Gå til innhold

koldtbord

Anbefalte innlegg

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Hva ville du savnet? Vi skal ha:

Karbonader m løk

Laks med eggerøre

Kyllingfilet

Svinesteik og surkål

Roastbeef

Kokt skinke

gulost

Grønnsalat m skåler med mais,agurk,tomat,paprika og dressing

Potetsalat

Brød og smør

Takker for tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man savner noe er jo en ting, men man kan ikke få alt. Her er det jo noe for enhver smak. Syns det høres mer enn bra nok ut.

Bortsett fra kakene da? Men de hører kanskje ikke til koldtbordet?

;)

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Om man savner noe er jo en ting, men man kan ikke få alt. Her er det jo noe for enhver smak. Syns det høres mer enn bra nok ut.

Bortsett fra kakene da? Men de hører kanskje ikke til koldtbordet?

;)

Kakene kommer på kakebord :)

Takk for at du kikket over lista mi!

Skrevet

Synes dette hørtes veldig godt ut og samtidig et inholdsrikt koldtbord:)

Jeg savnet kun reker jeg, men det er absolutt ingen nødvendighet, mer enn nok mat du har her:-)

Hadde nesten samme innhold til min konfirmant i fjor og vi hadde godt med mat til overs og alle var fornøyde, neste år er det nr2, men han skal ha det i en slags lavvo/restaurant midt i skauen, så eneste jobben min blir å bestille pr telefon:)

Lykke til med den store dagen:)

Gjest dina2
Skrevet

Mye godt, må si som idefix at man kan jo ikke få alt på ett å samme koldtbord.

Men noe som jeg er glad i er waldorfsalat og reker:)

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Synes dette hørtes veldig godt ut og samtidig et inholdsrikt koldtbord:)

Jeg savnet kun reker jeg, men det er absolutt ingen nødvendighet, mer enn nok mat du har her:-)

Hadde nesten samme innhold til min konfirmant i fjor og vi hadde godt med mat til overs og alle var fornøyde, neste år er det nr2, men han skal ha det i en slags lavvo/restaurant midt i skauen, så eneste jobben min blir å bestille pr telefon:)

Lykke til med den store dagen:)

Takk! :)

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Mye godt, må si som idefix at man kan jo ikke få alt på ett å samme koldtbord.

Men noe som jeg er glad i er waldorfsalat og reker:)

Waldorfsalat har vi vært inne på, svigermor snakket om å prøve seg på den.

Når du sier reker, mener du da reker i lake eller ferske? Tenker på ferske som litt mye "søl" jeg.....?

Skrevet

Jeg er sikkert rar, men jeg synes det er veldig godt med grov leverpostei med stekt løk, bacon og champignon:-) Får vann i munnen av all den gode maten du skal servere. Det er sikkert mer enn nok.

Gjest dina2
Skrevet

Waldorfsalat har vi vært inne på, svigermor snakket om å prøve seg på den.

Når du sier reker, mener du da reker i lake eller ferske? Tenker på ferske som litt mye "søl" jeg.....?

tenker på ferske, men det er overhodet ikke noen nødvendighet når du har så mye annet godt.

Gjest kirsebær
Skrevet

Du skrev gulost. Jeg ville hatt tre-fire forskjellige oster med kjeks og druer. Det er så godt som en avslutning på måltidet.

Gjest AveM
Skrevet

Jeg ville i tillegg hatt diverse spekepølser og majones. Skinke og gulost hadde jeg klart meg uten :)

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Jeg er sikkert rar, men jeg synes det er veldig godt med grov leverpostei med stekt løk, bacon og champignon:-) Får vann i munnen av all den gode maten du skal servere. Det er sikkert mer enn nok.

Takk for tips!

Gjest dina2
Skrevet

Du skrev gulost. Jeg ville hatt tre-fire forskjellige oster med kjeks og druer. Det er så godt som en avslutning på måltidet.

å nå fikk jeg lyst på ost, kjeks og druer.... har forøvrig aldri fått det i tilknytning til koldtbord før, men det er jo innmari godt:)

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Ja det er jo lurt! Skal vurderes :)

Skrevet

Mmm, hørtes godt ut alt sammen. :)

Men salater, kanskje? Ikke grønn salat, men f.eks waldorfsalat, potetsalat, purre- og druesalat o.l.

God feiring! :)

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Jeg ville i tillegg hatt diverse spekepølser og majones. Skinke og gulost hadde jeg klart meg uten :)

Det er nå på min handleliste :) Tar å lager et lite fat med Spekepølse.

Gulost er mest for barnas skyld.

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Mmm, hørtes godt ut alt sammen. :)

Men salater, kanskje? Ikke grønn salat, men f.eks waldorfsalat, potetsalat, purre- og druesalat o.l.

God feiring! :)

Åh nå fikk jeg mere på lista. Vil kjøpe vanlig italiensk salat og noe eggsalat :) Potetsalat har jeg på fra før. :) Takk!

Gjest AveM
Skrevet

Det er nå på min handleliste :) Tar å lager et lite fat med Spekepølse.

Gulost er mest for barnas skyld.

Bare for å ha det sagt, så er gulost, skinke og majones sammen noe av det beste jeg vet :) Så ingen dum idè det!

Lykke til med konfirmasjonen!

Skrevet

Åh nå fikk jeg mere på lista. Vil kjøpe vanlig italiensk salat og noe eggsalat :) Potetsalat har jeg på fra før. :) Takk!

Bare hyggelig. :)

Gjest konfirmantmamma
Skrevet

Bare for å ha det sagt, så er gulost, skinke og majones sammen noe av det beste jeg vet :) Så ingen dum idè det!

Lykke til med konfirmasjonen!

Thank you :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...