Gå til innhold

Bekreftede kopier

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Er det noe sted jeg kan få ordnet med bekreftede kopier av vitnemål etc. nå i ettermiddag? Altså etter vanlig kontortid?

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bibliotek har ofte åpent om kvelden. Vet ikke om alle folkebibliotek har denne tjenesten, men noen har det.

Gjest Calóni
Skrevet

Sentrum politistasjon i Oslo.

Skulle kanskje nevnt at jeg er i Trondheim. Men takk for svar! ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Bibliotek har ofte åpent om kvelden. Vet ikke om alle folkebibliotek har denne tjenesten, men noen har det.

Jeg mener at Lillemus har sagt at biblioteket ikke bekrefter kopier lenger?

hare1365380455
Skrevet

Det gjør de på biblioteket her i alle fall.

Gjest Calóni
Skrevet

Ringte dem, de bekrefter ikke :/

Gjest Calóni
Skrevet

Det gjør de på biblioteket her i alle fall.

Ringte dem, og de bekrefter ikke her :/

Skrevet

Det gjelder i så fall ikke for alle bibliotek.

Men en bokhandel kanskje?

Gjest Calóni
Skrevet

Det gjelder i så fall ikke for alle bibliotek.

Men en bokhandel kanskje?

Bokhandel? Høres merkelig ut om de skulle bekrefte...Men jeg får vente til i morgen tenker, jeg. Hadde vært så greit å bli ferdig med det i dag, bare..:)

hare1365380455
Skrevet

Ringte dem, og de bekrefter ikke her :/

Posten kanskje?

Gjest Melancholy
Skrevet

Politistasjonen kanskje? Aetat?

Bank, skole, postkontor blant annet.

Skrevet

Postkontoret og politiet pleier å gjøre dette.

Skrevet

Biblioteket.

*Rister på hodet* Vi får ikke lov.

Skrevet

Skulle kanskje nevnt at jeg er i Trondheim. Men takk for svar! ;)

Øien og Indergaard i midtbyen. Politiet? Jeg tror postkontorene har sluttet med det også.

Gjest Calóni
Skrevet

Øien og Indergaard i midtbyen. Politiet? Jeg tror postkontorene har sluttet med det også.

Hva er Øien og Indergård? Det var sikkert det han fyren på biblioteket sa, men det var en del bråk rundt ham, så jeg trodde han mente skolen Adolf Øien :P Men det spiller ingen rolle, jeg har bestemt meg for å utsette det til i morgen :)

Skrevet

Hva er Øien og Indergård? Det var sikkert det han fyren på biblioteket sa, men det var en del bråk rundt ham, så jeg trodde han mente skolen Adolf Øien :P Men det spiller ingen rolle, jeg har bestemt meg for å utsette det til i morgen :)

*Hihi* Du ringte hovedbiblioteket skjønner jeg. Øien og Indergaard er et kopifirma som ligger i Midtbyen, men det er sikkert kjempedyrt.

Tror det er et sted som heter Kopisenteret eller noe sånt som gjør det også. Sjekk på gule sider under kopiering eller noe slikt.

Gjest Calóni
Skrevet

*Hihi* Du ringte hovedbiblioteket skjønner jeg. Øien og Indergaard er et kopifirma som ligger i Midtbyen, men det er sikkert kjempedyrt.

Tror det er et sted som heter Kopisenteret eller noe sånt som gjør det også. Sjekk på gule sider under kopiering eller noe slikt.

Hm..hvordan skjønte du at jeg ringte hovedbiblioteket?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...