Gå til innhold

FU : Hvilke serier følger dere med på?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Nå ser jeg Sopranos (dvd). Jeg ser egentlig ikke så mye tv (har ikke tid). Om jeg ikke jobber en fredag liker jeg Nytt på nytt. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

12

• hare1365380455

11

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg registrerer at serien har begynt å gå på tv3. Men det er så ufattelig kjipt å følge med på serier på tv.

Takke meg til en lørdag med fullstendig avslapping i sofaen, en pizza og en halvannenliters flaske med cola eller noen øl, og en ny episode så fort den forrige er ferdig.

Tror jeg får sesong 5 i posten i dag. :)

Jeg syntes det var kjipt en episode der noen skulle snakke norsk (det var så dårlig) + noen var sminket så de skulle se gamle ut (det var så kunstig). Men bortsett fra det var serien veldig spennende!

hare1365380455
Skrevet

Prison Break (TV3 torsdager) og Skjærgårdsdoktoren hvis jeg husker det (NRK 1 mandager).

Prison Break er ukas høydepunkt :-)

Jeg har sett en sesong av Prison Break. Hvor langt har tv'en kommet nå?

jubalong70
Skrevet

Frustrerte Fruer, Joey og Queens på TV2.

Lost (TVN)

Oprah og Dr. Phil (TV3)

Det er vel det jeg følger med på som går nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg syntes det var kjipt en episode der noen skulle snakke norsk (det var så dårlig) + noen var sminket så de skulle se gamle ut (det var så kunstig). Men bortsett fra det var serien veldig spennende!

Enig. Den episoden hvor de snakker norsk er forferdelig. Kanskje den dårligste jeg har sett. Ikke kun fordi norsken naturligvis er til å le seg ihjel av, men hele plottet er latterlig.

Det er enkelte episoder som ikke faller i smak, men det er ikke mange av dem. Flertallet er svært gode, og humoren er utrolig bra, takket være vannvittig kjemi mellom de to hovedpersonene.

Og plutselig dukker det opp enkelte skikkelige grøsserepisoder også. :)

hare1365380455
Skrevet

Enig. Den episoden hvor de snakker norsk er forferdelig. Kanskje den dårligste jeg har sett. Ikke kun fordi norsken naturligvis er til å le seg ihjel av, men hele plottet er latterlig.

Det er enkelte episoder som ikke faller i smak, men det er ikke mange av dem. Flertallet er svært gode, og humoren er utrolig bra, takket være vannvittig kjemi mellom de to hovedpersonene.

Og plutselig dukker det opp enkelte skikkelige grøsserepisoder også. :)

Altså; nå gir du meg lyst til å se X-files igjen! Det var mange spennende episoder, og det var mye mystisk som hendte.......

kaffepiken
Skrevet

Jeg ser på husmødrene, og så får jeg med meg en og annen episode av CSI.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg MÅ se CSI, både tirsdager og torsdager. Ellers blir det til at jeg ser Criminal Minds, Cold Case og Sporløst forsvunnet når jeg har tid og det ikke er andre ting på programmet som utelukker TV-titting.. Bortsett fra Criminal Minds kan man kanskje si jeg har en greie for Jerry Bruckheimer. :-)

Ugga Bugga
Skrevet

Jeg ser på Frustrerte Fruer og Lost. Førstnevnte er bra, men Lost irriterer meg. Jeg ser på det allikevel, selv om det irriterer vettet av meg.

Iblant har jeg sett på My name is Earl. Den er veldig enkel, men litt underholdende.

I det siste har jeg sett noen episoder av The Sopranos. Veldig bra!

Skrevet

Følger med på Frustrerte fruer, Joey og kongen av Queens på tirsdagskveldene.

Skrevet

Glamour.

Det gjør Katrine Sørland også, leste jeg et sted. Hehe, hun sa at mannen hennes er enda kjekkere enn Ridge Forrester.

Gamlefruen begynner å bli skikkelig tynn i håret, så jeg i et glimt. Er hun og Eric gift for tida, forresten? Enn Brooke og Ridge? Men hun fikk vel barn med den blonde halvbroren?

Skrevet

Frustrerte Fruer og Sporløst forsvunnet.

Skrevet

Lost og Prison break - og gleder meg kjempemasse til nye 24!

Ser innimellom på "frustrerte fruer", men den begynner å bli kjedelig nå, synes jeg.

Skrevet

Enn kona?

Joda, hun sitter og glor på ett eller annet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Altså; nå gir du meg lyst til å se X-files igjen! Det var mange spennende episoder, og det var mye mystisk som hendte.......

I så fall er serien billig hos Play.

Og det er definitivt verdt det. En drøy hundrings for 24 episoder er ikke galt i det hele tatt. Det er ca. 20 timer for 100 kroner. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...