Gå til innhold

Hund til besvær.....

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg tror du er trådstarter, fordi du oppfattet Kaboffs svar til trådstarter som svar til deg selv.

Derfor.

neida, det var bare et spørsmål om hva h*n mente med det utsagnet. Jeg tolket ikke det som noe svar til meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg tror du er trådstarter, fordi du oppfattet Kaboffs svar til trådstarter som svar til deg selv.

Derfor.

jeg ser at jeg har formulert meg slik at det er nærliggende å tro at jeg er trådstarter. Det var veldig dumt formulert.

Gjest tante_s
Skrevet

det er mulig å ha en hund utenat livet kretser rundt den. En tur på morgenen før man drar på jobb + ettermiddag/kveld burde holde. Men en hund krever ofte mer enn man er klar over, så jeg kommer ikke til å skaffe meg det.

Så det er riktig å anskaffe seg hund så hunden skal ligge inne dagen lang og vente på at den kan være til stede når hundeforeldrene liker å føle seg som gode pliktoppfyllende hundeeiere og gå en liten tur med den morgen og kveld?

Ikke rart det finnes mange ulykkelige hunder der ute.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Så det er riktig å anskaffe seg hund så hunden skal ligge inne dagen lang og vente på at den kan være til stede når hundeforeldrene liker å føle seg som gode pliktoppfyllende hundeeiere og gå en liten tur med den morgen og kveld?

Ikke rart det finnes mange ulykkelige hunder der ute.

Jeg kommer aldri til å skaffe meg hund så da er det ryddet av veien. Men skal folk være hjemmeværende med hunden? eller jobbe redusert stilling?

Gjest tante_s
Skrevet

Jeg kommer aldri til å skaffe meg hund så da er det ryddet av veien. Men skal folk være hjemmeværende med hunden? eller jobbe redusert stilling?

Mange folk skal la være å skaffe hund in the first place. Akkurat som deg ;)

Gjest LOTUS78
Skrevet

ja, det er jeg enig i. Tror mange skaffer seg hund fordi valpen var så søt, men vet ikke hvor bundet man blir til en hund og hvor krevende det er. Jeg personlig har ikke følelser for dyr, så for meg er det bare arbeid og pes med det.

Gjest LOTUS78
Skrevet

men jeg har hørt at en hund, sover mesteparten av dagen, når den er alene.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146592284' post='3095372]

Dette må da være ett tulleinnlegg..

Det tror jeg også...

Gjest kirsebær
Skrevet

Det er nok viktigere å tenke seg om før en skaffer seg levende vesener som en ikke kan ta seg av! Enten det er hund eller barn.

Iallefall hvis en bryr seg så mye om at folk kritiserer en at en må ta livet av en hund! Tror faktistk det her er et fabrikert innlegg. Vanskelig for å tro at noen kan være så dumme.

Skrevet

I helsikken! Avlivet dere hunden PÅ GRUNN AV HVA NABOENE SA!?

*rystet*

Gjest LOTUS78
Skrevet

Hva om naboene begynner å bry seg med hvordan dere håndterer det å ha barn, da?

Kan bli problematisk...

man kan da ikke sammenligne en hund med et barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...