Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Er det noe sted jeg kan få ordnet med bekreftede kopier av vitnemål etc. nå i ettermiddag? Altså etter vanlig kontortid? På forhånd takk for svar! 0 Siter
Babette Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Bibliotek har ofte åpent om kvelden. Vet ikke om alle folkebibliotek har denne tjenesten, men noen har det. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Sentrum politistasjon i Oslo. Skulle kanskje nevnt at jeg er i Trondheim. Men takk for svar! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Bibliotek har ofte åpent om kvelden. Vet ikke om alle folkebibliotek har denne tjenesten, men noen har det. Jeg mener at Lillemus har sagt at biblioteket ikke bekrefter kopier lenger? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg mener at Lillemus har sagt at biblioteket ikke bekrefter kopier lenger? Det gjør de på biblioteket her i alle fall. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Bibliotek har ofte åpent om kvelden. Vet ikke om alle folkebibliotek har denne tjenesten, men noen har det. Ringte dem, de bekrefter ikke :/ 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det gjør de på biblioteket her i alle fall. Ringte dem, og de bekrefter ikke her :/ 0 Siter
Babette Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg mener at Lillemus har sagt at biblioteket ikke bekrefter kopier lenger? Det gjelder i så fall ikke for alle bibliotek. Men en bokhandel kanskje? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det gjelder i så fall ikke for alle bibliotek. Men en bokhandel kanskje? Bokhandel? Høres merkelig ut om de skulle bekrefte...Men jeg får vente til i morgen tenker, jeg. Hadde vært så greit å bli ferdig med det i dag, bare.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ringte dem, og de bekrefter ikke her :/ Posten kanskje? 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Politistasjonen kanskje? Aetat? Bank, skole, postkontor blant annet. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Postkontoret og politiet pleier å gjøre dette. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Biblioteket. *Rister på hodet* Vi får ikke lov. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Skulle kanskje nevnt at jeg er i Trondheim. Men takk for svar! Øien og Indergaard i midtbyen. Politiet? Jeg tror postkontorene har sluttet med det også. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Øien og Indergaard i midtbyen. Politiet? Jeg tror postkontorene har sluttet med det også. Hva er Øien og Indergård? Det var sikkert det han fyren på biblioteket sa, men det var en del bråk rundt ham, så jeg trodde han mente skolen Adolf Øien Men det spiller ingen rolle, jeg har bestemt meg for å utsette det til i morgen 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hva er Øien og Indergård? Det var sikkert det han fyren på biblioteket sa, men det var en del bråk rundt ham, så jeg trodde han mente skolen Adolf Øien Men det spiller ingen rolle, jeg har bestemt meg for å utsette det til i morgen *Hihi* Du ringte hovedbiblioteket skjønner jeg. Øien og Indergaard er et kopifirma som ligger i Midtbyen, men det er sikkert kjempedyrt. Tror det er et sted som heter Kopisenteret eller noe sånt som gjør det også. Sjekk på gule sider under kopiering eller noe slikt. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 *Hihi* Du ringte hovedbiblioteket skjønner jeg. Øien og Indergaard er et kopifirma som ligger i Midtbyen, men det er sikkert kjempedyrt. Tror det er et sted som heter Kopisenteret eller noe sånt som gjør det også. Sjekk på gule sider under kopiering eller noe slikt. Hm..hvordan skjønte du at jeg ringte hovedbiblioteket? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.