Gå til innhold

tanker i natten


Gjest jaddablabla

Anbefalte innlegg

Gjest jaddablabla

ikke noen spørsmål eller noe nytt å fortelle..bare min syke trang til å kanskje føle litt synd på meg selv..er bare så utrolig tungt i natt:'(

etter mye lesing her inne,så har jeg begynt å bestemme meg for å åpne mer opp hos psykologen.kanskje ikke så lurt mhp eksamen og sånt,men orker ikke gå og bære på alt lengre..nå må noe ut snart..

men jeg er redd.nå begynner jeg å få skumle tanker.skulle ønske at pusten min kunne forsvinne.sukk..men har ingen planer om å gjøre noe dumt,er bare lei og redd nå..vil at det skal forsvinne.

jaja,håper dere andre her inne sover godt på putene deres.kanskje jeg skal prøve min snart..

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg_er_bare_en_jente

I dag skinner solen og det er vårens hitill varmeste dag.

Håper du kan kjenne litt av den varmen inne i deg også.

Lykke til med eksamen og psykologer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaddablabla

Sånne netter er - aaarrgh! Ble det noe søvn på deg?

*trøsteklem*

takk du..satte på litt musikk og fikk til slutt noen timer på puten.. hadde heldigvis kort dag i dag,så nå tar jeg resten av dagen fri.kanskje jeg skal gå på tur i skogen eller noe..samle tankene litt.. takk for du spurte:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaddablabla

I dag skinner solen og det er vårens hitill varmeste dag.

Håper du kan kjenne litt av den varmen inne i deg også.

Lykke til med eksamen og psykologer.

takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

Skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg i går natt. Vet hvor fælt det kan være!!:-(

Jeg håper du har det bedre nå, og at du får sove. Uten søvn blir alt det tunge enda tyngre å bære.

Jeg synes du er modig som har bestemt deg for å åpne deg mer for psykologen. Lykke til, og husk at "Den som våger, risikerer å miste fotfestet for en stund. Den som ikke våger, risikerer å miste seg selv."

Tenker på deg og sender deg en varm klem over nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jaddablabla

Skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg i går natt. Vet hvor fælt det kan være!!:-(

Jeg håper du har det bedre nå, og at du får sove. Uten søvn blir alt det tunge enda tyngre å bære.

Jeg synes du er modig som har bestemt deg for å åpne deg mer for psykologen. Lykke til, og husk at "Den som våger, risikerer å miste fotfestet for en stund. Den som ikke våger, risikerer å miste seg selv."

Tenker på deg og sender deg en varm klem over nettet.

tusen takk du..!det var kloke og gode ord:)i natt har jeg faktisk fått sovet litt bedre,skal til psykologen nå snart så er litt nervøs:S men som du sier,vil heller miste fortfestet en liten stund enn å miste meg selv.. så får vi se hva jeg får ut. hvis ikke i dag,så kanskje neste gang..!

håper du har fått ryddet litt mer opp i din situasjon nå..

god klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

tusen takk du..!det var kloke og gode ord:)i natt har jeg faktisk fått sovet litt bedre,skal til psykologen nå snart så er litt nervøs:S men som du sier,vil heller miste fortfestet en liten stund enn å miste meg selv.. så får vi se hva jeg får ut. hvis ikke i dag,så kanskje neste gang..!

håper du har fått ryddet litt mer opp i din situasjon nå..

god klem fra

Kjekt å høre. Takk for gode ord fra deg også:) Lykke til hos psykologen!! (Kanskje du er der allerede?) *Styrkende tanker til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...