Gå til innhold

FU : Hvilke serier følger dere med på?

Anbefalte innlegg

Gjest husmordeluxe
Skrevet

Det gjør Katrine Sørland også, leste jeg et sted. Hehe, hun sa at mannen hennes er enda kjekkere enn Ridge Forrester.

Gamlefruen begynner å bli skikkelig tynn i håret, så jeg i et glimt. Er hun og Eric gift for tida, forresten? Enn Brooke og Ridge? Men hun fikk vel barn med den blonde halvbroren?

Gamlefruen begynner å bli skikkelig tynn i håret, så jeg i et glimt. Er hun og Eric gift for tida, forresten? Enn Brooke og Ridge? Men hun fikk vel barn med den blonde halvbroren?

Synes ikke Ridge er noe kjekk, jeg. Liker ikke typen. Gamlefruen er litt tynn i håret, ja. Hun er gift med Eric fremdeles. Det er litt krise hos Brooke og Ridge for tiden. Det var nok Ridge sitt barn hun fikk - den blonde halvbroren hans var ikke faren likevel.

Skjønner ikke at jeg følger med, det er jo så teit egentlig.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

12

• hare1365380455

11

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

I så fall er serien billig hos Play.

Og det er definitivt verdt det. En drøy hundrings for 24 episoder er ikke galt i det hele tatt. Det er ca. 20 timer for 100 kroner. :)

Og det er mye! Takk for tips. :)

hare1365380455
Skrevet

Lost og Prison break - og gleder meg kjempemasse til nye 24!

Ser innimellom på "frustrerte fruer", men den begynner å bli kjedelig nå, synes jeg.

Jeg så noen episoder av 24 i 1. sesong, og så fikk jeg ikke sett mer (var på jobb da det ble sendt). Men jeg har lyst til å se fra starten av! Er det like spennende enda?

Skrevet

Synes ikke Ridge er noe kjekk, jeg. Liker ikke typen. Gamlefruen er litt tynn i håret, ja. Hun er gift med Eric fremdeles. Det er litt krise hos Brooke og Ridge for tiden. Det var nok Ridge sitt barn hun fikk - den blonde halvbroren hans var ikke faren likevel.

Skjønner ikke at jeg følger med, det er jo så teit egentlig.

Takk. Ja, ikke sant at serien er teit? Og fryktelig langsom. Jeg kunne sikkert hoppe inn nå og likevel ikke ha gått glipp av stort etter et opphold på et år.

Og legg merke til at de nesten alltid står. Står og drikker kaffe, har møte, krangler, kliner, er på fest. De står og står.

Jeg leste et sted at ikke en gang hun som er gift med han som spiller Ridge vet hvor gammel han er. Men han er nok over 50. Jeg synes heller ikke at han er kjekk. Halvbroren (ja, egentlig har han jo to halvbrødre, siden Massimo er faren, og ikke Eric) er kjekkere. Altså den maritime halvbroren, ikke Thorne.

Er Macy daud eller levende for tida?

Men jeg skjønner ikke det med farskapet for Brookes baby. Tok de ikke test? Ble den trikset med, da?

hare1365380455
Skrevet

Takk. Ja, ikke sant at serien er teit? Og fryktelig langsom. Jeg kunne sikkert hoppe inn nå og likevel ikke ha gått glipp av stort etter et opphold på et år.

Og legg merke til at de nesten alltid står. Står og drikker kaffe, har møte, krangler, kliner, er på fest. De står og står.

Jeg leste et sted at ikke en gang hun som er gift med han som spiller Ridge vet hvor gammel han er. Men han er nok over 50. Jeg synes heller ikke at han er kjekk. Halvbroren (ja, egentlig har han jo to halvbrødre, siden Massimo er faren, og ikke Eric) er kjekkere. Altså den maritime halvbroren, ikke Thorne.

Men jeg skjønner ikke det med farskapet for Brookes baby. Tok de ikke test? Ble den trikset med, da?

Huff, det hørtes kjedelig ut! Er det en romantisk serie?

Skrevet

Jeg så noen episoder av 24 i 1. sesong, og så fikk jeg ikke sett mer (var på jobb da det ble sendt). Men jeg har lyst til å se fra starten av! Er det like spennende enda?

Vi får se - det begynner med dobbeltepisode torsdag.

Har lest at denne sesongen har fått meget gode kritikker i USA, og regnes som fullt på høyde med første sesong, så jeg er spent.

Jack Bauer "døde" i forrige sesong, (var "død" i kort stund for å lure noen som var ute etter å drepe han - ble vekket til live, men er "offisielt erklært død") - er spent på hvordan han kommer tilbake igjen.

hare1365380455
Skrevet

Vi får se - det begynner med dobbeltepisode torsdag.

Har lest at denne sesongen har fått meget gode kritikker i USA, og regnes som fullt på høyde med første sesong, så jeg er spent.

