Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest eikeblad
Skrevet

Hva ville dere valgt, tre eller alminium i hagemøbler?

Klarer ikke å velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt avhengig av hvor mye tid du ønsker å bruke på vedlikehold.

Tremøbler synes jeg gjør seg best som hagemøbler, men de krever også en del mer arbeid fra tid til annen - også litt avhengig av hvordan de lagres om vinteren, og hva slags trevirke de består av og hvordan de er overflatebehandlet fra fabrikken.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Her vi bor er det ikke noe annet enn tremøbler som duger, for her er så mye vind.

mil1365380270
Skrevet

Hardtre, du trenger bare olje, evt. pusse litt først på våren. Har noe i aluminum, jeg opplever det som kaldt, særlig armlenene :-)

Gjest dobba
Skrevet

Jeg skal aldri kjøpe noe annet en vedlikeholdsfrie møbler i fremtiden.

Det hele bunner i hvor mye tid du har til overs. Noen synes at tremøbelpussen på våren er koselig. Men det er mye jobb hver eneste vår.

Selv har jeg barn, stor hage,hus som trenges males innimellom, båt osv,og alt dette skal ordnes i løpet av vår og sommer. Jeg får ikke tid til å slappe av og nyte alt i sola. Har konstant dårlig samvittighet for et eller annet på min fritid.

Hadde jeg vært barnløs og bodd i blokkleilighet hvor man kun har en veranda å stelle hadde saken stillt seg anderledes.

Så du får tenke over hvor mye tid du har til rådighet tror jeg.

Gjest eikeblad
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Jeg fikk litt å tenke på nå:) Godt med andres meninger.

Ha en fin kveld.

Gjest minst mulig arbeid
Skrevet

Jeg har hatt tre og plast. Nå går jeg for aluminium. Vedlikeholdsfritt er tingen for meg etterhvert. Har ikke verken tid eller ork til annet enn det mest nødvendige. Hadde jeg hatt vaktmester hadde jeg derimot valgt meg et hvitt lekkert tremøblement.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...