Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Hva ville du savnet? Vi skal ha: Karbonader m løk Laks med eggerøre Kyllingfilet Svinesteik og surkål Roastbeef Kokt skinke gulost Grønnsalat m skåler med mais,agurk,tomat,paprika og dressing Potetsalat Brød og smør Takker for tips!!! 0 Siter
Idéfix Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Om man savner noe er jo en ting, men man kan ikke få alt. Her er det jo noe for enhver smak. Syns det høres mer enn bra nok ut. Bortsett fra kakene da? Men de hører kanskje ikke til koldtbordet? 0 Siter
Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Om man savner noe er jo en ting, men man kan ikke få alt. Her er det jo noe for enhver smak. Syns det høres mer enn bra nok ut. Bortsett fra kakene da? Men de hører kanskje ikke til koldtbordet? Kakene kommer på kakebord Takk for at du kikket over lista mi! 0 Siter
sheba Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Synes dette hørtes veldig godt ut og samtidig et inholdsrikt koldtbord:) Jeg savnet kun reker jeg, men det er absolutt ingen nødvendighet, mer enn nok mat du har her:-) Hadde nesten samme innhold til min konfirmant i fjor og vi hadde godt med mat til overs og alle var fornøyde, neste år er det nr2, men han skal ha det i en slags lavvo/restaurant midt i skauen, så eneste jobben min blir å bestille pr telefon:) Lykke til med den store dagen:) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Mye godt, må si som idefix at man kan jo ikke få alt på ett å samme koldtbord. Men noe som jeg er glad i er waldorfsalat og reker:) 0 Siter
Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Synes dette hørtes veldig godt ut og samtidig et inholdsrikt koldtbord:) Jeg savnet kun reker jeg, men det er absolutt ingen nødvendighet, mer enn nok mat du har her:-) Hadde nesten samme innhold til min konfirmant i fjor og vi hadde godt med mat til overs og alle var fornøyde, neste år er det nr2, men han skal ha det i en slags lavvo/restaurant midt i skauen, så eneste jobben min blir å bestille pr telefon:) Lykke til med den store dagen:) Takk! 0 Siter
Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Mye godt, må si som idefix at man kan jo ikke få alt på ett å samme koldtbord. Men noe som jeg er glad i er waldorfsalat og reker:) Waldorfsalat har vi vært inne på, svigermor snakket om å prøve seg på den. Når du sier reker, mener du da reker i lake eller ferske? Tenker på ferske som litt mye "søl" jeg.....? 0 Siter
flowy Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er sikkert rar, men jeg synes det er veldig godt med grov leverpostei med stekt løk, bacon og champignon:-) Får vann i munnen av all den gode maten du skal servere. Det er sikkert mer enn nok. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Waldorfsalat har vi vært inne på, svigermor snakket om å prøve seg på den. Når du sier reker, mener du da reker i lake eller ferske? Tenker på ferske som litt mye "søl" jeg.....? tenker på ferske, men det er overhodet ikke noen nødvendighet når du har så mye annet godt. 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Du skrev gulost. Jeg ville hatt tre-fire forskjellige oster med kjeks og druer. Det er så godt som en avslutning på måltidet. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg ville i tillegg hatt diverse spekepølser og majones. Skinke og gulost hadde jeg klart meg uten 0 Siter
Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg er sikkert rar, men jeg synes det er veldig godt med grov leverpostei med stekt løk, bacon og champignon:-) Får vann i munnen av all den gode maten du skal servere. Det er sikkert mer enn nok. Takk for tips! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Du skrev gulost. Jeg ville hatt tre-fire forskjellige oster med kjeks og druer. Det er så godt som en avslutning på måltidet. å nå fikk jeg lyst på ost, kjeks og druer.... har forøvrig aldri fått det i tilknytning til koldtbord før, men det er jo innmari godt:) 0 Siter
Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Du skrev gulost. Jeg ville hatt tre-fire forskjellige oster med kjeks og druer. Det er så godt som en avslutning på måltidet. Ja det er jo lurt! Skal vurderes 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Mmm, hørtes godt ut alt sammen. Men salater, kanskje? Ikke grønn salat, men f.eks waldorfsalat, potetsalat, purre- og druesalat o.l. God feiring! 0 Siter
Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg ville i tillegg hatt diverse spekepølser og majones. Skinke og gulost hadde jeg klart meg uten Det er nå på min handleliste Tar å lager et lite fat med Spekepølse. Gulost er mest for barnas skyld. 0 Siter
Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Mmm, hørtes godt ut alt sammen. Men salater, kanskje? Ikke grønn salat, men f.eks waldorfsalat, potetsalat, purre- og druesalat o.l. God feiring! Åh nå fikk jeg mere på lista. Vil kjøpe vanlig italiensk salat og noe eggsalat Potetsalat har jeg på fra før. Takk! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det er nå på min handleliste Tar å lager et lite fat med Spekepølse. Gulost er mest for barnas skyld. Bare for å ha det sagt, så er gulost, skinke og majones sammen noe av det beste jeg vet Så ingen dum idè det! Lykke til med konfirmasjonen! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Åh nå fikk jeg mere på lista. Vil kjøpe vanlig italiensk salat og noe eggsalat Potetsalat har jeg på fra før. Takk! Bare hyggelig. 0 Siter
Gjest konfirmantmamma Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Bare for å ha det sagt, så er gulost, skinke og majones sammen noe av det beste jeg vet Så ingen dum idè det! Lykke til med konfirmasjonen! Thank you 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.