hare1365380455 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Nå ser jeg Sopranos (dvd). Jeg ser egentlig ikke så mye tv (har ikke tid). Om jeg ikke jobber en fredag liker jeg Nytt på nytt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja, jeg registrerer at serien har begynt å gå på tv3. Men det er så ufattelig kjipt å følge med på serier på tv. Takke meg til en lørdag med fullstendig avslapping i sofaen, en pizza og en halvannenliters flaske med cola eller noen øl, og en ny episode så fort den forrige er ferdig. Tror jeg får sesong 5 i posten i dag. Jeg syntes det var kjipt en episode der noen skulle snakke norsk (det var så dårlig) + noen var sminket så de skulle se gamle ut (det var så kunstig). Men bortsett fra det var serien veldig spennende! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prison Break (TV3 torsdager) og Skjærgårdsdoktoren hvis jeg husker det (NRK 1 mandager). Prison Break er ukas høydepunkt :-) Jeg har sett en sesong av Prison Break. Hvor langt har tv'en kommet nå? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Frustrerte Fruer, Joey og Queens på TV2. Lost (TVN) Oprah og Dr. Phil (TV3) Det er vel det jeg følger med på som går nå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg syntes det var kjipt en episode der noen skulle snakke norsk (det var så dårlig) + noen var sminket så de skulle se gamle ut (det var så kunstig). Men bortsett fra det var serien veldig spennende! Enig. Den episoden hvor de snakker norsk er forferdelig. Kanskje den dårligste jeg har sett. Ikke kun fordi norsken naturligvis er til å le seg ihjel av, men hele plottet er latterlig. Det er enkelte episoder som ikke faller i smak, men det er ikke mange av dem. Flertallet er svært gode, og humoren er utrolig bra, takket være vannvittig kjemi mellom de to hovedpersonene. Og plutselig dukker det opp enkelte skikkelige grøsserepisoder også. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Enig. Den episoden hvor de snakker norsk er forferdelig. Kanskje den dårligste jeg har sett. Ikke kun fordi norsken naturligvis er til å le seg ihjel av, men hele plottet er latterlig. Det er enkelte episoder som ikke faller i smak, men det er ikke mange av dem. Flertallet er svært gode, og humoren er utrolig bra, takket være vannvittig kjemi mellom de to hovedpersonene. Og plutselig dukker det opp enkelte skikkelige grøsserepisoder også. Altså; nå gir du meg lyst til å se X-files igjen! Det var mange spennende episoder, og det var mye mystisk som hendte....... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg ser på husmødrene, og så får jeg med meg en og annen episode av CSI. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg MÅ se CSI, både tirsdager og torsdager. Ellers blir det til at jeg ser Criminal Minds, Cold Case og Sporløst forsvunnet når jeg har tid og det ikke er andre ting på programmet som utelukker TV-titting.. Bortsett fra Criminal Minds kan man kanskje si jeg har en greie for Jerry Bruckheimer. :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg ser på Frustrerte Fruer og Lost. Førstnevnte er bra, men Lost irriterer meg. Jeg ser på det allikevel, selv om det irriterer vettet av meg. Iblant har jeg sett på My name is Earl. Den er veldig enkel, men litt underholdende. I det siste har jeg sett noen episoder av The Sopranos. Veldig bra! 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Følger med på Frustrerte fruer, Joey og kongen av Queens på tirsdagskveldene. 0 Siter
Babette Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Glamour. Det gjør Katrine Sørland også, leste jeg et sted. Hehe, hun sa at mannen hennes er enda kjekkere enn Ridge Forrester. Gamlefruen begynner å bli skikkelig tynn i håret, så jeg i et glimt. Er hun og Eric gift for tida, forresten? Enn Brooke og Ridge? Men hun fikk vel barn med den blonde halvbroren? 0 Siter
KaVa Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Lost og Prison break - og gleder meg kjempemasse til nye 24! Ser innimellom på "frustrerte fruer", men den begynner å bli kjedelig nå, synes jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Enn kona? Joda, hun sitter og glor på ett eller annet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Altså; nå gir du meg lyst til å se X-files igjen! Det var mange spennende episoder, og det var mye mystisk som hendte....... I så fall er serien billig hos Play. Og det er definitivt verdt det. En drøy hundrings for 24 episoder er ikke galt i det hele tatt. Det er ca. 20 timer for 100 kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.