Gjest heffalumpen Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 kl. 21.23/21.40: Hva anbefales, og hvorfor? Hvis du gidder å gi tips, da... Jeg lover å følge rådene (tverrsummen av dem) ! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 CSI.Det kan du se uten å ha fulgt med på de andre episodene. Noe jeg har inntrykk av at man bør ha gjort på Fruene.. =) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes fruene er bra. CSI har jeg ikke sett. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Om du ikke har fulgt med på noen av delen, bør du nok se CSI. Ettersom de etterforsker en ny sak hver gang, er du ikke så avhengig av å ha fulgt med på foregående episoder for å henge med i handlinga. 0 Siter
Lula Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Klart CSI FF kan du se i morgen på Zebra, eller om mandagskvelden i reprise på TV2 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 FF har jeg aldri sett på. Men CSI er spennende, og som noen andre poengterer her, så er det frittstående episoder. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Helt klart CSI, men så er jeg veldig hektet på krimserier, Jerry Bruckheimer er utrolig dyktig på spennende serier, jeg nevner i fleng, CSI, Cold Case, Without a trace etc.. Frustrerte fruer laster jeg ned på pcen og ser når jeg kjeder meg 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1146593170' post='3095395] CSI.Det kan du se uten å ha fulgt med på de andre episodene. Noe jeg har inntrykk av at man bør ha gjort på Fruene.. =) Har sett et par-fire frue-episoder. Aldri CSI. Men tenkte å prøve i kvled, avhengig av panelet her 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Helt klart CSI, men så er jeg veldig hektet på krimserier, Jerry Bruckheimer er utrolig dyktig på spennende serier, jeg nevner i fleng, CSI, Cold Case, Without a trace etc.. Frustrerte fruer laster jeg ned på pcen og ser når jeg kjeder meg Er det en stilig politimann/agent som går igjen? Det er en av de pos. sidene ved krim/action 0 Siter
Signaturelle Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Har sett et par-fire frue-episoder. Aldri CSI. Men tenkte å prøve i kvled, avhengig av panelet her Helt klart CSI, uten tvil 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Begge to.Tar opp den enen og ser den andre 0 Siter
amber sun Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Her blir det Fruene. Det er fordi jeg har fulgt serien fra starten, og liker den så godt. CSI har jeg ikke sett. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Er det en stilig politimann/agent som går igjen? Det er en av de pos. sidene ved krim/action Jerry Bruckheimer er skaperen av de seriene jeg nevnte. Ingen som går igjen i de seriene, men det er med et par mannfolk som gjør noen av seriene ekstra se-bare 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Nå har jeg aldri sett Frustrerte fruer, men innbiller meg at CSI er en hakket mer intelligent serie. Er helt hekta på CSI + diverse andre serier Jerry Bruckheimer står bak. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Frustrerte fruer fordi det er herlig virkelighetsflukt og innimellom noen deilige mannebein å hvile øynene på! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 CSI selvfølgelig! De anorektiske fruene kan ikke måle seg med karene i CSI! *Sikle* 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jerry Bruckheimer er skaperen av de seriene jeg nevnte. Ingen som går igjen i de seriene, men det er med et par mannfolk som gjør noen av seriene ekstra se-bare Ingen som går igjen!? I CSI er det jo samme folka hele tiden og Grissom Nick er da virkelig noe å sikle etter! ;o) 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Frustrerte fruer fordi det er herlig virkelighetsflukt og innimellom noen deilige mannebein å hvile øynene på! William Petersen og Marg Helgenberger (puh!) feier Richard Burghi og hun Lois Lane-dama av skjermen any day hjemme hos meg ...eller, hver tirsdag, for å være nøyaktig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.