Gå til innhold

Er ikke det veldig dyrt med All inclusive?

Anbefalte innlegg

Gjest hopeme
Skrevet

Vi betaler omlag 35.000 for ferien - to voksne, 3 barn - i høysesongen, så det er absolutt mulig å få rimeligere enn den prisen du nevner, ja.

Hvor går reisen, hvor lenge og hotell?

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Jeg trodde konseptet med all-inclusive var at du bodde "gratis" men måtte spise (og betale for) alle måltidene på hotellet.

petter smart
Skrevet

Jeg trodde konseptet med all-inclusive var at du bodde "gratis" men måtte spise (og betale for) alle måltidene på hotellet.

Nei, det er at du får all mat og drikke inkludert i prisen. Men da må du jo spise og drikke på hotellet hele tiden.

Du får et armbånd som viser at du hører til hotellet og kan dermed bare forsyne deg.

Skrevet

Hvor går reisen, hvor lenge og hotell?

Reisen går til Kreta, Makrigialos (SunWing Resort-hotellet der) og vi skal være i 14 dager.

Mary Poppins
Skrevet

Nei, det er at du får all mat og drikke inkludert i prisen. Men da må du jo spise og drikke på hotellet hele tiden.

Du får et armbånd som viser at du hører til hotellet og kan dermed bare forsyne deg.

"Du får et armbånd som viser at du hører til hotellet og kan dermed bare forsyne deg."

Jeg hadde følt meg rimelig dum hvis jeg skulle fly rundt med et sånt armbånd.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Vi skal reise på en ren "bade og bli brun" ferie i sommer - med tre realtivt små unger. Vi kommer nok til å dra på en utflukt eller to, ellers er planen late dager ved bassenget/på stranda.

Vi har valgt en variant som heter "ving-inclusive" - der spiser du alle frokoster og 5 av 7 eller 10 av 14 lunsjer og middager på stedet. Det betyr at man ikke er så låst som man er på et rent "all inclusive" opplegg.

Vi klarte faktisk å få en familie på fem til Alcudia i to uker for 22800... Men da har vi bestillt fly og hotell hver for seg gjennom Ticket.

Familien er da inkvartert i 3 roms leilighet rett ved stranden. Prisen for to voksne og en to-åring kom på 15000.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Eller man får nøkkel med bånd på, og den kan man fint legge i veska.. Det er ikke slik at man må vise den frem for å få entre frokostbuffeten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...