Gå til innhold

Filmanbefaling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre enn den vi så på fredag?

:-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg tror jeg er igang med deres beste serier.

Ser at Deadwood nå er ute med sesong 2 på dvd, så den skal jeg nok snart se, og forhåpentligvis kommer sesong 3 av The Wire ut på dvd.

Men akkurat nå har jeg blitt småhekta på X-Files, og er i gang med konspirasjoner og det som er. For en drøy hundrings per sesong hos Play er det definitivt verdt penga. :)

Jeg har hverken sett Deadwood eller the wire (enda), så jeg har egentlig mer enn nok å se! Snart ferdig med sesong to av Sopranos nå. Jeg likte kjempegdt x-files, men så datt jeg ut.... Av og til har play billige sesonger, ja! Jeg kjøpte også 70's show en gang for litt over hundrelappen. :)

hare1365380455
Skrevet

Ja. Utrolig bra!

:D

hare1365380455
Skrevet

Ja. Nydelig goth og dødssympati.

hare1365380455
Skrevet

Bedre enn den vi så på fredag?

:-)

Corpse Bride er en annen type film (animasjon), men den var nok bedre ja! Skal vi se her neste gang eller hos deg? Det må ikke bli for lenge til.:)

hare1365380455
Skrevet

Yup. Var helt grei film :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har hverken sett Deadwood eller the wire (enda), så jeg har egentlig mer enn nok å se! Snart ferdig med sesong to av Sopranos nå. Jeg likte kjempegdt x-files, men så datt jeg ut.... Av og til har play billige sesonger, ja! Jeg kjøpte også 70's show en gang for litt over hundrelappen. :)

Jeg ramla også i sin tid av X-Files. Det er vanskelig å følge med på tv-serier, spesielt når tidligere episoder er relevant for resten av serien, og den går over flere år og hver sesong er på 24-25 episoder.

Men jeg så den billig på Play, og kjøpte sesong 1. Likte den godt, og kjøpte derfor sesong 2. Sånn fortsatte det.

Nå sitter jeg her og venter på at postmannen skal komme med sesong 5. :)

Alle episodene er ikke like gode, men høydepunktene kommer på rekke og rad.

Tror jeg skal inn til Oslo og kjøpe sko om et par timer, og hvis jeg ikke tar feil har jeg gavekort på Freerecordshop. Da skal jeg skaffe meg Corpse Bride. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ramla også i sin tid av X-Files. Det er vanskelig å følge med på tv-serier, spesielt når tidligere episoder er relevant for resten av serien, og den går over flere år og hver sesong er på 24-25 episoder.

Men jeg så den billig på Play, og kjøpte sesong 1. Likte den godt, og kjøpte derfor sesong 2. Sånn fortsatte det.

Nå sitter jeg her og venter på at postmannen skal komme med sesong 5. :)

Alle episodene er ikke like gode, men høydepunktene kommer på rekke og rad.

Tror jeg skal inn til Oslo og kjøpe sko om et par timer, og hvis jeg ikke tar feil har jeg gavekort på Freerecordshop. Da skal jeg skaffe meg Corpse Bride. :)

Hvor mange sesonger er det av x-files da? Jeg synes også det er vanskelig å følge med en serie på tv... + det er kjekt å se noen episoder i slengen! Så da blir det Corpse Bride i kveld? :) Håper du liker den da! Du får fortelle hva du synes....:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor mange sesonger er det av x-files da? Jeg synes også det er vanskelig å følge med en serie på tv... + det er kjekt å se noen episoder i slengen! Så da blir det Corpse Bride i kveld? :) Håper du liker den da! Du får fortelle hva du synes....:)

Jeg tror det er 9 sesonger, men etter hva jeg har forstått dabber det skikkelig av etter sesong 5-6.

I sesong 7 eller 8 blir vel til og med Mulder delvis skrevet ut av serien.

Så jeg ser an sesong for sesong. Merker jeg at det dabber av, noe folket sier det gjør, dropper jeg å kjøpe en til.

Men sesongen jeg nå venter på skal visstnok være en av de siste gode.

hare1365380455
Skrevet

Jeg tror det er 9 sesonger, men etter hva jeg har forstått dabber det skikkelig av etter sesong 5-6.

I sesong 7 eller 8 blir vel til og med Mulder delvis skrevet ut av serien.

Så jeg ser an sesong for sesong. Merker jeg at det dabber av, noe folket sier det gjør, dropper jeg å kjøpe en til.

Men sesongen jeg nå venter på skal visstnok være en av de siste gode.

Men Mulder hører vel til i serien? Hvor i alle dager blir han av da? Hm.... Har serien en ordentlig slutt tro?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men Mulder hører vel til i serien? Hvor i alle dager blir han av da? Hm.... Har serien en ordentlig slutt tro?

Ja, han gjør det, og jeg vet ikke hva som skjer med ham eller hvorfor han sluttet. Den gang serien var ny ramlet jeg av i sesong 2 eller noe sånt, så alt jeg ser nå er nytt for meg. :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, han gjør det, og jeg vet ikke hva som skjer med ham eller hvorfor han sluttet. Den gang serien var ny ramlet jeg av i sesong 2 eller noe sånt, så alt jeg ser nå er nytt for meg. :)

Jeg husker ikke hvor jeg ramlet ut, men det er nok mange episoder (og noen sesonger) jeg ikke har sett. Derfor liker jeg godt å ha noe på dvd så jeg kan se når jeg vil! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...