cecily Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Da kjører du smått hvis det er 53 mil. Blir ikke det omtrent som Oslo - Trondheim? Jeg ville tippet rundt 6 timer i så fall. Hehe, nå leste jeg HELT feil. Bare glem det jeg sa c",) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Man kjører ikke om Svinesund hvis man skal kjøre fra Oslo til Stockholm, det blir omvei! Må kjøre om Ørje. Samme det - poenget var dårlige norske veier 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Og det å finne/planlegge en tur er kjempekjekt! Skal dere 3 reise da? Ja og evnt lillesøstera mi. Men nå leker vi litt med tanken på og heller ha voksenferie, og reise på festival ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja og evnt lillesøstera mi. Men nå leker vi litt med tanken på og heller ha voksenferie, og reise på festival ) Musikkfestival? Det er nok konge! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Musikkfestival? Det er nok konge! Jeg har lyst på country-festival jeg ) Men sambo vil ikke bestemme noe som helst, men det er nok pga at han er redd for at jeg tror jeg er frisk nok til alt mulig, men når det kommer til stykket blir jeg helt slått ut. Noe som stemmer med tanke på butikkturen min i går... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har lyst på country-festival jeg ) Men sambo vil ikke bestemme noe som helst, men det er nok pga at han er redd for at jeg tror jeg er frisk nok til alt mulig, men når det kommer til stykket blir jeg helt slått ut. Noe som stemmer med tanke på butikkturen min i går... Du får prøve å slappe av litt selv om du gjerne vil opp og sprette! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Du får prøve å slappe av litt selv om du gjerne vil opp og sprette! Jeg føler jeg ikke gjør annet enn og slappe av... Men det er ikke alltid så lett og være mamma, og slappe av samtidig. ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg føler jeg ikke gjør annet enn og slappe av... Men det er ikke alltid så lett og være mamma, og slappe av samtidig. ;-) Det er det jammen ikke! Håper nå dere får en fin ferie! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.