Gå til innhold

CSI på TVN eller frust. fruer på TV2

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Litt treg med å svare her, men sånn går det når man har fått skiveutglidning. Jaja..

Jeg har alltid vært fascinert av krim, selv om jeg engang var sammen med en biolgistudent som hadde for vane å plukke fra hverandre hele episoden *knurr*.

Serien var nyskapende når den kom - for meg iallfall, så jeg ble hekta, og siden har det bare blitt sånn.

Tarantino episoden(e) var vel litt annerledes, litt mer dramatisk enn de vanlige, uten at jeg helt vet om jeg synes det var til det bedre eller ei.

Når du er oppvokst med Derrick, så sier det jo seg selv at CSI er noe nytt ;)

Hehe, joa, det forstår jeg.

Og jeg forstår også trangen til å følge med på en serie man tidligere var fascinert av, selv om den kanskje ikke lenger er hva den var.

Tar jeg ikke feil har vel CSI holdt på i ti år eller så, og de fleste serier dabber av lenge før det har gått så lang tid.

Vel, lykke til med skiveutglidningen! :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

2

• ShitDiddelyDo

2

• Ugga Bugga

2

• sugarpop

2

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hva kan jeg si? Jeg er treg i oppfattelsen ;) Men da tror jeg vi har fått svar begge to :)

Vi har fått svar. Du er ikke treg. Men du trodde kanskje at ejg misforsto i farten. Ha en god dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...