Gjest miss maskjka Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 jeg har vondt i ryggen fordi jeg har store pupper, tror jeg, fordi det hjelper når jeg tar å holder dem opp med hendene, men hjelper ikke med bh. Er så pøkke lei at jeg nesten ligger å griner pga dette, har ikke prøvd smertestillende enda. Går det bra å ta ibux? Er det trygt? Hva annet hjelper? 0 Siter
Gjest miss jones Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Du kan ikke ta ibux hver dag. Jeg ville kjøpt en spesial støtte-bh slik at du får max støtte i alle fall. Ellers finnes ibux gel som kan smøres på rygg. 0 Siter
Gjest hjelper nok Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Kanskje du skal søke/høre med lege om operasjon å få de mindre? Vil tro du får det gratis.. 0 Siter
Gjest ganske vanlig Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Du kan ikke ta ibux hver dag. Jeg ville kjøpt en spesial støtte-bh slik at du får max støtte i alle fall. Ellers finnes ibux gel som kan smøres på rygg. Ibux er faktisk en veldig vanlig medisin å ta hver dag (på resept) for folk med leddsmerter og ryggsmerter relatert til ledd/sener. Uten at jeg dermed påberoper at dette er den beste løsningen når man har smerter på grunn av store bryster. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Et ps: Hvis du tar mye Ibux, må du huske å ta det sammen med mat. Hvis ikke kan du få magesmerter, i verste fall magesår. 0 Siter
cecily Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Tren ryggen. En fysioterapeut vil kunne hjelpe deg i gang med stabiliserende øvelser. tror det er mye bedre enn å knakse ibux. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 For det første bør du få deg noen skikkelige BH-er med ordentlig støtte og hold. Veldig mange kvinner bruker feil BH, så gå et sted hvor de virkelig kan hjelpe deg å finne det du trenger. I tillegg bør du gjøre ryggøvelser. Og om ikke det hjelper ganske raskt, bør du kanskje vurdere en brystreduksjon? 0 Siter
Sofline Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hvis brystene er så store at det fører til ryggproblemer, har du krav på gratis brytsreduksjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.