Gå til innhold

Er professor Per Fugelli blitt sinnsyk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg smilte, gjorde jeg ikke?

:-)

Joda, jeg så jo det.... :-) Men læll da..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

13

• sugarpop

6

• ShitDiddelyDo

4

• Goliath

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest PandaMiranda
Skrevet

At mannen angriper et bestemt politisk parti fra prekestolen, høres utrolig ut. Jeg har ikke sett Tabloid, og vet ikke hva han har sagt der.

Men som en så treffende sa det i en spalte jeg leste: Det er en nymotens misforståelse at kirken og kristendommen liksom skal være a-politiske. Jesus var definitivt politisk i sitt gjøren og laden.

Selvfølgelig var Jesus politisk - i sin tid.

Men hvis vi skal overføre det til en debatt om hvilket parti han ville ha stemt i dag, er jeg redd vi får et sabla sirkus, gitt...

Jeeezez - det hadde vært kult. Homofilidebatten blir bare småknask i forhold. La politikerne krangle om Jesus - DA blir det fart på sakene, tenker jeg!!!

Skrevet

Men hvis vi skal overføre det til en debatt om hvilket parti han ville ha stemt i dag, er jeg redd vi får et sabla sirkus, gitt...

Jeeezez - det hadde vært kult. Homofilidebatten blir bare småknask i forhold. La politikerne krangle om Jesus - DA blir det fart på sakene, tenker jeg!!!

Jesus tok jo virkelig politisk standpunkt da han snakket styresmakter og fariseere midt imot og jobbet for de svake.

Skrevet

Eh... svaret mitt ble smør på flesk. Det er sent :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jesus tok jo virkelig politisk standpunkt da han snakket styresmakter og fariseere midt imot og jobbet for de svake.

Hehe... Spørs om ikke Frp ville identifisere seg med den beskrivelsen der...

"La de små barn komme til Frp, og hindre dem ikke, for disse hører riket til." eller noe sånt...

Gjest Morsk
Skrevet

"Hvorfor kan ikke dere supergjengen her inne i denne tråden danne deres eget nazi-parti likesågodt, først som sist?!"

Det går ikke. De tradisjonelle nazistene har åpenbart noen høner å plukke med jødene.

Det har ikke de høyrevridde dol-folka. De elsker jøder.

Men de deler nazistenes syn på muslimer og andre fremmedkulturuelle.

De kunne kanskje startet en lokalavdeling av Vigrid. Vigrid Light?

Eventuelt kunne de overtalt Vigrid til å svelge noen kameler, fått dem til å godta jødene, og joinet dem i en felles kamp mot alt ikke-arisk.

Sitat: "Men de deler nazistenes syn på muslimer og andre fremmedkulturuelle."

En historieløs absurditet du lommer med her, da det er vel kjent at muslimene samarbeidet(er) med nazistene i sin felles kamp mot jødene.

Støtter Grip i at du kan holde deg til din karakteristiske mix av rølp og kjerringsnakk, og la mer alvorlige tema ligge.

Skrevet

Hvordan tror du dette slår ut på oppslutningen til de tidligere regjeringspartier da?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303983

For meg ser det ut til at de sikter mot "all time low".....enda de allerede befinner seg der.

Jeg finner det ganske så oppsiktvekkende at de enda ikke har forstått hva svært mange av deres tidligere velgere mener om denne saken....

Skrevet

Du er sjuk, er du rasist også? (som om det var noen overraskelse!)

Hvorfor kan ikke dere supergjengen her inne i denne tråden danne deres eget nazi-parti likesågodt, først som sist?!

Tror du sliter litt med definisjoner her.....-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...