bb71 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg vil ha sånne krydderskuffer i glass som man henger under skapene. Vanlig på 50 og 60 tallet. Finner ingen som selger slike, men kanskje noen vet om noen? Eller om noen har andre råd til noe som ikke er høyt og som kan henge under kjøkkenskap. 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg bare MÅ fortelle om mitt krydderskap - det er et sånt CD-skap fra IKEA -der har jeg ALT - godt synlig, dekorativt og lett å finne alt. Krydder, poser med marinader, oljer, soya etc , Et sånn et; http://www.ikea.com/PIAimages/27487_PE094575_S4.jpg Det kan man også felle inn i veggen - verdt et forsøk! 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Forhør deg i en bruktforretning, eller oppsøk ei bruktmesse. IKEA har masse rart. Også små skuffer i tre som en kan henge etter hverandre under et overskap. Kikk på nettet eller i katalogen. 0 Siter
bb71 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Jeg bare MÅ fortelle om mitt krydderskap - det er et sånt CD-skap fra IKEA -der har jeg ALT - godt synlig, dekorativt og lett å finne alt. Krydder, poser med marinader, oljer, soya etc , Et sånn et; http://www.ikea.com/PIAimages/27487_PE094575_S4.jpg Det kan man også felle inn i veggen - verdt et forsøk! Dere har mye krydder formoder jeg? Men stilig er det nok! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Kjøpte slike skuffer på en bruktbutikk i fjor en gang. 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Dere har mye krydder formoder jeg? Men stilig er det nok! Hyllene er smale - men ja, det blir litt når man handler i innvandrerbutikker. Jeg har jo essenser og slikt der også 0 Siter
sheba Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg bare MÅ fortelle om mitt krydderskap - det er et sånt CD-skap fra IKEA -der har jeg ALT - godt synlig, dekorativt og lett å finne alt. Krydder, poser med marinader, oljer, soya etc , Et sånn et; http://www.ikea.com/PIAimages/27487_PE094575_S4.jpg Det kan man også felle inn i veggen - verdt et forsøk! Det der var knallfint:) ! *drømme om nytt kjøkken det kunne passet i* Jeg har fullstendig kaos i krydderhylla mi, med et håpløst gammelt kjøkken:) 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Det der var knallfint:) ! *drømme om nytt kjøkken det kunne passet i* Jeg har fullstendig kaos i krydderhylla mi, med et håpløst gammelt kjøkken:) Jeg har sånne kolonialskuffer og hadde krydderet i en kurv oppi der - men da så jeg jo bare toppen av lokket -og alle var jo like! - jeg er SÅ fornøyd med dette skapet -og det er nesten et kunstverk -og lukter veldig godt inni! Har hvitløk der også. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg bare MÅ fortelle om mitt krydderskap - det er et sånt CD-skap fra IKEA -der har jeg ALT - godt synlig, dekorativt og lett å finne alt. Krydder, poser med marinader, oljer, soya etc , Et sånn et; http://www.ikea.com/PIAimages/27487_PE094575_S4.jpg Det kan man også felle inn i veggen - verdt et forsøk! Vi har det samme skapet, rettere sagt to stk. - men altså til CD-er og DVD-er. :-) Sikkert fint på kjøkkenet også, men passer ikke hos oss. 0 Siter
flisa Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Vi har det samme skapet, rettere sagt to stk. - men altså til CD-er og DVD-er. :-) Sikkert fint på kjøkkenet også, men passer ikke hos oss. Passer ikke hos oss heller - sånn egentlig - hehe - Vi ha roransje vegger og hvit kjøkkeninnredning. 0 Siter
sheba Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har sånne kolonialskuffer og hadde krydderet i en kurv oppi der - men da så jeg jo bare toppen av lokket -og alle var jo like! - jeg er SÅ fornøyd med dette skapet -og det er nesten et kunstverk -og lukter veldig godt inni! Har hvitløk der også. hmmmm:) grønne lokk ser temmelig like ut ja:) jeg har dem i en skuff og finner selvfølgelig ikke det jeg vil ha før jeg har rotet rundt og det blir kaos! hehe valget mitt blir da: 4 eller 5 timer sånn ca i bil til nærmeste ikea! hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Passer ikke hos oss heller - sånn egentlig - hehe - Vi ha roransje vegger og hvit kjøkkeninnredning. Oransje vegger... Hm, jaja, DET hadde i alle fall ikke passet her. Men jeg har rett og slett ikke veggplass nok til et sånt skap. Jeg har to store vinduer på den ene veggen, kjøkkeninnredning på to vegger, og så dør, hylle og skjenk på siste veggen 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg tror de har sånne skuffer i glass på Ikea. 0 Siter
bb71 Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Jeg tror de har sånne skuffer i glass på Ikea. Har sett på nettet uten å finne noe. 0 Siter
org Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Har sett på nettet uten å finne noe. Jeg var på ikea for ei lita uke siden, og de har det i butikken. Husker ikke prisen. 0 Siter
bb71 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Skrevet 4. mai 2006 Jeg var på ikea for ei lita uke siden, og de har det i butikken. Husker ikke prisen. Hadde de virkelig! Flott - takk skal du ha. Finner det ikke på nettet da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.