Gå til innhold

Brennpunkt/ sexuelle overgrep

Anbefalte innlegg

Gjest trist... over dette
Skrevet

Noen som fikk med seg den i dag?

Jeg er full av tanker, frustrasjoner, lei meg. Ikke fordi jeg har opplevd dette men pga av offrene. På slutten av programmet standpunkt kom det noen tlf nr man kunne ringe. Jeg glemte å skrive de ned, og nu er hodet mitt som blåst bort!! husker ikke noe!! Saken er at jeg fikk en tlf der en person fortalte meg at han viste om en pedofil. Han har ikke turt å si noe før han så dette programmet.. men hva skulle han gjøre? han ringte da meg. Jeg sa da jeg kunne ringe hjelpetlf. Men husker ikke noen nr?

hjelp meg .. noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for hjelpen:)))

Bare hyggelig!

Så programmet selv og syntes det var helt skrekkelig. Litt av en tøffing han som sto frem. Spesielt i dette lille landet her.

Skrevet

Bare hyggelig!

Så programmet selv og syntes det var helt skrekkelig. Litt av en tøffing han som sto frem. Spesielt i dette lille landet her.

Ja han er en tøffing. Jeg kjenner han:) Er fra samme plass....

Skrevet

Mener du at det er en til pedofil som bor i Lakselv?

Skrevet

...søt var han også! Uten at det hjelper noe særlig på hvordan han har det.

Skrevet

Mener du at det er en til pedofil som bor i Lakselv?

Nei det gjør det ikke. Dette er en i Finnmark, men ikke i Lakselv.

Jeg har snakket med redd barnas hjelpetlf i dag. De skal hjelpe denne personene som vet dette hvordan han går videre med sine opplysninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...