Gå til innhold

NHD, begynnende stemmehøing?


Gjest sdjhfisdnfojsdhnfohnsdaofasd

Anbefalte innlegg

Gjest sdjhfisdnfojsdhnfohnsdaofasd

Hei.

Dette er en del av mitt problem: jeg kan av og til høre stemmer som blir forvrengte. Dvs at jeg hører noe annet enn det som blir sagt. Eksempler på dette kan være "han er et dyr". De mener da meg, selvsagt.

Dette varierer i styrke ettersom hvor mye søvn jeg får og stressa jeg er, blant annet.

Jeg lurer på hva dette kalles for noe jeg? Er det begynnende stemmehøring, eller er det vrangforestillinger om at det og det er blitt sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sdjhfisdnfojsdhnfohnsdaofasd

Det kalles "for lite søvn"..=)

Tror jeg ikke... sover masse jeg, enda har jeg det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Tror jeg ikke... sover masse jeg, enda har jeg det sånn.

Men det er mange som hører stemmer,er du redd,er det befalende stemmer som sier du skal gjøre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sdjhfisdnfojsdhnfohnsdaofasd

Men det er mange som hører stemmer,er du redd,er det befalende stemmer som sier du skal gjøre ting?

Nei, er "stemmer" som sier negative ting om meg. Og ting jeg ikke vet om ennå. "Rykter" som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Nei, er "stemmer" som sier negative ting om meg. Og ting jeg ikke vet om ennå. "Rykter" som går.

Åja forstår,er ikke gøy sånt nei,er vel piller du trenger da hvis det blir for "plagsomt"

Men vet at det finnes måter å mestre "stemmehøring" på,om det er ditt problem.

Vet det er ganske vanlig,eller ser du ting ovs også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...