Gå til innhold

koldtbord

Anbefalte innlegg

Gjest dilly
Skrevet

Ja det er jo lurt! Skal vurderes :)

Jeg ville absolutt tatt med noen flere oster. Brie! Nam!

Videoannonse
Annonse
Mrs. Wallace
Skrevet

Waldorfsalat

Et par ostetyper til, feks Brie, St.Aubray, Roquefort osv.

Chorizo eller en annen god spekepølse

Gjest glaice
Skrevet

Pleier alltid ha fiskekabarè med remulade.

Gjest kirsebær
Skrevet

Kom på en ting! Litt spekemat. Det er godt inntil potetsalaten. Kjøp ei pakke flatbrød også da isåfall.

Skrevet

Jeg hadde svnet kabare med remulade. (Kanskje fordi dette er noe av det beste jeg får:-)

Men jeg syntes du hadde et veldig stor utvalg som klart passer for de fleste:-)

Skrevet

En liten ting til. Var i konfirmasjon i fjor, og de serverte wienerpølser. Det gikk det kjempemye av (til min store forundring)

Gjest togli
Skrevet

Der var det mye godt :-)

Jeg ville i tillegg hatt spekeskinke/fenalår, Mors flatbrød og rømme!

Gjest mer fisk
Skrevet

Mye godt her! Jeg har flere i familien som ikke spiser (så mye) kjøtt, så jeg ville kanskje byttet ut noe av kjøttet med fiskeretter, evt vegetarretter som mettet litt.

Men spiser alle kjøtt, synes jeg ditt koldtbord så fint ut, og du har fått fine tips nedover her.

Jeg blir glad når det er godt grovt brød, og ikke bare loff etc

Skrevet

Kom på en ting! Litt spekemat. Det er godt inntil potetsalaten. Kjøp ei pakke flatbrød også da isåfall.

Jeg savner spekemat og evt cabaret med remulade. og husk grovt brød... :) Lykke til med konfirmasjon!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ja det er jo lurt! Skal vurderes :)

Vi hadde konfirmasjon i høst. Vi hadde også koldtbord, og i tillegg hadde vi litt ost og kjeks som du også har fått forslag om.

Hos oss var det _INGEN_ som så mye som smakte på osten og kjeksen. Så jeg hadde droppet det hvis jeg var deg.

Gjest prust
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ville ha savnet det, for du hadde mye godt her, - men jeg pleier alltid å lage waldorfsalat og aspic m/ hjemmelaget dressing til koldtbord.

MMMMMMM!

Gjest kirsebær
Skrevet

En liten ting til. Var i konfirmasjon i fjor, og de serverte wienerpølser. Det gikk det kjempemye av (til min store forundring)

Er jo veldig greit hvis det er småbarn da!

Skrevet

Er jo veldig greit hvis det er småbarn da!

Det tenkte jeg da jeg så det, men det var de voksne som forsyhnte seg av pølsene:-)

Gjest kirsebær
Skrevet

Det tenkte jeg da jeg så det, men det var de voksne som forsyhnte seg av pølsene:-)

Sånn er det her også når jeg har familiebursdag, og lager gele med vaniljesaus til ungene. De voksne er like ivrige. hehe....

Skrevet

Kanskje litt kokt spennende pasta, med litt olje i slik at den ikke klebrer seg. Den er til de som ikke liker potetsalat, men som gjerne vil ha noe ekstra ved siden av utenom brød og vanlig salat.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Kanskje litt kokt spennende pasta, med litt olje i slik at den ikke klebrer seg. Den er til de som ikke liker potetsalat, men som gjerne vil ha noe ekstra ved siden av utenom brød og vanlig salat.

Og soltørkede tomater i småbiter oppi pastaen, det er godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...