Gå til innhold

selvangivelsen i dag???

Anbefalte innlegg

Gjest rødmer
Skrevet

Skjer det noe dersom selvangivelsen leveres en dag for seint???

Videoannonse
Annonse
Gjest ardad
Skrevet

I dag eller 31. mai spiller ingen rolle. Du er kvalifisert til straffeskatt uansett: Litt av inntekten og litt av formuen går rett i den store felleskassa. Dessverre for deg, godt for Kristin.

Gjest midia
Skrevet

du kan prøve deg på å søke utsettelse på altinn.no. du må ha kode fra selvangivelsen din fra å logge inn.

Utsettelse til 31 mai trenger ingen grunn, men jeg vet ikke om det også er for sent-ikke dumt å prøve kanskje?

Gjest rødmer
Skrevet

I dag eller 31. mai spiller ingen rolle. Du er kvalifisert til straffeskatt uansett: Litt av inntekten og litt av formuen går rett i den store felleskassa. Dessverre for deg, godt for Kristin.

upps....får jeg straffeskatt nå......hvor mye er det????

Skrevet

Bare lever så fort som mulig, det pleier å gå helt greit. Tror ikke at noen gidder å bry seg om du leverte på søndag eller i morgen. Leveringsmuligheten på nettet er der ennå.

Skrevet

upps....får jeg straffeskatt nå......hvor mye er det????

Jeg leverte noen dager for sent i fjor. Fikk ikke straffeskatt. Det er et par promille av inntekten og formuen eller noe.

Levert den enda?

Gjest rødmer
Skrevet

Jeg leverte noen dager for sent i fjor. Fikk ikke straffeskatt. Det er et par promille av inntekten og formuen eller noe.

Levert den enda?

ja.....har levert i kassa der nå......den var tom, så de har tydeligvis tømt den.

Æsj, håper jeg slipper skattestraff....

Skrevet

Jeg leverte en gang 3-4 uker for sent. Det kostet kr 16,50.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...