Hatsumomo Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Både på tv og via nettet? Jeg ser på: Invasion (nettet) Lost (tvnorge) Prison Break (tv3) Paranoia Agent (anime på canal+) Surface (canal+) Eastenders (BBC Prime) 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg ser ikke mye på serier egentlig, liker ikke så godt teve, med mindre det går en god film. Men siden du nevner anime, har du sett "chobits"? koslige serien 0 Siter
Piraye Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Seriene er så flausende dårlig at jeg tør ikke nevne de engang... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Jeg ser ikke mye på serier egentlig, liker ikke så godt teve, med mindre det går en god film. Men siden du nevner anime, har du sett "chobits"? koslige serien Anime gal her Så har sett Chobits (og veldig mange andre anime serier/filmer). Sumomo er jo også en av de søteste anime figurene jeg har sett Skal anbefale en ufattelig god anime film til deg om du liker anime. Grave of the Fireflies. Jeg har sett mye anime, men denne er favoritten 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Anime gal her Så har sett Chobits (og veldig mange andre anime serier/filmer). Sumomo er jo også en av de søteste anime figurene jeg har sett Skal anbefale en ufattelig god anime film til deg om du liker anime. Grave of the Fireflies. Jeg har sett mye anime, men denne er favoritten Sumomo er kjempe søt Og det er Chii også, hvertfall i begynnelsen når hun bare kan si "chii" og "pantsu"! Har du sett "Sen to Chihiro"? Det er en fin film den kan jeg se om og om igjen! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Sumomo er kjempe søt Og det er Chii også, hvertfall i begynnelsen når hun bare kan si "chii" og "pantsu"! Har du sett "Sen to Chihiro"? Det er en fin film den kan jeg se om og om igjen! Chichiro og heksene ja Herlig film! 0 Siter
Gjest tjuvstarter Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prison Break og 24 (begge lastet ned fra nett). Gled dere til 24 som begynner i dag/morgen? folkens. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Carnivale (Canal+). På dvd følger jeg med på følgende serier: Sopranos. The Shield. The Wire. Deadwood. Ja! - og så ser jeg en del X-Files for tiden. Mens fordi jeg fikk serien råbillig. Men X-Files var en gang i tiden en banebrytende serie, og svært mange av episodene holder svært høy kvalitet. Det er science fiction, grøss, komedie og krim i en salig blanding. Ikke uten grunn at det er en av tidenes mest suksessfulle serier. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Carnivale (Canal+). På dvd følger jeg med på følgende serier: Sopranos. The Shield. The Wire. Deadwood. Ja! - og så ser jeg en del X-Files for tiden. Mens fordi jeg fikk serien råbillig. Men X-Files var en gang i tiden en banebrytende serie, og svært mange av episodene holder svært høy kvalitet. Det er science fiction, grøss, komedie og krim i en salig blanding. Ikke uten grunn at det er en av tidenes mest suksessfulle serier. X-files går på tv på fredagene nå. Jeg også følger med på den nå og jeg så ikke en eneste av episodene da serien gikk første gang. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Frustrerte fruer (ukas TV-høydepunkt!) og Lost. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 X-files går på tv på fredagene nå. Jeg også følger med på den nå og jeg så ikke en eneste av episodene da serien gikk første gang. Ja, jeg registrerer at serien har begynt å gå på tv3. Men det er så ufattelig kjipt å følge med på serier på tv. Takke meg til en lørdag med fullstendig avslapping i sofaen, en pizza og en halvannenliters flaske med cola eller noen øl, og en ny episode så fort den forrige er ferdig. Tror jeg får sesong 5 i posten i dag. 0 Siter
astridny Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prison break frustrete fruer Jeg skulle ha vært død på dicovery Killermind Ekstrem rengjøring 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Den eneste serien jeg følger med på er Frustrerte fruer. Og den bare må jeg ha med meg hver tirsdag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 CSI er det eneste jeg har fulgt med over tid, men jeg dør ikke om jeg går glipp av en episode eller fem da. ) Ellers så kjæresten og jeg på Internatet og The biggest loser. Så litt på Tjukkholmen også, men også med disse gjorde det ingenting om jeg mistet noen episoder. Skjønt, det ergrer meg at jeg gikk glipp av finalen i The biggest loser da! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prison Break (TV3 torsdager) og Skjærgårdsdoktoren hvis jeg husker det (NRK 1 mandager). Prison Break er ukas høydepunkt :-) 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prison Break, Alle elsker Raymond og Kongen av Queens 0 Siter
flisa Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Grand design (Lifestyle & Travel) Lost (selv om det irriterer meg) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prison Break og 24 (begge lastet ned fra nett). Gled dere til 24 som begynner i dag/morgen? folkens. Jeg gleder meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.