Gjest rødmer Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Skjer det noe dersom selvangivelsen leveres en dag for seint??? 0 Siter
Gjest ardad Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 I dag eller 31. mai spiller ingen rolle. Du er kvalifisert til straffeskatt uansett: Litt av inntekten og litt av formuen går rett i den store felleskassa. Dessverre for deg, godt for Kristin. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 du kan prøve deg på å søke utsettelse på altinn.no. du må ha kode fra selvangivelsen din fra å logge inn. Utsettelse til 31 mai trenger ingen grunn, men jeg vet ikke om det også er for sent-ikke dumt å prøve kanskje? 0 Siter
Gjest rødmer Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 I dag eller 31. mai spiller ingen rolle. Du er kvalifisert til straffeskatt uansett: Litt av inntekten og litt av formuen går rett i den store felleskassa. Dessverre for deg, godt for Kristin. upps....får jeg straffeskatt nå......hvor mye er det???? 0 Siter
kyrillo Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Bare lever så fort som mulig, det pleier å gå helt greit. Tror ikke at noen gidder å bry seg om du leverte på søndag eller i morgen. Leveringsmuligheten på nettet er der ennå. 0 Siter
soleil Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 upps....får jeg straffeskatt nå......hvor mye er det???? Jeg leverte noen dager for sent i fjor. Fikk ikke straffeskatt. Det er et par promille av inntekten og formuen eller noe. Levert den enda? 0 Siter
Gjest rødmer Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg leverte noen dager for sent i fjor. Fikk ikke straffeskatt. Det er et par promille av inntekten og formuen eller noe. Levert den enda? ja.....har levert i kassa der nå......den var tom, så de har tydeligvis tømt den. Æsj, håper jeg slipper skattestraff.... 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=301595 0 Siter
keinstein Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg leverte en gang 3-4 uker for sent. Det kostet kr 16,50. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.