Gå til innhold

Russejentene

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Noen som vet hvilket år de var russ?

Videoannonse
Annonse
Angelica :o)
Skrevet

I fjor, tror jeg.. Vet ikke helt hvordan jeg vet det, så det er godt mulig jeg bommer helt

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146593566' post='3095416]

I fjor, tror jeg.. Vet ikke helt hvordan jeg vet det, så det er godt mulig jeg bommer helt

Hehe det er det alle jeg har snakket med antar uten å vite helt sikkert, mens jeg tror det er to år siden. Jeg vet hvem en av de er og kan ikke skjønne at hun var russ ifjor nemlig..

Gjest Fattig faen
Skrevet

Apropos...er det helt vanlig blant avgangselever på videregående i Oslo og kjøre rundt i nye Minier og BMW-er??

Hun ene er datra til Halvard Flatland så at hun har penger er vel ikke rart, men herregud...

Signaturelle
Skrevet

Apropos...er det helt vanlig blant avgangselever på videregående i Oslo og kjøre rundt i nye Minier og BMW-er??

Hun ene er datra til Halvard Flatland så at hun har penger er vel ikke rart, men herregud...

På min skole var dette helt vanlig, ja. Hårreisende. "Alle" fikk bil av pappa til 18-årsdagen.

Mary Poppins
Skrevet

Det er nok ganske vanlig, og må vel kanskje innrømme at jeg fikk bil selv, så jeg er ikke den riktige personen til å kritisere det. Det som derimot blir dumt er når ungdommene nærmest forlanger å få bil av foreldrene til 18 årsdagen, sånt er trist.

Gjest blue cucumber
Skrevet

På min skole var dette helt vanlig, ja. Hårreisende. "Alle" fikk bil av pappa til 18-årsdagen.

jøss,jeg fikk ikke penger til lappen en gang til 18 års dagen. Jeg fikk derimot lov til å øvelseskjøre.

snakk om kontraster her!!!

Gjest Persille
Skrevet

Ikke avgangselever i Oslo generelt - men avgangselever fra den kanten av Oslo, ja.

Ugga Bugga
Skrevet

jøss,jeg fikk ikke penger til lappen en gang til 18 års dagen. Jeg fikk derimot lov til å øvelseskjøre.

snakk om kontraster her!!!

Samme her.

Gjest liede
Skrevet

Ikke avgangselever i Oslo generelt - men avgangselever fra den kanten av Oslo, ja.

De er fra Bærum...

Takk. :-)

Gjest linnelinn
Skrevet

De er fra Bærum...

Takk. :-)

og Nesøya.

Skrevet

Det er nok ganske vanlig, og må vel kanskje innrømme at jeg fikk bil selv, så jeg er ikke den riktige personen til å kritisere det. Det som derimot blir dumt er når ungdommene nærmest forlanger å få bil av foreldrene til 18 årsdagen, sånt er trist.

Å få bil er en ting....å få en splitter ny BMW er en annen.....

Min bil spleisa mamma og pappa på(de bodde hver for seg), og den kosta 6000...

Gjest liede
Skrevet

og Nesøya.

Ja, og Asker. :-)

De er ganske søte synes jeg da. Russetiden har blitt som den har blitt. Men så ble den jo også kåret til verdens nest kuleste fest i Times eller hvor det var.

Skrevet

Ja, og Asker. :-)

De er ganske søte synes jeg da. Russetiden har blitt som den har blitt. Men så ble den jo også kåret til verdens nest kuleste fest i Times eller hvor det var.

Åh? Har du en link? skulle gjerne lest den anmeldelsen :D

Gjest liede
Skrevet

Åh? Har du en link? skulle gjerne lest den anmeldelsen :D

Jeg skulle også gjerne hatt link! Mistenker dog sterkt at det kun er et rykte som er satt ut av årets elleville unge. Har hørt dette fra ulike kanter så hvis dette er oppspinn er de sabla gode på PR. Russen 2006 altså.

Mary Poppins
Skrevet

Å få bil er en ting....å få en splitter ny BMW er en annen.....

Min bil spleisa mamma og pappa på(de bodde hver for seg), og den kosta 6000...

Jeg fikk en ganske dyr bil (for en 18 år gammel jente å være) jeg også, så jeg har vært ganske bortskjemt selv. Foreldrene mine har veldig god økonomi så for dem var en bil en ganske "naturlig" gave. Uff dette hørtes bare dumt ut. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen :)

Gjest dina2
Skrevet

Jeg fikk en ganske dyr bil (for en 18 år gammel jente å være) jeg også, så jeg har vært ganske bortskjemt selv. Foreldrene mine har veldig god økonomi så for dem var en bil en ganske "naturlig" gave. Uff dette hørtes bare dumt ut. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen :)

Ikke noe galt i å få dyr bil om foreldrene har råd. Det har bla med sikkerhet å gjøre:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...