Gå til innhold

CSI på TVN eller frust. fruer på TV2

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

kl. 21.23/21.40:

Hva anbefales, og hvorfor? Hvis du gidder å gi tips, da... Jeg lover å følge rådene (tverrsummen av dem) !

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

2

• ShitDiddelyDo

2

• Ugga Bugga

2

• sugarpop

2

Angelica :o)
Skrevet

CSI.Det kan du se uten å ha fulgt med på de andre episodene. Noe jeg har inntrykk av at man bør ha gjort på Fruene.. =)

Ugga Bugga
Skrevet

Jeg synes fruene er bra. CSI har jeg ikke sett.

Skrevet

Om du ikke har fulgt med på noen av delen, bør du nok se CSI. Ettersom de etterforsker en ny sak hver gang, er du ikke så avhengig av å ha fulgt med på foregående episoder for å henge med i handlinga.

Skrevet

Klart CSI

FF kan du se i morgen på Zebra, eller om mandagskvelden i reprise på TV2

Gjest Calóni
Skrevet

FF har jeg aldri sett på. Men CSI er spennende, og som noen andre poengterer her, så er det frittstående episoder.

Gjest blame
Skrevet

Helt klart CSI, men så er jeg veldig hektet på krimserier, Jerry Bruckheimer er utrolig dyktig på spennende serier, jeg nevner i fleng, CSI, Cold Case, Without a trace etc.. Frustrerte fruer laster jeg ned på pcen og ser når jeg kjeder meg :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146593170' post='3095395]

CSI.Det kan du se uten å ha fulgt med på de andre episodene. Noe jeg har inntrykk av at man bør ha gjort på Fruene.. =)

Har sett et par-fire frue-episoder. Aldri CSI. Men tenkte å prøve i kvled, avhengig av panelet her :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Helt klart CSI, men så er jeg veldig hektet på krimserier, Jerry Bruckheimer er utrolig dyktig på spennende serier, jeg nevner i fleng, CSI, Cold Case, Without a trace etc.. Frustrerte fruer laster jeg ned på pcen og ser når jeg kjeder meg :)

Er det en stilig politimann/agent som går igjen? Det er en av de pos. sidene ved krim/action

Signaturelle
Skrevet

Har sett et par-fire frue-episoder. Aldri CSI. Men tenkte å prøve i kvled, avhengig av panelet her :)

Helt klart CSI, uten tvil

Gjest fregnefjes
Skrevet

Begge to.Tar opp den enen og ser den andre

Skrevet

Her blir det Fruene.

Det er fordi jeg har fulgt serien fra starten, og liker den så godt.

CSI har jeg ikke sett.

Gjest blame
Skrevet

Er det en stilig politimann/agent som går igjen? Det er en av de pos. sidene ved krim/action

Jerry Bruckheimer er skaperen av de seriene jeg nevnte. :)

Ingen som går igjen i de seriene, men det er med et par mannfolk som gjør noen av seriene ekstra se-bare :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå har jeg aldri sett Frustrerte fruer, men innbiller meg at CSI er en hakket mer intelligent serie. Er helt hekta på CSI + diverse andre serier Jerry Bruckheimer står bak.

jubalong70
Skrevet

Frustrerte fruer fordi det er herlig virkelighetsflukt og innimellom noen deilige mannebein å hvile øynene på!

Skrevet

skal se frustrerte fruer. Har aldri sett CSI

Skrevet

CSI selvfølgelig! De anorektiske fruene kan ikke måle seg med karene i CSI! *Sikle*

Skrevet

Jerry Bruckheimer er skaperen av de seriene jeg nevnte. :)

Ingen som går igjen i de seriene, men det er med et par mannfolk som gjør noen av seriene ekstra se-bare :)

Ingen som går igjen!? I CSI er det jo samme folka hele tiden og Grissom Nick er da virkelig noe å sikle etter! ;o)

Gjest Varg i Veum
Skrevet

Frustrerte fruer fordi det er herlig virkelighetsflukt og innimellom noen deilige mannebein å hvile øynene på!

William Petersen og Marg Helgenberger (puh!) feier Richard Burghi og hun Lois Lane-dama av skjermen any day hjemme hos meg :)...eller, hver tirsdag, for å være nøyaktig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...