Gå til innhold

FU : Hvilke serier følger dere med på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både på tv og via nettet?

Jeg ser på:

Invasion (nettet)

Lost (tvnorge)

Prison Break (tv3)

Paranoia Agent (anime på canal+)

Surface (canal+)

Eastenders (BBC Prime)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

12

• hare1365380455

11

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg ser ikke mye på serier egentlig, liker ikke så godt teve, med mindre det går en god film. Men siden du nevner anime, har du sett "chobits"? koslige serien ;)

Skrevet

Seriene er så flausende dårlig at jeg tør ikke nevne de engang...

Skrevet

Jeg ser ikke mye på serier egentlig, liker ikke så godt teve, med mindre det går en god film. Men siden du nevner anime, har du sett "chobits"? koslige serien ;)

Anime gal her :) Så har sett Chobits (og veldig mange andre anime serier/filmer).

Sumomo er jo også en av de søteste anime figurene jeg har sett ;)

Skal anbefale en ufattelig god anime film til deg om du liker anime.

Grave of the Fireflies.

Jeg har sett mye anime, men denne er favoritten :)

Gjest Thekla84
Skrevet

Anime gal her :) Så har sett Chobits (og veldig mange andre anime serier/filmer).

Sumomo er jo også en av de søteste anime figurene jeg har sett ;)

Skal anbefale en ufattelig god anime film til deg om du liker anime.

Grave of the Fireflies.

Jeg har sett mye anime, men denne er favoritten :)

Sumomo er kjempe søt ;) Og det er Chii også, hvertfall i begynnelsen når hun bare kan si "chii" og "pantsu"! Har du sett "Sen to Chihiro"? Det er en fin film ;) den kan jeg se om og om igjen!

Skrevet

Sumomo er kjempe søt ;) Og det er Chii også, hvertfall i begynnelsen når hun bare kan si "chii" og "pantsu"! Har du sett "Sen to Chihiro"? Det er en fin film ;) den kan jeg se om og om igjen!

Chichiro og heksene ja :)

Herlig film!

Gjest tjuvstarter
Skrevet

Prison Break og 24 (begge lastet ned fra nett).

Gled dere til 24 som begynner i dag/morgen? folkens.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Carnivale (Canal+).

På dvd følger jeg med på følgende serier:

Sopranos.

The Shield.

The Wire.

Deadwood.

Ja! - og så ser jeg en del X-Files for tiden. Mens fordi jeg fikk serien råbillig. Men X-Files var en gang i tiden en banebrytende serie, og svært mange av episodene holder svært høy kvalitet. Det er science fiction, grøss, komedie og krim i en salig blanding. Ikke uten grunn at det er en av tidenes mest suksessfulle serier.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Carnivale (Canal+).

På dvd følger jeg med på følgende serier:

Sopranos.

The Shield.

The Wire.

Deadwood.

Ja! - og så ser jeg en del X-Files for tiden. Mens fordi jeg fikk serien råbillig. Men X-Files var en gang i tiden en banebrytende serie, og svært mange av episodene holder svært høy kvalitet. Det er science fiction, grøss, komedie og krim i en salig blanding. Ikke uten grunn at det er en av tidenes mest suksessfulle serier.

X-files går på tv på fredagene nå. Jeg også følger med på den nå og jeg så ikke en eneste av episodene da serien gikk første gang.

Gjest togli
Skrevet

Frustrerte fruer (ukas TV-høydepunkt!) og Lost.

ShitDiddelyDo
Skrevet

X-files går på tv på fredagene nå. Jeg også følger med på den nå og jeg så ikke en eneste av episodene da serien gikk første gang.

Ja, jeg registrerer at serien har begynt å gå på tv3. Men det er så ufattelig kjipt å følge med på serier på tv.

Takke meg til en lørdag med fullstendig avslapping i sofaen, en pizza og en halvannenliters flaske med cola eller noen øl, og en ny episode så fort den forrige er ferdig.

Tror jeg får sesong 5 i posten i dag. :)

Skrevet

Prison break

frustrete fruer

Jeg skulle ha vært død på dicovery

Killermind

Ekstrem rengjøring

Gjest blomsterløk
Skrevet

Den eneste serien jeg følger med på er Frustrerte fruer. Og den bare må jeg ha med meg hver tirsdag.

Skrevet

CSI er det eneste jeg har fulgt med over tid, men jeg dør ikke om jeg går glipp av en episode eller fem da. :o)

Ellers så kjæresten og jeg på Internatet og The biggest loser. Så litt på Tjukkholmen også, men også med disse gjorde det ingenting om jeg mistet noen episoder. Skjønt, det ergrer meg at jeg gikk glipp av finalen i The biggest loser da!

Gjest prust
Skrevet

Prison Break (TV3 torsdager) og Skjærgårdsdoktoren hvis jeg husker det (NRK 1 mandager).

Prison Break er ukas høydepunkt :-)

Gjest kirsebær
Skrevet

Prison Break, Alle elsker Raymond og Kongen av Queens

Skrevet

Grand design (Lifestyle & Travel)

Lost (selv om det irriterer meg)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Prison Break og 24 (begge lastet ned fra nett).

Gled dere til 24 som begynner i dag/morgen? folkens.

Jeg gleder meg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...