Gå til innhold

Siv Jensen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest hakke hakkespettt
Skrevet

Håper inderlig at hun blir vår neste statsminister.

Gjest sporhund
Skrevet

*hark hark* der satte jeg maten i vrangstrupen!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

På en måte håper jeg det også, for da vil ihverfall trenden snu.

På den annen side er det alt for risikabelt.

Gjest hakke hakkespettt
Skrevet

*hark hark* der satte jeg maten i vrangstrupen!

Ja, la den sitte.

Gjest sporhund
Skrevet

På en måte håper jeg det også, for da vil ihverfall trenden snu.

På den annen side er det alt for risikabelt.

Hva håper du, og hvilken trend vil snu?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva håper du, og hvilken trend vil snu?

Svaret skulle vært til hakkespetten nedenfor.

Gjest sporhund
Skrevet

Ja, la den sitte.

,ssssssss, slemming! :)

Antyder du at du vil bli kvitt sånne som meg? tenker dere likt alle sammen du og dine venner, frykter jeg rene jødeutryddelsen her ;)

Gjest hakke hakkespettt
Skrevet

,ssssssss, slemming! :)

Antyder du at du vil bli kvitt sånne som meg? tenker dere likt alle sammen du og dine venner, frykter jeg rene jødeutryddelsen her ;)

Er du jøde?

Gjest sporhund
Skrevet

Svaret skulle vært til hakkespetten nedenfor.

Ok, men hvilken trend håper du vil snu da?

hvilken trend opplever du som negativ nå? at du slipper å betale flere titusenvis av kroner av egen lomme for barnehageplass til dine barn???

Ved Siv & co med regjeringsmakten blir det nemlig en realitet at alle småbarnsforeldre må greie seg sjøl, og betale hele barnehageprisen av egen lomme.

Og det er bare en av velferdsgodene de skal ta fra oss.

Vi får amerikanske tilstander med fattiglege og fattigtannleger osv for oss som ikke er rike.

Bare de pengesterke greier seg.

Er det slik du vil ha det?

Jeg tror mange Frp-tilhengere ikke tenker så særlig langt akkurat, det kan de umulig gjøre.

Det viser seg jo at Frp-velgerne ofte er de med lavest inntekt og lavest utdannelse.

Og det er de menneskene i Norge Frp´s politikk gagner minst.

Sinnet mot innvandringspolitikken overstyrer all fornuften, men det blir en bitter erfaring om Frp kommer til makten.

For hva skal de med et blendahvitt Norge om de blir flådd til skinnet i samme slengen selv?

Som kjent vet vi at Hitler greide å lure og hjernevaske den store massen også, en bitter erfaring å se tilbake på...men ureverserbar.

Gjest sporhund
Skrevet

Er du jøde?

Jøde, muslim, neger, sympatisører med en av dem eller whatever, spiller det egentlig noen rolle? dere vil helst bli kvitt alle sammen, ikke sant?

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Norges første pulbare sådanne, isåfall. Eneste positive jeg kan se ved det scenarioet...

Gjest hakke hakkespettt
Skrevet

Jøde, muslim, neger, sympatisører med en av dem eller whatever, spiller det egentlig noen rolle? dere vil helst bli kvitt alle sammen, ikke sant?

Du skriver bare svada, sett deg inn i tingene før du uttaler deg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

hvilken trend opplever du som negativ nå? at du slipper å betale flere titusenvis av kroner av egen lomme for barnehageplass til dine barn???

Ved Siv & co med regjeringsmakten blir det nemlig en realitet at alle småbarnsforeldre må greie seg sjøl, og betale hele barnehageprisen av egen lomme.

Vi får amerikanske tilstander med fattiglege og fattigtannleger osv for oss som ikke er rike.

Jeg tror mange Frp-tilhengere ikke tenker så særlig langt akkurat, det kan de umulig gjøre.

Det viser seg jo at Frp-velgerne ofte er de med lavest inntekt og lavest utdannelse.

Sinnet mot innvandringspolitikken overstyrer all fornuften, men det blir en bitter erfaring om Frp kommer til makten.

For hva skal de med et blendahvitt Norge om de blir flådd til skinnet i samme slengen selv?

Som kjent vet vi at Hitler greide å lure og hjernevaske den store massen også, en bitter erfaring å se tilbake på...men ureverserbar.

Men vi er jo helt enig:)

Jeg mener trenden med at flere og flere stemmer Frp vil snu om de kommer til makten.

Gjest hakke hakkespettt
Skrevet

*Som kjent vet vi at Hitler greide å lure og hjernevaske den store massen også*

Hvorfor ikke trå til å si det du har lyst til i samme slengen du sprer rundt deg med våset ditt? at Siv & co starter tredje verdenskrig?

Gjest sporhund
Skrevet

Men vi er jo helt enig:)

Jeg mener trenden med at flere og flere stemmer Frp vil snu om de kommer til makten.

Jeg må le litt, der ser du hvor lett det er å misforstå :)

Jeg trodde du var en smule uenig med meg!

Gjest sporhund
Skrevet

*Som kjent vet vi at Hitler greide å lure og hjernevaske den store massen også*

Hvorfor ikke trå til å si det du har lyst til i samme slengen du sprer rundt deg med våset ditt? at Siv & co starter tredje verdenskrig?

Ja selvfølgelig! *moroklumpen*

Jeg skjønner også at dette er din måte å praktisere hersketeknikk på, å dytte over galskapen på meg så jeg blir fremstilt som den gærne av oss.

Du skjønner godt at mine eksempler er satt helt på spissen, jeg tror både du og jeg kan være trygge på at Siv&Carl Ivar´n ikke setter spor i verdenshistorien. ;)

Men det er viktig at alle (nordmenn) opplyses om hvor stor negativ innvirkning en praktiserende Frp-politikk vil få for de fleste av oss her i Norge.

Gjest sirikat
Skrevet

Norges første pulbare sådanne, isåfall. Eneste positive jeg kan se ved det scenarioet...

Hehe, kjæresten min snakker om innover tiss hver gang han ser henne..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...