Gå til innhold

Seneskjedebetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest F***S betennelse
Skrevet

Som man vet er det ikke like lett å ikke bruke armen ved senebetennelse, spesielt ikke dersom det er den armen man bruker helst. Heller er det ikke lett dersom det er den armen man skriver notater til eksamen med. Og vanskeligere blir det på eksamen. Men men.

Hva er ditt beste tips til å få dette svineriet til å avta fortere?

Bruker brexidol men det er heller blitt litt værre. Armen er i håndleddsstøtte og jeg forsøker passe godt på den.

Videoannonse
Annonse
Signaturelle
Skrevet

Kortison... evt smøre på reseptfritt orudis.

Gjest F***S betennelse
Skrevet

Kortison... evt smøre på reseptfritt orudis.

Hva er orudis?

Signaturelle
Skrevet

Hva er orudis?

Det er en gele som virker litt bedøvende

Skrevet

Voltaren er bedre enn brexidol, synes jeg.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg sliter med en betennelse selv akkurat nå, og skal ha et par eksamener i nærmeste framtid. Jeg har fått godkjent en time lenger på begge, samt pc på den ene.

Skynd deg til legen og få legeerklæring, og håp at det ikke er for sent å ordne med forlenget tid!

Jeg må skrive med "feil" hånd en del, derfor går det naturlig nok tregere.

Orudis gel har ikke fungert på meg, men jeg vet om mange som har hatt svært god effekt, så det er verdt å prøve. Kjøpes på apoteket.

Gjest F***S betennelse
Skrevet

Jeg sliter med en betennelse selv akkurat nå, og skal ha et par eksamener i nærmeste framtid. Jeg har fått godkjent en time lenger på begge, samt pc på den ene.

Skynd deg til legen og få legeerklæring, og håp at det ikke er for sent å ordne med forlenget tid!

Orudis gel har ikke fungert på meg, men jeg vet om mange som har hatt svært god effekt, så det er verdt å prøve. Kjøpes på apoteket.

Jeg har nettopp søkt om PC selv, men ikke forlenget tid. Har legeerklæring så det skulle nok gå bra.

God bedring og lykke til.

Gjest F***S betennelse
Skrevet

Jeg har nettopp søkt om PC selv, men ikke forlenget tid. Har legeerklæring så det skulle nok gå bra.

God bedring og lykke til.

Gjest F***S betennelse
Skrevet

Voltaren er bedre enn brexidol, synes jeg.

Ja, det har jeg hørt at kan hjelpe, jeg og. Men bare hørt om kremen.

Skrevet

Ja, det har jeg hørt at kan hjelpe, jeg og. Men bare hørt om kremen.

Jeg går på høye doser innimellom når jeg har det ekstra ille. Og ikke fast hver dag. Men jeg har det i nakken og i ryggen, jeg har det ikke i armene.

Varme hjelper også og det aller beste er jo avlastning men det kan jo noen ganger være helt umulig.

Skrevet

Det er mulig du har krav på datamaskin på eksamen, og evt. utvidet eksamenstid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...