Gjest kvitsymra Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Eg tror eg må ta meg en tur... Kjenner du en dyktig homepoat? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Petter Viksveen eller noen av de andre på Stavanger Homeopatisenter, Nordbøgt. 10. http://www.homeopatene.com/ 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Petter Viksveen eller noen av de andre på Stavanger Homeopatisenter, Nordbøgt. 10. http://www.homeopatene.com/ Var det ikke der de ofret småbarnfett? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Tenk at det bare var 10 homeopater i Norge i 1977? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Var det ikke der de ofret småbarnfett? Hva har du drukket nå da, keinstein? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hva har du drukket nå da, keinstein? Avkok av sokka mine, er det skadelig? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Avkok av sokka mine, er det skadelig? Det kommer vel litt ann på graden av fotsopp det. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Petter Viksveen eller noen av de andre på Stavanger Homeopatisenter, Nordbøgt. 10. http://www.homeopatene.com/ Takk for svar! :c) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det kommer vel litt ann på graden av fotsopp det. Hvis det var mye fotsopp i det avkoket, burde han sikkert oppsøke en homeopat... Skal vi foreslå det for keinstein? Han blir sikkert glad for et godt råd... (hi-hi!) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Hvis det var mye fotsopp i det avkoket, burde han sikkert oppsøke en homeopat... Skal vi foreslå det for keinstein? Han blir sikkert glad for et godt råd... (hi-hi!) Det var en god ide!! 0 Siter
keinstein Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det var en god ide!! Ingen husker vel lenger hysteriet med askeavkoket? Det går ganske mange skamfulle naive ospetreskaller rundt. Nå vet snart alle at osp, ask og asp er det samme. Det tok nesten et år før alle hadde skjønt at de ble lurt. En slektning av meg som tok helt av har aldri fått fred, jeg foreslo forrige jul at han kunne koke juletreet, kanskje det kunne kurere vruset som får pengene til å forsvinne fra lommeboka i jula? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Ingen husker vel lenger hysteriet med askeavkoket? Det går ganske mange skamfulle naive ospetreskaller rundt. Nå vet snart alle at osp, ask og asp er det samme. Det tok nesten et år før alle hadde skjønt at de ble lurt. En slektning av meg som tok helt av har aldri fått fred, jeg foreslo forrige jul at han kunne koke juletreet, kanskje det kunne kurere vruset som får pengene til å forsvinne fra lommeboka i jula? WOW!!! Juletreavkok for å kurere tomme lommebøker - den var ikke dum! 0 Siter
keinstein Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 WOW!!! Juletreavkok for å kurere tomme lommebøker - den var ikke dum! Det er i hvert fall tydelig en spøk, askeavkoket var ingen spøk, men like latterlig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Det er i hvert fall tydelig en spøk, askeavkoket var ingen spøk, men like latterlig. Sant det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.