!!

Nå ligger vi med omgangssyka alle mann. Jeg sa det. Fikk komme om jeg var bra sa han. Fredag skulle de ha mange til interju og de kom til å ta avgjørelsen på hvem som fikk jobbene den dagen. Stillingen jeg har nå er bare vikariat til sommerferien.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Veronika27

Du må bare gjøre det du er klar for,det som er meningen skal skje kommer til å skje.

Det er så forbasket surt. Er faste stillinger. Er bare vikariater å få ellers. Ikke godt å bygge hus etc når du bare er vikar. Irriterende at det skal ødelegge. Blir jo bedre angsten hele tiden. Men vi får jo influensa hele tiden her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronika27

Du må bare gjøre det du er klar for,det som er meningen skal skje kommer til å skje.

Men takk for svar. Sier det jeg og er jeg ikke god til å gå er det vel ikke meninga jeg skal få jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Men takk for svar. Sier det jeg og er jeg ikke god til å gå er det vel ikke meninga jeg skal få jobben...

Håper det ordner seg iallefall,dere kan ikke få influensa i evigheter heller,men er nok en mening med det og,kroppen din trenger ro....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...