Lillemus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hm..hvordan skjønte du at jeg ringte hovedbiblioteket? Jeg har da litt oversikt over hvor mannfolka jobber og ikke minst over hvor det er så bråkete at det er vanskelig å høre hva som blir sagt. ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har da litt oversikt over hvor mannfolka jobber og ikke minst over hvor det er så bråkete at det er vanskelig å høre hva som blir sagt. ) Ah. Nå tenkte jeg kanskje at du hadde sneket deg over på feil filial og tyvlyttet til samtalen, jeg Men jeg så da et mannfolk på Moholt-filialen også en gang. Dog ikke like bråkete der 0 Siter
soleil Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Aetat, høgskoler, servicetorg i kommunen/bydelen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ah. Nå tenkte jeg kanskje at du hadde sneket deg over på feil filial og tyvlyttet til samtalen, jeg Men jeg så da et mannfolk på Moholt-filialen også en gang. Dog ikke like bråkete der Joda, det er mannfolk på samtlige avdelinger fra tid til annen, det stemmer det. ) Men selv om vi er liberale på støynivået så er det ingen andre avdelinger som kommer opp mot hovedbiblioteket! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.