gutt1883 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 hei gutt 22, har misbrukt amfetamin i 2 måneder for en god stund siden. og har i ettertid fått stor uro når jeg vekker tanker på hva jeg opplevde under rusen, redd for at det skal skje igjen, elr at jeg kan bli gal. lure på om dette er mulig? hver gang jeg tenker på det elr på at jeg holder på og bli gal, elr at noe er feil med kroppen min så får jeg kriblinger i hodet, merkelig og skremmende følelse i hele kroppen, pussige hjertebank, har merkelige muskelsmerter mest blandt bryst mage parti, svimmel og apatisk, kan få ekstreme sånne anfall der jeg er livredd og svimmel svett og kald samtidig, og nummen i kroppen. er dette angst panikk? svetter mye hver dag, blitt ganske deprisiv. begynnt på cipralex men ser ikke ut til å hjelpe, er dette farlig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228946-angst-panikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.