Jack Bauer "døde" i forrige sesong, (var "død" i kort stund for å lure noen som var ute etter å drepe han - ble vekket til live, men er "offisielt erklært død") - er spent på hvordan han kommer tilbake igjen.

Ikke fortell noe! :)

Skrevet

Huff, det hørtes kjedelig ut! Er det en romantisk serie?

Ja, mye romantikk og kjærlighet. Og livskriser av ulik art. Glamour er historien om de rike og vakre menneskene i et verdenskjent motehus. Eller egentlig to motehus som konkurrerer.

Går på formiddagen på TV Norge hver dag, tipper vi har rundet episode nr. 10.000.

Den er traurig og seig, og det tar f. eks. minst to episoder å komme seg opp kirkegulvet når de skal gifte seg.

hare1365380455
Skrevet

Ja, mye romantikk og kjærlighet. Og livskriser av ulik art. Glamour er historien om de rike og vakre menneskene i et verdenskjent motehus. Eller egentlig to motehus som konkurrerer.

Går på formiddagen på TV Norge hver dag, tipper vi har rundet episode nr. 10.000.

Den er traurig og seig, og det tar f. eks. minst to episoder å komme seg opp kirkegulvet når de skal gifte seg.

Jeg har ikke tvnorge nå, men jeg så vel et par episoder for lenge siden. Det var mange minutter på bare blikkene, om du forstår hva jeg mener...:)

Gjest Husmordelux
Skrevet

Nick er det vel han heter han maritime. Han er kjekk da. Husker ikke helt hva som skjedde med den farskapsprøven som først viste at Nick var faren, men jeg tror det var en eller annen som trikset med den. Du vet der kan jo hvem som helst gå rett inn på laboratoriet og trikse og mikse som de vil, uten at noen merker det :-/ Macy er død fremdeles, men nå har jeg hørt at Taylor kommer til å røre på seg igjen. Følg med følg med...

Skrevet

Nick er det vel han heter han maritime. Han er kjekk da. Husker ikke helt hva som skjedde med den farskapsprøven som først viste at Nick var faren, men jeg tror det var en eller annen som trikset med den. Du vet der kan jo hvem som helst gå rett inn på laboratoriet og trikse og mikse som de vil, uten at noen merker det :-/ Macy er død fremdeles, men nå har jeg hørt at Taylor kommer til å røre på seg igjen. Følg med følg med...

Er det sant, vil Taylor gjenoppstå? Så fint for ungene!

Og for Ridge. Han sørget jo dypt og lenge.

Skrevet

Jeg har ikke tvnorge nå, men jeg så vel et par episoder for lenge siden. Det var mange minutter på bare blikkene, om du forstår hva jeg mener...:)

Ja, akkurat i det man venter et svar, fryses scenen og de bare ser og ser. I verste fall må an vente til i morgen på svaret.

Så at du nevnte 24. Det er antakelig et alderstegn, men jeg synes altså at far Sutherland er mye kjekkere og tøffere enn sønnen.

hare1365380455
Skrevet

Ja, akkurat i det man venter et svar, fryses scenen og de bare ser og ser. I verste fall må an vente til i morgen på svaret.

Så at du nevnte 24. Det er antakelig et alderstegn, men jeg synes altså at far Sutherland er mye kjekkere og tøffere enn sønnen.

Da får du se den nye serien på tvnorge der han er med! Den heter noe med Presidenten tror jeg. (Jeg har ikke sett det.)

Skrevet

Da får du se den nye serien på tvnorge der han er med! Den heter noe med Presidenten tror jeg. (Jeg har ikke sett det.)

Ja, jeg har sett ham i en forhåndsomtale. Så det er godt mulig at jeg skal.

Snorkfrøken
Skrevet

cæsar ( når jeg får tid ) prison break og frustrerte fruer ( når jeg husker det )

Gjest husmordelux
Skrevet

Er det sant, vil Taylor gjenoppstå? Så fint for ungene!

Og for Ridge. Han sørget jo dypt og lenge.

:-)

Skrevet

Frustrerte fruer.

Ellers er det ganske tilfeldig, alt etter hva som passer.

Lost har jeg falt av lasset på for en stund siden, det gidder jeg ikke å se mer.

:-)

Skrevet

Hotel Cæsar...

Kommer nok til å følge litt med på Skjærgårdsdokteren, selv om jeg har sett serien før.

Når jeg bare får se NRK1, ser jeg Med hjarte på rette staden.

Skrevet

Frustrerte fruer er det eneste jeg MÅ se.

Skrevet

Hotel Cæsar...

Kommer nok til å følge litt med på Skjærgårdsdokteren, selv om jeg har sett serien før.

Når jeg bare får se NRK1, ser jeg Med hjarte på rette staden.

Skjærgårdsdoktoren så jeg på mandag, og kommer nok til å følge den serien en stund og. Husker den fra forrige gang den gikk, og likte den. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...