Gå til innhold

Kjøretid fra Oslo til Stockholm?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar med bil fra Oslo til Stockholm?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• flisa

4

• Babette

4

• mrxx

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Ca. 6 timer tipper jeg, hvis du ikke kjører over fartsgrensene og det ikke er mye trafikk.

Gjest fasiten
Skrevet

Ca. 6 timer tipper jeg, hvis du ikke kjører over fartsgrensene og det ikke er mye trafikk.

For optimistisk.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg kjører ikke noe særlig over fartsgrensene, men sambo derimot ;-)

Gjest Siddisen
Skrevet

Det er 53 mil, så kan du jo beregne tid/fart selv.

Gjest Shira12
Skrevet

Det er 53 mil, så kan du jo beregne tid/fart selv.

Jeg beregne noe som har med tall og gjøre?

He he bra noen har tro på meg ;-)

Skrevet

Jeg beregne noe som har med tall og gjøre?

He he bra noen har tro på meg ;-)

ca. 9 timers kjøring.

Gjest Shira12
Skrevet

ca. 9 timers kjøring.

Noen mener 6, noen 7, og du 9.

Faren ved og spørre her er at man får forskjellige svar, kanskje jeg like greitt kan ta fly :o)

Gjest Persille
Skrevet

6 timer på 53 mil, når 15 av de milene er gjennom Østfold? Det er nok litt optimistisk :)

Skrevet

ca. 9 timers kjøring.

Da kjører du smått hvis det er 53 mil. Blir ikke det omtrent som Oslo - Trondheim? Jeg ville tippet rundt 6 timer i så fall.

Gjest Persille
Skrevet

Faren ved og spørre her er at man får forskjellige svar, kanskje jeg like greitt kan ta fly :o)

Det er ca 50 mil - og i Sverige er det bra veier.

Vi bruker omlag to timer til Svinesund & omegn, det er 12 mil eller noe.

På de siste 40 milene vil jeg tippe litt over en time per ti mil, da det er 110 mange steder, gode veier - men likevel sikkert tar litt mer tid enn man tror.

Så jeg tipper ca 7 timer fra begynnelse til slutt :)

Gjest Shira12
Skrevet

Det er ca 50 mil - og i Sverige er det bra veier.

Vi bruker omlag to timer til Svinesund & omegn, det er 12 mil eller noe.

På de siste 40 milene vil jeg tippe litt over en time per ti mil, da det er 110 mange steder, gode veier - men likevel sikkert tar litt mer tid enn man tror.

Så jeg tipper ca 7 timer fra begynnelse til slutt :)

Ok, takk skal du ha :o)

Skrevet

Jeg har kjørt den strekka mange ganger - har bare stoppet og fylt opp kaffekoppen - det tar 7 timer.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har kjørt den strekka mange ganger - har bare stoppet og fylt opp kaffekoppen - det tar 7 timer.

Kaffe må man ha! :o)

7 timer var jo ikke så ille. Har faktisk kjørt der en gang før for mange år siden, men da sov jeg fra start til slutt.

Skrevet

De fleste svarer ca 7 timer, og det gjør jeg også.

Stol på det du. ;o)

Skrevet

Husk at det er over 50 mil, du kjører ikke det på 6 timer hvis du skal kjøre normalt og stoppe av og til.

Men si i mellom 7 til 9 timer, så er du innen mål, avhengig av hvor fort du kjører og hvor ofte du stopper.

Gjest Persille
Skrevet

Ta med termos, da bruker du et kvarter mindre :)

Gjest Shira12
Skrevet

De fleste svarer ca 7 timer, og det gjør jeg også.

Stol på det du. ;o)

Da stoler jeg på det! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...