ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Litt treg med å svare her, men sånn går det når man har fått skiveutglidning. Jaja.. Jeg har alltid vært fascinert av krim, selv om jeg engang var sammen med en biolgistudent som hadde for vane å plukke fra hverandre hele episoden *knurr*. Serien var nyskapende når den kom - for meg iallfall, så jeg ble hekta, og siden har det bare blitt sånn. Tarantino episoden(e) var vel litt annerledes, litt mer dramatisk enn de vanlige, uten at jeg helt vet om jeg synes det var til det bedre eller ei. Når du er oppvokst med Derrick, så sier det jo seg selv at CSI er noe nytt Hehe, joa, det forstår jeg. Og jeg forstår også trangen til å følge med på en serie man tidligere var fascinert av, selv om den kanskje ikke lenger er hva den var. Tar jeg ikke feil har vel CSI holdt på i ti år eller så, og de fleste serier dabber av lenge før det har gått så lang tid. Vel, lykke til med skiveutglidningen! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hva kan jeg si? Jeg er treg i oppfattelsen Men da tror jeg vi har fått svar begge to Vi har fått svar. Du er ikke treg. Men du trodde kanskje at ejg misforsto i farten. Ha en god dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.