Dorthe Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Uff, alt for mange. Akutten, Lost. Crossing Jordan, Cold Case, Everwood og Prison Break. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja, akkurat i det man venter et svar, fryses scenen og de bare ser og ser. I verste fall må an vente til i morgen på svaret. Så at du nevnte 24. Det er antakelig et alderstegn, men jeg synes altså at far Sutherland er mye kjekkere og tøffere enn sønnen. Han er da mye kjekkere, han unge er jo litt bleik spør du meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Carnivale (Canal+). På dvd følger jeg med på følgende serier: Sopranos. The Shield. The Wire. Deadwood. Ja! - og så ser jeg en del X-Files for tiden. Mens fordi jeg fikk serien råbillig. Men X-Files var en gang i tiden en banebrytende serie, og svært mange av episodene holder svært høy kvalitet. Det er science fiction, grøss, komedie og krim i en salig blanding. Ikke uten grunn at det er en av tidenes mest suksessfulle serier. Hvordan er deadwood? 0 Siter
tonie Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ingen. Stolthet og fordom fulgte jeg med på selv om jeg har sett den ørten ganger før. Frustrerte fruer fenger meg ikke lenger, og CSI er blitt så sært og ekkelt at jeg sjelden gidder å se det. Lost har jeg bare sett en eneste episode av, og det holdt for å si det sånn. Tenker å gi 24 en sjanse i år. Greit å ha _noe_ å følge med på:-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Lost og Prison break - og gleder meg kjempemasse til nye 24! Ser innimellom på "frustrerte fruer", men den begynner å bli kjedelig nå, synes jeg. "gleder meg kjempemasse til nye 24!" Jeg har enda til gode å se en eneste episode av 24 på TV. Det er jo en serie der man bør ha med seg alle episodene, og jeg orker ikke binde meg opp sånn. Så jeg har sett fire sesonger på DVD, gjerne tre og fire episoder av gangen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hvordan er deadwood? Utrolig bra. Sjelden har jeg sett mer realistisk western. Men det forutsetter naturligvis at du liker genren, og da helst den delen av den som ikke kun består av en John Wayne-figur som løper rundt og kverker folk i hver eneste episode. Jeg kan anbefale den. Og ikke bare jeg. Den får strålende omtale over hele verden. Det har vel aldri blitt gjort bedre research før en serie er laget. Ting skal stemme ned til minste detalj. Noe som også er artig med serien er at flere av karakterene er historiske personer, som f.eks. Wild Bill Hickock. 0 Siter
Bare så du vet det... Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Dette er en SÆRDELES useriøs tråd. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Utrolig bra. Sjelden har jeg sett mer realistisk western. Men det forutsetter naturligvis at du liker genren, og da helst den delen av den som ikke kun består av en John Wayne-figur som løper rundt og kverker folk i hver eneste episode. Jeg kan anbefale den. Og ikke bare jeg. Den får strålende omtale over hele verden. Det har vel aldri blitt gjort bedre research før en serie er laget. Ting skal stemme ned til minste detalj. Noe som også er artig med serien er at flere av karakterene er historiske personer, som f.eks. Wild Bill Hickock. Høres bra ut ) Jeg skal se om jeg får tak i den ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Høres bra ut ) Jeg skal se om jeg får tak i den ;o) Sjekk litt på nettet. HBO-seriene er gjerne jævla dyre. Så før jeg kjøpte den ville jeg gjort et lite søk på Kelkoo. Tror kanskje du får den ned i rundt 300 kroner i Norge. I utlandet ligger den sannsynligvis et godt stykke over tollgrensa. Dessuten tror jeg ikke de utenlandske versjonene har tekst (heller ikke engelsk), og jeg vil tro det kan være vanskelig å få med seg alt som blir sagt uten engelske (eller norske) undertekster. For det går til tider fort for seg, og enkelte snakker ganske utydelig og jævla raskt. 0 Siter
Anaïs Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ingen; har ikke sansen for tv-serier, eller for tv i det hele tatt. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 Dette er en SÆRDELES useriøs tråd. Javel. Det var sikkert godt for deg å få sagt det. 0 Siter
Babette Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Han er da mye kjekkere, han unge er jo litt bleik spør du meg. Ja, ikke sant? Han er en pingle. Faren er tøff, og en fantastisk skuespiller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Dette er en SÆRDELES useriøs tråd. Så fisefin du er da! 0 Siter
Babette Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Frustrerte fruer. Ellers er det ganske tilfeldig, alt etter hva som passer. Lost har jeg falt av lasset på for en stund siden, det gidder jeg ikke å se mer. :-) Da kan du melde overgang til Sporløst forsvunnet, som går på Nrk samtidig med Lost. Og det er avsluttede episoder hver gang, så du trenger ingen forkunnskaper. Bare vær klar over at sjefsetterforskeren er min. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Ja, ikke sant? Han er en pingle. Faren er tøff, og en fantastisk skuespiller. Husker du mordene i Gorkji park? Likene uten ansikter. Grøss og gru og Donald Sutherland i hovedrollen ) Jeg husker riktig ikke sant? 0 Siter
Babette Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Husker du mordene i Gorkji park? Likene uten ansikter. Grøss og gru og Donald Sutherland i hovedrollen ) Jeg husker riktig ikke sant? Jeg har dessverre ikke sett den, men stoler på at du husker rett. Man glemmer ikke filmene med Donald. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Høres bra ut ) Jeg skal se om jeg får tak i den ;o) http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=23401&subcat=region2 Billig. Like over tollgrensa. Fordelen med denne nettshappa er at det ikke står pris på pakka, og det ligger ingen faktura inni. Jeg kan naturligvis ikke garantere at den går gjennom tollen uten pes, men hvis du vil satse tviler jeg på at du finner sesongen billigere. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Da kan du melde overgang til Sporløst forsvunnet, som går på Nrk samtidig med Lost. Og det er avsluttede episoder hver gang, så du trenger ingen forkunnskaper. Bare vær klar over at sjefsetterforskeren er min. Oj, det må jeg sjekke opp! Høres ut som en bra serie det. Får sjekke ut sjefsetterforskeren også, hehe. ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Oj, det må jeg sjekke opp! Høres ut som en bra serie det. Får sjekke ut sjefsetterforskeren også, hehe. ;-) Fingrene av fatet! Han er min! Du kan få en av de andre spesialagentene. Min ser ut som en mafiaboss. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Fingrene av fatet! Han er min! Du kan få en av de andre spesialagentene. Min ser ut som en mafiaboss. Mafiabosser er ikke helt min type, så da skal jeg sjekke ut de andre. :-) hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.