Gjest kansje du veit? Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal leie en leilighet og der står det at våre leilgheter leies ut til månedlig forskuddsbetalt husleie.Hva betyr det? .Må jeg betale 2 husleier når jeg flytter inn? 0 Siter
Gjest håper du forstod likevel Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Nei, du betaler bare èn måned om gangen. Men du bor der ikke en måned før du betaler første leia, ikke sant? Lønn pleier å være etterskuddsbetalt - altså man får lønn etter å jobbet en måned, ikke før måneden begynner. Oi, problemer med å ordlegge meg, jeg. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Du betaler før den 1. i måneden du skal bo der. 0 Siter
Sofline Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Du betaler husleie for hver måned før måneden det betales for. Dvs. du betaler husleie for juni senest den 1. juni, for juli senest den 1. juli osv. 0 Siter
Gjest kansje du veit? Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Nei, du betaler bare èn måned om gangen. Men du bor der ikke en måned før du betaler første leia, ikke sant? Lønn pleier å være etterskuddsbetalt - altså man får lønn etter å jobbet en måned, ikke før måneden begynner. Oi, problemer med å ordlegge meg, jeg. Åja.Sånn ja.Må ha det inn med ei teskje 0 Siter
mumitrollet Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Om kontrakten sier at det er to måneders forskudd, må du betale to husleier når du flytter inn. Står det bare forskuddsvis, betaler du en husleie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.