Gå til innhold

Dol- et interessant psykologstudie!

Anbefalte innlegg

Gjest Flatt batteri
Skrevet

Tipper dol-psykologn har det moro! :)

Å sitte med muligheten til å gå inn på alle brukernavn og alt de har skrevet må være en psykologstudie i seg selv.

Han ser om du ljuger, om du opptrer med mange alterego, er shizofren, om du har problemer i halmen, vært utro, har problematiske forhold til familien, ja alt (som du skriver her under samme registrering iallefall).

Gosj! det må være moro å være psykolog på dol! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du en psykolog gidder denslags? - - det er vel heller de som trenger psykolog som holder på sånn......:)

Gjest Shira12
Skrevet

For han har helt sikkert ikke ett eget liv han, men lever for og studere oss her på dol... ;-)

Gjest Flatt batteri
Skrevet

Tror du en psykolog gidder denslags? - - det er vel heller de som trenger psykolog som holder på sånn......:)

Ja men kansje psykologen trenger psykolog? ;)

Jeg tror kansje en psykolog kan "underholde" seg med denslags for å supplere sin psykologgjerning ytterligere.

Tar det som en ekstra studie om du skjønner?

Hvorfor skulle han ikke det? han har jo uansett taushetsplikt og gjør det ikke av samme grunn som en hvilken som helst gærning.

Gjest Flatt batteri
Skrevet

For han har helt sikkert ikke ett eget liv han, men lever for og studere oss her på dol... ;-)

Han har sikkert tid til begge deler! ;)

Skrevet

Jeg tror kansje en psykolog kan "underholde" seg med denslags for å supplere sin psykologgjerning ytterligere.

Hvorfor skulle han ikke det? han har jo uansett taushetsplikt og gjør det ikke av samme grunn som en hvilken som helst gærning.

vi kan jo tro hva vi vil.

Gjest illusjon
Skrevet

Den psykologen du skriver om finnes ikke her på DOL.

Her finnes kun en psykiater.

Du lider nok av hallusinasjoner.

Skrevet

Med tanke på sannhetsgehalten i en del av det som skrives her, så spørs det vel hvor mye et slikt studie ville være verdt?

Da tror jeg det kunne være like interessant å studere den psykologen som ville brukt så mye tid og ressurser på å lage et studie ut av noe med så mange usikkerhetsfaktorer.....:-)

Skrevet

"han har jo uansett taushetsplikt og gjør det ikke av samme grunn som en hvilken som helst gærning"

Betyr det at en psykolog ikke kan være sinnslidene?

At det ikke er mulig for en psykolog å søke til et slikt yrke fordi h*n har problemer selv?

Jeg holdt foredrag for en gruppe politimenn for mange år siden, og en av dem stjal min laserpeker. Arrangøren sa til meg at det ikke kunne være mulig.

Skrevet

Med tanke på sannhetsgehalten i en del av det som skrives her, så spørs det vel hvor mye et slikt studie ville være verdt?

Da tror jeg det kunne være like interessant å studere den psykologen som ville brukt så mye tid og ressurser på å lage et studie ut av noe med så mange usikkerhetsfaktorer.....:-)

Noen prøvde å drive metallurisk forskning på en skrotdynge.

Skrevet

Den psykologen du skriver om finnes ikke her på DOL.

Her finnes kun en psykiater.

Du lider nok av hallusinasjoner.

Og noen psykopater, sosiopater osv.

Men jeg er mer bekymret for de pyroseksuelle.

Skrevet

Noen prøvde å drive metallurisk forskning på en skrotdynge.

Sikkert interessant nok hvis hensikten er å se hva som skjer med metallet på en skrotdynge:-)

Skrevet

"han har jo uansett taushetsplikt og gjør det ikke av samme grunn som en hvilken som helst gærning"

At det ikke er mulig for en psykolog å søke til et slikt yrke fordi h*n har problemer selv?

Jeg holdt foredrag for en gruppe politimenn for mange år siden, og en av dem stjal min laserpeker. Arrangøren sa til meg at det ikke kunne være mulig.

he-he....

hare1365380455
Skrevet

Ja, det er det han bruker tiden sin på! ;)

petter smart
Skrevet

Psykologer er griske personer som ikke gjør en dritt uten å ta betalt for det. Tror du virkelig de ville giddet å lese alt folk skriver her inne helt gratis?

Skrevet

Sikkert interessant nok hvis hensikten er å se hva som skjer med metallet på en skrotdynge:-)

Men et kan være vanskelig å kontrollere miljøet, temperaturen og systematisere resultatene.

Man kan selvsagt ta tida på omtrent hvor fort en Ford Mondeo ruster bort?

Men på DOl kan man kanskje teste noen kaosteorier?

Mandelbrot? Julia? Spice Girls variablene?

Gjest Flatt batteri
Skrevet

Psykologer/psykiatere kan selvsagt ha psykiske problemer de også, de er tross alt bare mennesker sånn som oss.

Men nå går jeg ut ifra at Dol´s psykiater er ved sine fulle fem, men jeg vet selvsagt ikke. ;)

Gjest Flatt batteri
Skrevet

Psykologer er griske personer som ikke gjør en dritt uten å ta betalt for det. Tror du virkelig de ville giddet å lese alt folk skriver her inne helt gratis?

BTW, hvor mye tjener en psykiater sånn i gjennomsnitt?

Og hva er forskjellen på en psykolog og en psykiater?

Skrevet

Psykologer/psykiatere kan selvsagt ha psykiske problemer de også, de er tross alt bare mennesker sånn som oss.

Men nå går jeg ut ifra at Dol´s psykiater er ved sine fulle fem, men jeg vet selvsagt ikke. ;)

Jeg går ut fra at alle er spenna gærne, så få de gjøre seg fortjent til det motsatte.

Sånn gjør jeg med krokodiller.

Gjest Flatt batteri
Skrevet

Jeg går ut fra at alle er spenna gærne, så få de gjøre seg fortjent til det motsatte.

Sånn gjør jeg med krokodiller.

Det spørs om det hele koker ned til å være kun en spenna gærning på dol, men det skjønner selvsagt aldri du! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...