Angelica :o) Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 I fjor, tror jeg.. Vet ikke helt hvordan jeg vet det, så det er godt mulig jeg bommer helt 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1146593566' post='3095416] I fjor, tror jeg.. Vet ikke helt hvordan jeg vet det, så det er godt mulig jeg bommer helt Hehe det er det alle jeg har snakket med antar uten å vite helt sikkert, mens jeg tror det er to år siden. Jeg vet hvem en av de er og kan ikke skjønne at hun var russ ifjor nemlig.. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hehe det er det alle jeg har snakket med antar uten å vite helt sikkert, mens jeg tror det er to år siden. Jeg vet hvem en av de er og kan ikke skjønne at hun var russ ifjor nemlig.. Jeg fant, jeg fant http://www.tvnorge.no/programmer/russejentene/nyheter/3439179 Det var i fjor =) 0 Siter
Gjest Fattig faen Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Apropos...er det helt vanlig blant avgangselever på videregående i Oslo og kjøre rundt i nye Minier og BMW-er?? Hun ene er datra til Halvard Flatland så at hun har penger er vel ikke rart, men herregud... 0 Siter
Signaturelle Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Apropos...er det helt vanlig blant avgangselever på videregående i Oslo og kjøre rundt i nye Minier og BMW-er?? Hun ene er datra til Halvard Flatland så at hun har penger er vel ikke rart, men herregud... På min skole var dette helt vanlig, ja. Hårreisende. "Alle" fikk bil av pappa til 18-årsdagen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Apropos...er det helt vanlig blant avgangselever på videregående i Oslo og kjøre rundt i nye Minier og BMW-er?? Hun ene er datra til Halvard Flatland så at hun har penger er vel ikke rart, men herregud... Det er nok ganske vanlig, og må vel kanskje innrømme at jeg fikk bil selv, så jeg er ikke den riktige personen til å kritisere det. Det som derimot blir dumt er når ungdommene nærmest forlanger å få bil av foreldrene til 18 årsdagen, sånt er trist. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1146593969' post='3095435] Jeg fant, jeg fant http://www.tvnorge.no/programmer/russejentene/nyheter/3439179 Det var i fjor =) Åja takk skal du ha 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 På min skole var dette helt vanlig, ja. Hårreisende. "Alle" fikk bil av pappa til 18-årsdagen. jøss,jeg fikk ikke penger til lappen en gang til 18 års dagen. Jeg fikk derimot lov til å øvelseskjøre. snakk om kontraster her!!! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Apropos...er det helt vanlig blant avgangselever på videregående i Oslo og kjøre rundt i nye Minier og BMW-er?? Hun ene er datra til Halvard Flatland så at hun har penger er vel ikke rart, men herregud... Ikke avgangselever i Oslo generelt - men avgangselever fra den kanten av Oslo, ja. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 jøss,jeg fikk ikke penger til lappen en gang til 18 års dagen. Jeg fikk derimot lov til å øvelseskjøre. snakk om kontraster her!!! Samme her. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ikke avgangselever i Oslo generelt - men avgangselever fra den kanten av Oslo, ja. De er fra Bærum... Takk. :-) 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 De er fra Bærum... Takk. :-) og Nesøya. 0 Siter
Piraye Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det er nok ganske vanlig, og må vel kanskje innrømme at jeg fikk bil selv, så jeg er ikke den riktige personen til å kritisere det. Det som derimot blir dumt er når ungdommene nærmest forlanger å få bil av foreldrene til 18 årsdagen, sånt er trist. Å få bil er en ting....å få en splitter ny BMW er en annen..... Min bil spleisa mamma og pappa på(de bodde hver for seg), og den kosta 6000... 0 Siter
Gjest liede Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 og Nesøya. Ja, og Asker. :-) De er ganske søte synes jeg da. Russetiden har blitt som den har blitt. Men så ble den jo også kåret til verdens nest kuleste fest i Times eller hvor det var. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja, og Asker. :-) De er ganske søte synes jeg da. Russetiden har blitt som den har blitt. Men så ble den jo også kåret til verdens nest kuleste fest i Times eller hvor det var. Åh? Har du en link? skulle gjerne lest den anmeldelsen 0 Siter
Gjest liede Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Åh? Har du en link? skulle gjerne lest den anmeldelsen Jeg skulle også gjerne hatt link! Mistenker dog sterkt at det kun er et rykte som er satt ut av årets elleville unge. Har hørt dette fra ulike kanter så hvis dette er oppspinn er de sabla gode på PR. Russen 2006 altså. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Å få bil er en ting....å få en splitter ny BMW er en annen..... Min bil spleisa mamma og pappa på(de bodde hver for seg), og den kosta 6000... Jeg fikk en ganske dyr bil (for en 18 år gammel jente å være) jeg også, så jeg har vært ganske bortskjemt selv. Foreldrene mine har veldig god økonomi så for dem var en bil en ganske "naturlig" gave. Uff dette hørtes bare dumt ut. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg fikk en ganske dyr bil (for en 18 år gammel jente å være) jeg også, så jeg har vært ganske bortskjemt selv. Foreldrene mine har veldig god økonomi så for dem var en bil en ganske "naturlig" gave. Uff dette hørtes bare dumt ut. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen Ikke noe galt i å få dyr bil om foreldrene har råd. Det har bla med sikkerhet å gjøre:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.