Gå til innhold

ibux til ryggen

Anbefalte innlegg

Gjest miss maskjka
Skrevet

jeg har vondt i ryggen fordi jeg har store pupper, tror jeg, fordi det hjelper når jeg tar å holder dem opp med hendene, men hjelper ikke med bh. Er så pøkke lei at jeg nesten ligger å griner pga dette, har ikke prøvd smertestillende enda. Går det bra å ta ibux? Er det trygt? Hva annet hjelper?

Videoannonse
Annonse
Gjest miss jones
Skrevet

Du kan ikke ta ibux hver dag. Jeg ville kjøpt en spesial støtte-bh slik at du får max støtte i alle fall. Ellers finnes ibux gel som kan smøres på rygg.

Gjest hjelper nok
Skrevet

Kanskje du skal søke/høre med lege om operasjon å få de mindre? Vil tro du får det gratis..

Gjest ganske vanlig
Skrevet

Du kan ikke ta ibux hver dag. Jeg ville kjøpt en spesial støtte-bh slik at du får max støtte i alle fall. Ellers finnes ibux gel som kan smøres på rygg.

Ibux er faktisk en veldig vanlig medisin å ta hver dag (på resept) for folk med leddsmerter og ryggsmerter relatert til ledd/sener.

Uten at jeg dermed påberoper at dette er den beste løsningen når man har smerter på grunn av store bryster.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Et ps: Hvis du tar mye Ibux, må du huske å ta det sammen med mat. Hvis ikke kan du få magesmerter, i verste fall magesår.

Skrevet

Tren ryggen. En fysioterapeut vil kunne hjelpe deg i gang med stabiliserende øvelser. tror det er mye bedre enn å knakse ibux.

Mrs. Wallace
Skrevet

For det første bør du få deg noen skikkelige BH-er med ordentlig støtte og hold. Veldig mange kvinner bruker feil BH, så gå et sted hvor de virkelig kan hjelpe deg å finne det du trenger.

I tillegg bør du gjøre ryggøvelser.

Og om ikke det hjelper ganske raskt, bør du kanskje vurdere en brystreduksjon?

Skrevet

Hvis brystene er så store at det fører til ryggproblemer, har du krav på gratis brytsreduksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...