Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha sånne krydderskuffer i glass som man henger under skapene. Vanlig på 50 og 60 tallet. Finner ingen som selger slike, men kanskje noen vet om noen?

Eller om noen har andre råd til noe som ikke er høyt og som kan henge under kjøkkenskap.

Skrevet

Jeg bare MÅ fortelle om mitt krydderskap - det er et sånt CD-skap fra IKEA -der har jeg ALT - godt synlig, dekorativt og lett å finne alt. Krydder, poser med marinader, oljer, soya etc ,

Et sånn et; http://www.ikea.com/PIAimages/27487_PE094575_S4.jpg

Det kan man også felle inn i veggen - verdt et forsøk!

Gjest kirsebær
Skrevet

Forhør deg i en bruktforretning, eller oppsøk ei bruktmesse.

IKEA har masse rart. Også små skuffer i tre som en kan henge etter hverandre under et overskap. Kikk på nettet eller i katalogen.

Skrevet

Jeg bare MÅ fortelle om mitt krydderskap - det er et sånt CD-skap fra IKEA -der har jeg ALT - godt synlig, dekorativt og lett å finne alt. Krydder, poser med marinader, oljer, soya etc ,

Dere har mye krydder formoder jeg? Men stilig er det nok!

Skrevet

Kjøpte slike skuffer på en bruktbutikk i fjor en gang.

Skrevet

Dere har mye krydder formoder jeg? Men stilig er det nok!

Hyllene er smale - men ja, det blir litt når man handler i innvandrerbutikker. Jeg har jo essenser og slikt der også :)

Skrevet

Det der var knallfint:) !

*drømme om nytt kjøkken det kunne passet i*

Jeg har fullstendig kaos i krydderhylla mi, med et håpløst gammelt kjøkken:)

Skrevet

Det der var knallfint:) !

*drømme om nytt kjøkken det kunne passet i*

Jeg har fullstendig kaos i krydderhylla mi, med et håpløst gammelt kjøkken:)

Jeg har sånne kolonialskuffer og hadde krydderet i en kurv oppi der - men da så jeg jo bare toppen av lokket -og alle var jo like! - jeg er SÅ fornøyd med dette skapet -og det er nesten et kunstverk -og lukter veldig godt inni! :) Har hvitløk der også.

Skrevet

Vi har det samme skapet, rettere sagt to stk. - men altså til CD-er og DVD-er. :-)

Sikkert fint på kjøkkenet også, men passer ikke hos oss.

Skrevet

Vi har det samme skapet, rettere sagt to stk. - men altså til CD-er og DVD-er. :-)

Sikkert fint på kjøkkenet også, men passer ikke hos oss.

Passer ikke hos oss heller - sånn egentlig - hehe - Vi ha roransje vegger og hvit kjøkkeninnredning.

Skrevet

Jeg har sånne kolonialskuffer og hadde krydderet i en kurv oppi der - men da så jeg jo bare toppen av lokket -og alle var jo like! - jeg er SÅ fornøyd med dette skapet -og det er nesten et kunstverk -og lukter veldig godt inni! :) Har hvitløk der også.

hmmmm:) grønne lokk ser temmelig like ut ja:) jeg har dem i en skuff og finner selvfølgelig ikke det jeg vil ha før jeg har rotet rundt og det blir kaos! hehe

valget mitt blir da: 4 eller 5 timer sånn ca i bil til nærmeste ikea!

hehe :)

Skrevet

Passer ikke hos oss heller - sånn egentlig - hehe - Vi ha roransje vegger og hvit kjøkkeninnredning.

Oransje vegger... Hm, jaja, DET hadde i alle fall ikke passet her.

Men jeg har rett og slett ikke veggplass nok til et sånt skap. Jeg har to store vinduer på den ene veggen, kjøkkeninnredning på to vegger, og så dør, hylle og skjenk på siste veggen

kaffepiken
Skrevet

Jeg tror de har sånne skuffer i glass på Ikea.

Skrevet

Jeg tror de har sånne skuffer i glass på Ikea.

Har sett på nettet uten å finne noe.

Skrevet

Har sett på nettet uten å finne noe.

Jeg var på ikea for ei lita uke siden, og de har det i butikken. Husker ikke prisen.

Skrevet

Jeg var på ikea for ei lita uke siden, og de har det i butikken. Husker ikke prisen.

Hadde de virkelig! Flott - takk skal du ha. Finner det ikke på nettet da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...