Gå til innhold

MSN på jobben

Anbefalte innlegg

Gjest månedens nøtt
Skrevet

Hei, på jobben min er nesten alle nettsteder sperret. Inkludert hotmail og MSN.

I midlertid har jeg et MSN ikon der min jobbmail kommer opp. Jeg har nå registrert jobbmail adressen som konto hos MSN, og laget meg passord til denne (gjorde det hjemme, det gikk helt fint og jeg får logga meg på den hjemme).

Trodde jeg skulle klare å logge meg på denne på jobben og siden adressen allerede ligger der.

Men på sign in boksen står det:

E-mail: [email protected]

User Name:

Password: den er grei

Domain:

Hvordan kan jeg finne ut hva som skal stå på domain og user name?

Hjelp meg da? Greit å ha når jeg jobber overtid..

Videoannonse
Annonse
Gjest Polio
Skrevet

Hvis jobben din har sperret for dette, synes jeg det er temmelig ille av det og likevel prøve å kunne bruke den. Jobben har sperret dette av sikkerhetsmessige årsaker, samt at arbeidstakerne skal konsentrere seg om det de blir betalt for å gjøre.

Dette synes jeg vitner om liten respekt for arbeidsgiver. Tenk om du får inn et virus gjennom MSN'en og arb.giver taper masse penger på dette???

Gjest Men om det er rett for være en annen sak
Skrevet

du kan alltids logge deg på web msn. du finner det på msn.no

Gjest Kaboff
Skrevet

Hei

Har du prøwd web messenger? Dette funker strålende og er helt lov!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...