Gå til innhold

så sinnsykt lei...


Gjest hmmz

Anbefalte innlegg

Gjest hmmz

Det er natt igjen, og alle mine demoner har kommet på besøk...

Jeg er så sliten, så lei av å ha det vondt. Jeg er 23 år, jeg burde være ute å smile som normale mennesker, istedet våkner jeg noen ganger bare hårsbredder fra gråten.

Jeg vet jeg burde snakke med noen, men det er som å snakke om problemene bare gjør dem mer konkrete. For når lyset kommer forsvinner demonene og jeg kan late som de aldri har vært der. Det er mitt eneste pusterom.

Jeg blir så sliten, det tærer på meg. Jeg kan ikke engang huske den jenta jeg var før de indre demonene kom, så langt borte er hun.

Men det hjalp kanskje litt det her, bare skrive litt om dem... få det ut, uten å invitere dem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skal

Skrive er ikke så dumt! Er ofte lettere enn å snakke. Hadde det som deg lenge. Så lenge jeg ikke hadde sagt noe, så kunne jeg bestemme meg for at de ikke fantes, at det aldri hadde skjedd.

Vet ikke hva dine demoner er, men for meg var det godt å snakke med en som ikke var redd dem. En som tåler alt. Og en som respekterer det jeg ikke er klar for å snakke om enda.

Skriv du, så en dag er du kanskje klar for å si det til noen der ute og. Hugge hodet av demonene!

Hilsen Buffy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Vio bare si som skal, at du kan starte med å skrive om "demonene" dine her om du vil. Vi er så vel kjent med alle slags demoner, en eller annen av oss er kjnt med noen som likner dine.

Så blir det ofte lettere å komme igang med å snakke med andre rundt deg som kan hjelpe deg videre. For mange har det vært starten på en prosess å skrive her inne, og her er ingenting for dumt eller uvanlig, eller for støtende. Ingenting.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

Hei du:)

jeg er omtrent like gammel som deg, og har vel mine demoner jeg også dessverre..

Vil bare si at jeg synes det var fint at du fant fram til dette forumet:) Her har jeg fått mye hjelp og støtte, og jeg håper du kan få oppleve det samme. Som de andre; skal og bugge-jenta, også skriver, kan det ofte hjelpe på bare det å få tankene ned på papiret(eller skjermen/tastaturet:). Jeg vil gjerne "lytte" til det du har på hjertet.

Varme tanker og ønske om en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...