Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest nickhicknick
Skrevet

Fint triks for å få oss til å åpne tråden? :)

Skrevet

Feeeete Fat Boy...argh....enjoy...

Oh yess. Den er kjøpt fra en som har hatt den parkert i stua, og en gang har han kjørt i 140! Jeg holdt på å begynne å le, jeg hadde 140 i 50 sonen da jeg prøvekjørte den.

Også har han satt på krom for haugevis med penger. Godt det ikke skal betales noe til staten, da hadde den vært dobbel så dyr.

Skrevet

Fint triks for å få oss til å åpne tråden? :)

Var det noe i tråden som ikke var fakta? Hæ? HÆ?

Skrevet

Oh yess. Den er kjøpt fra en som har hatt den parkert i stua, og en gang har han kjørt i 140! Jeg holdt på å begynne å le, jeg hadde 140 i 50 sonen da jeg prøvekjørte den.

Også har han satt på krom for haugevis med penger. Godt det ikke skal betales noe til staten, da hadde den vært dobbel så dyr.

En av mine sorger her i livet er at jeg aldri tok førerkort for tung MC. Det er ikke for sent, men jeg merker at jeg er mer fokusert på fete biler nå for tiden.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Var det noe i tråden som ikke var fakta? Hæ? HÆ?

Tenk om Carl Ivar har en sånn, da, bare at ikke du vet det, da tenk?? Det er ikke ALT som står i Se & Hør, da vettu'...

(He-he... synes jeg ser ham... Han ville kle det, sant?)

Skrevet

Tenk om Carl Ivar har en sånn, da, bare at ikke du vet det, da tenk?? Det er ikke ALT som står i Se & Hør, da vettu'...

(He-he... synes jeg ser ham... Han ville kle det, sant?)

Omtrent like bra som en godt brukt, illeluktende burka.

Nå blir vi gudsjelov kvitt fyren, men han skal sikkert sitte å gnage i bakgrunnen i 20 år til.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Omtrent like bra som en godt brukt, illeluktende burka.

Nå blir vi gudsjelov kvitt fyren, men han skal sikkert sitte å gnage i bakgrunnen i 20 år til.

Ja, han skal henge i et horn på veggen og pipe til alle som kommer forbi.

Skrevet

Gratulerer!

Ikke helt min type mc så langt, men smaken er som baken - og jeg er helt sikker på at du vil ha en masse morro med den.

Og skulle jeg en eller annen gang skifte til softchopper og HD, så tror jeg at fatboy ville vært mitt valg også:-)

Skrevet

Gratulerer!

Ikke helt min type mc så langt, men smaken er som baken - og jeg er helt sikker på at du vil ha en masse morro med den.

Og skulle jeg en eller annen gang skifte til softchopper og HD, så tror jeg at fatboy ville vært mitt valg også:-)

I motsetning til de andre (japanske) syklene jeg har sett på, så kan jeg ta med denne til Norge uten større problemer. Den er EU godkjent.

Reglene er sånn at det du kjøper i utlandet for import, skal tilfredstille norske regler det året den ble produsert. Dvs at Vmax 2005 modell ikke er i nærheten av å kunne taes med til Norge. Samme med 2005 FJR uten katalysator.

Harley er problemfri så lenge jeg kan ta med all dokumentasjon ang. støy, forurensing, osv. Skal jeg kjøpe dette fra HD Norge så koster det 5000 kr pluss 5000 for et originalt eksosanlegg. Det siste uavhengig av om du faktisk har originalt anlegg på sykkelen.

M.a.o. HD Norge liker ikke sideimport. Denne sykkelen kommer på ca 190000 dersom jeg tar den med til Norge til neste år. Ny i Norge, ca 270000!

Jeg er ikke noen Harley fan sånn sett, men økonomisk er denne et smart kjøp. Og jeg får sjekket hva hele hypen dreier seg om.

Skrevet

I motsetning til de andre (japanske) syklene jeg har sett på, så kan jeg ta med denne til Norge uten større problemer. Den er EU godkjent.

Reglene er sånn at det du kjøper i utlandet for import, skal tilfredstille norske regler det året den ble produsert. Dvs at Vmax 2005 modell ikke er i nærheten av å kunne taes med til Norge. Samme med 2005 FJR uten katalysator.

Harley er problemfri så lenge jeg kan ta med all dokumentasjon ang. støy, forurensing, osv. Skal jeg kjøpe dette fra HD Norge så koster det 5000 kr pluss 5000 for et originalt eksosanlegg. Det siste uavhengig av om du faktisk har originalt anlegg på sykkelen.

M.a.o. HD Norge liker ikke sideimport. Denne sykkelen kommer på ca 190000 dersom jeg tar den med til Norge til neste år. Ny i Norge, ca 270000!

Jeg er ikke noen Harley fan sånn sett, men økonomisk er denne et smart kjøp. Og jeg får sjekket hva hele hypen dreier seg om.

Øknomisk sett er det helt klart en gunstig måte å gjøre det på for deg.

Og som du sier - så får du også testet ut hva dette "HD-hysteriet" faktisk dreier seg om uten annen risiko enn eventuelt å tjene en liten slant:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...