Gjest trist... over dette Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Noen som fikk med seg den i dag? Jeg er full av tanker, frustrasjoner, lei meg. Ikke fordi jeg har opplevd dette men pga av offrene. På slutten av programmet standpunkt kom det noen tlf nr man kunne ringe. Jeg glemte å skrive de ned, og nu er hodet mitt som blåst bort!! husker ikke noe!! Saken er at jeg fikk en tlf der en person fortalte meg at han viste om en pedofil. Han har ikke turt å si noe før han så dette programmet.. men hva skulle han gjøre? han ringte da meg. Jeg sa da jeg kunne ringe hjelpetlf. Men husker ikke noen nr? hjelp meg .. noen 0 Siter
Idéfix Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/5644126.html Kan dette hjelpe? 0 Siter
Gjest trist... over dette Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/5644126.html Kan dette hjelpe? Tusen takk for hjelpen:))) 0 Siter
Idéfix Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Tusen takk for hjelpen:))) Bare hyggelig! Så programmet selv og syntes det var helt skrekkelig. Litt av en tøffing han som sto frem. Spesielt i dette lille landet her. 0 Siter
Gjest trist... over dette Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Bare hyggelig! Så programmet selv og syntes det var helt skrekkelig. Litt av en tøffing han som sto frem. Spesielt i dette lille landet her. Ja han er en tøffing. Jeg kjenner han:) Er fra samme plass.... 0 Siter
astridny Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja han er en tøffing. Jeg kjenner han:) Er fra samme plass.... Mener du at det er en til pedofil som bor i Lakselv? 0 Siter
Idéfix Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja han er en tøffing. Jeg kjenner han:) Er fra samme plass.... ...søt var han også! Uten at det hjelper noe særlig på hvordan han har det. 0 Siter
Gjest trist... over dette Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Mener du at det er en til pedofil som bor i Lakselv? Nei det gjør det ikke. Dette er en i Finnmark, men ikke i Lakselv. Jeg har snakket med redd barnas hjelpetlf i dag. De skal hjelpe denne personene som vet dette hvordan han går videre med sine opplysninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.