stromme Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Er det kult med rød brødrister, kaffekanne, blender osv....? Ser elkjøp har fått inn mye i rødt.... .....og jeg vurdere dette for jeg trenger en del nytt. 0 Siter
carma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ja, det er kult akkurat nå. Men jeg ville heller gått for noe mer klassisk som også er kult om tre år. 0 Siter
stromme Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Ja, det er kult akkurat nå. Men jeg ville heller gått for noe mer klassisk som også er kult om tre år. feks....stål?? Sort?? Hvitt?? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 feks....stål?? Sort?? Hvitt?? Gå for det du liker. Og/eller det som passer til det du har fra før. Det blir finest, uansett! Lykke til. (Ps. ikke bry deg om at det skal passe til noe du IKKE liker, feks hvis du har noen gardiner du hater) 0 Siter
sugarpop Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ja, det er kult akkurat nå. Men jeg ville heller gått for noe mer klassisk som også er kult om tre år. Jøss, skifter du ikke ut kjøkkenredskapen såpass ofte? *måpe* 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Gå for det du liker. Og/eller det som passer til det du har fra før. Det blir finest, uansett! Lykke til. (Ps. ikke bry deg om at det skal passe til noe du IKKE liker, feks hvis du har noen gardiner du hater) ps. hvitt er safe. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jøss, skifter du ikke ut kjøkkenredskapen såpass ofte? *måpe* Folk er gærne, sugarpop! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 feks....stål?? Sort?? Hvitt?? Ikke stål. Blir fingermerker bare du ser på det. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hihi, jeg leste "røde kjøkkensakSer" og tenkte jeg skulle advare deg mot å kjøpe rød fiskars-saks om du ikke er venstrehendt 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det er kjempestilig, men innbiller meg at jeg ikke kommer til å mene det samme om et par år. 0 Siter
carma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jøss, skifter du ikke ut kjøkkenredskapen såpass ofte? *måpe* Eh.. huh? Hvor skrev jeg at jeg skifter ut kjøkkenredskap ofte? 0 Siter
carma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jøss, skifter du ikke ut kjøkkenredskapen såpass ofte? *måpe* *lære seg å lese* Nei, jeg skifter ikke ut hvert tredje år.. hvorfor skulle jeg det? Skifter når det trengs, jeg. 0 Siter
sugarpop Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Eh.. huh? Hvor skrev jeg at jeg skifter ut kjøkkenredskap ofte? Det var en spøk... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hvis du liker rødt, kjøper du det. Hvis ikke, lar du være. ;o) 0 Siter
carma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det var en spøk... Ikke greit å vite her inne alltid :-p 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Da får du ihvertfall noe ikke så mange ande har. Innbiller meg at det kan være kult i et stilig hypermoderne kjøkken. Det er vel en noen kule røde kjøleskap også for tiden er det ikke? 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Rødt er kjempekult Og man ser jo ikke kjøkkenmaskiner etc hver dag heller Ser ikke hvorfor man skulle bli fortere lei av det enn feks stål.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.