Gå til innhold

FU : Hvilke serier følger dere med på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, alt for mange.

Akutten, Lost. Crossing Jordan, Cold Case, Everwood og Prison Break.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

12

• hare1365380455

11

• ShitDiddelyDo

7

• Dorthe

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, akkurat i det man venter et svar, fryses scenen og de bare ser og ser. I verste fall må an vente til i morgen på svaret.

Så at du nevnte 24. Det er antakelig et alderstegn, men jeg synes altså at far Sutherland er mye kjekkere og tøffere enn sønnen.

Han er da mye kjekkere, han unge er jo litt bleik spør du meg.

Skrevet

Carnivale (Canal+).

På dvd følger jeg med på følgende serier:

Sopranos.

The Shield.

The Wire.

Deadwood.

Ja! - og så ser jeg en del X-Files for tiden. Mens fordi jeg fikk serien råbillig. Men X-Files var en gang i tiden en banebrytende serie, og svært mange av episodene holder svært høy kvalitet. Det er science fiction, grøss, komedie og krim i en salig blanding. Ikke uten grunn at det er en av tidenes mest suksessfulle serier.

Hvordan er deadwood?

Skrevet

Ingen. Stolthet og fordom fulgte jeg med på selv om jeg har sett den ørten ganger før. Frustrerte fruer fenger meg ikke lenger, og CSI er blitt så sært og ekkelt at jeg sjelden gidder å se det. Lost har jeg bare sett en eneste episode av, og det holdt for å si det sånn.

Tenker å gi 24 en sjanse i år. Greit å ha _noe_ å følge med på:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Lost og Prison break - og gleder meg kjempemasse til nye 24!

Ser innimellom på "frustrerte fruer", men den begynner å bli kjedelig nå, synes jeg.

"gleder meg kjempemasse til nye 24!"

Jeg har enda til gode å se en eneste episode av 24 på TV. Det er jo en serie der man bør ha med seg alle episodene, og jeg orker ikke binde meg opp sånn. Så jeg har sett fire sesonger på DVD, gjerne tre og fire episoder av gangen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan er deadwood?

Utrolig bra. Sjelden har jeg sett mer realistisk western.

Men det forutsetter naturligvis at du liker genren, og da helst den delen av den som ikke kun består av en John Wayne-figur som løper rundt og kverker folk i hver eneste episode.

Jeg kan anbefale den. Og ikke bare jeg. Den får strålende omtale over hele verden.

Det har vel aldri blitt gjort bedre research før en serie er laget. Ting skal stemme ned til minste detalj.

Noe som også er artig med serien er at flere av karakterene er historiske personer, som f.eks. Wild Bill Hickock.

Bare så du vet det...
Skrevet

Dette er en SÆRDELES useriøs tråd.

Skrevet

Utrolig bra. Sjelden har jeg sett mer realistisk western.

Men det forutsetter naturligvis at du liker genren, og da helst den delen av den som ikke kun består av en John Wayne-figur som løper rundt og kverker folk i hver eneste episode.

Jeg kan anbefale den. Og ikke bare jeg. Den får strålende omtale over hele verden.

Det har vel aldri blitt gjort bedre research før en serie er laget. Ting skal stemme ned til minste detalj.

Noe som også er artig med serien er at flere av karakterene er historiske personer, som f.eks. Wild Bill Hickock.

Høres bra ut :o)

Jeg skal se om jeg får tak i den ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres bra ut :o)

Jeg skal se om jeg får tak i den ;o)

Sjekk litt på nettet. HBO-seriene er gjerne jævla dyre.

Så før jeg kjøpte den ville jeg gjort et lite søk på Kelkoo.

Tror kanskje du får den ned i rundt 300 kroner i Norge. I utlandet ligger den sannsynligvis et godt stykke over tollgrensa. Dessuten tror jeg ikke de utenlandske versjonene har tekst (heller ikke engelsk), og jeg vil tro det kan være vanskelig å få med seg alt som blir sagt uten engelske (eller norske) undertekster. For det går til tider fort for seg, og enkelte snakker ganske utydelig og jævla raskt.

Skrevet

Ingen; har ikke sansen for tv-serier, eller for tv i det hele tatt.

Skrevet

Javel. Det var sikkert godt for deg å få sagt det.

Skrevet

Han er da mye kjekkere, han unge er jo litt bleik spør du meg.

Ja, ikke sant? Han er en pingle. Faren er tøff, og en fantastisk skuespiller.

Gjest togli
Skrevet

Så fisefin du er da!

Skrevet

Frustrerte fruer.

Ellers er det ganske tilfeldig, alt etter hva som passer.

Lost har jeg falt av lasset på for en stund siden, det gidder jeg ikke å se mer.

:-)

Da kan du melde overgang til Sporløst forsvunnet, som går på Nrk samtidig med Lost. Og det er avsluttede episoder hver gang, så du trenger ingen forkunnskaper. Bare vær klar over at sjefsetterforskeren er min.

Skrevet

Ja, ikke sant? Han er en pingle. Faren er tøff, og en fantastisk skuespiller.

Husker du mordene i Gorkji park? Likene uten ansikter. Grøss og gru og Donald Sutherland i hovedrollen :o)

Jeg husker riktig ikke sant?

Skrevet

Husker du mordene i Gorkji park? Likene uten ansikter. Grøss og gru og Donald Sutherland i hovedrollen :o)

Jeg husker riktig ikke sant?

Jeg har dessverre ikke sett den, men stoler på at du husker rett. Man glemmer ikke filmene med Donald.

Skrevet

Da kan du melde overgang til Sporløst forsvunnet, som går på Nrk samtidig med Lost. Og det er avsluttede episoder hver gang, så du trenger ingen forkunnskaper. Bare vær klar over at sjefsetterforskeren er min.

Oj, det må jeg sjekke opp!

Høres ut som en bra serie det. Får sjekke ut sjefsetterforskeren også, hehe. ;-)

Skrevet

Oj, det må jeg sjekke opp!

Høres ut som en bra serie det. Får sjekke ut sjefsetterforskeren også, hehe. ;-)

Fingrene av fatet! Han er min! Du kan få en av de andre spesialagentene. Min ser ut som en mafiaboss.

Skrevet

Fingrene av fatet! Han er min! Du kan få en av de andre spesialagentene. Min ser ut som en mafiaboss.

Mafiabosser er ikke helt min type, så da skal jeg sjekke ut de andre. :-)

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...