Gå til innhold

Filmanbefaling

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Corpse Bride! Er det noen andre som har sett den? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Debra irl
Skrevet

Min søster er en stor fan av Tim Burton. Hvis du har sett A nightmare before christmas, vil denne også falle i smak. Helt sikkert.

hare1365380455
Skrevet

Min søster er en stor fan av Tim Burton. Hvis du har sett A nightmare before christmas, vil denne også falle i smak. Helt sikkert.

Jeg har sett corpse bride! :) Den andre du nevnte har jeg ikke sett.

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg har sett corpse bride! :) Den andre du nevnte har jeg ikke sett.

aaah. mistolket deg litt. trodde du spurte om det var en film som var verdt å se. Men da kan jeg gå motsatt vei da, og si at om du likte corpse bride, så kommer du til å like A nightmare before christmas!

god film.

hare1365380455
Skrevet

aaah. mistolket deg litt. trodde du spurte om det var en film som var verdt å se. Men da kan jeg gå motsatt vei da, og si at om du likte corpse bride, så kommer du til å like A nightmare before christmas!

god film.

Takk for det! :D Jeg skrev kanskje litt uklart.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men jeg bør vel se den.

Selv om jeg utrolig nok er en av dem som ikke likte A Nightmare before Christmas.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men jeg bør vel se den.

Selv om jeg utrolig nok er en av dem som ikke likte A Nightmare before Christmas.

Jeg har ikke sett "A nightmare...", men "Corpse bride" var stilig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke sett "A nightmare...", men "Corpse bride" var stilig!

Da skal jeg skaffe den. Vurderte den her om dagen. Det er jo med stemmen til Depp, og jeg har sansenfor Burton.

Så helt kjipt kan det jo ikke bli.

I går så jeg en ny episode, forresten. Du kan glede deg. :)

hare1365380455
Skrevet

Da skal jeg skaffe den. Vurderte den her om dagen. Det er jo med stemmen til Depp, og jeg har sansenfor Burton.

Så helt kjipt kan det jo ikke bli.

I går så jeg en ny episode, forresten. Du kan glede deg. :)

Har du mange episoder igjen? Jeg gleder meg...... og klarer nesten ikke å vente! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du mange episoder igjen? Jeg gleder meg...... og klarer nesten ikke å vente! :)

Isj, jeg sjekket nå og det er kun to igjen.

Skulle ønske det var flere. :)

hare1365380455
Skrevet

Isj, jeg sjekket nå og det er kun to igjen.

Skulle ønske det var flere. :)

Hah! Da kan du misunne meg som har mange igjen... Hehe! Men du kan jo se episodene på ny når du kjøper sesongen. Da kan du starte med den første. Men det er kjekkest å se for første gang, og jeg synes også det er kjedelig når en spennende serie går mot slutten.... :)

Skrevet

Jeg gjorde et tappert forsøk i helgen, men jeg sovnet fra hele greia, gitt!

hare1365380455
Skrevet

Jeg gjorde et tappert forsøk i helgen, men jeg sovnet fra hele greia, gitt!

Gjorde du det? Hehe, og filmen som ikke varer så lenge heller! Du får prøve igjen en annen kveld.....:)

Skrevet

Gjorde du det? Hehe, og filmen som ikke varer så lenge heller! Du får prøve igjen en annen kveld.....:)

Jeg får gjøre det :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg får gjøre det :)

Lykke til med neste forsøk!;)

Skrevet

Lykke til med neste forsøk!;)

Tænks! Jeg får rigge meg til med cola, kaffe og masse sjokolade - så går det kanskje! :D

hare1365380455
Skrevet

Tænks! Jeg får rigge meg til med cola, kaffe og masse sjokolade - så går det kanskje! :D

Det var en lur plan! Så er det vel bare for meg å si: ha en fin filmkveld! Filmen varer bare 70 min., så det klarer du nok! :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.hbo.com/index.shtml Kanskje du kan finne en ny serie her?

Jeg tror jeg er igang med deres beste serier.

Ser at Deadwood nå er ute med sesong 2 på dvd, så den skal jeg nok snart se, og forhåpentligvis kommer sesong 3 av The Wire ut på dvd.

Men akkurat nå har jeg blitt småhekta på X-Files, og er i gang med konspirasjoner og det som er. For en drøy hundrings per sesong hos Play er det definitivt verdt penga. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...